عکس مارال فرجاد در فضایی شاعرانه + بیوگرافی مارال فرجاد

عکس مارال فرجاد در فضایی شاعرانه + بیوگرافی مارال فرجاد
کدخبر : 22137

مارال فرجاد یک عکس در فضای شاعرانه از خودش در پیج اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش رصد اقتصادی: مارال فرجاد بازیگر سینما و تلویزیون است. مارال فرجاد در تهران به دنیا آمده و دختر جلیل فرجاد اسـت. مارال فرجاد تاکنون در فیلم بسیاری بازی کرده است. خانواده مارال فرجاد یک خانواده هنرمند و سینمایی هستند. مارال فرجاد یک خواهر بنام مونا دارد که او هم بازیگر است.

بیوگرافی مارال فرجاد

مارال فرجاد متولد تابستان ۱۳۶۱ در تهران است و فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته عکاسی است. او متاهل اسـت اما بـه گفته خودش چندان با کار در خانه و آشپزی کاری ندارد.
او می گوید: غذای رستوران را دوست دارم اما در خانه، نه خیلی دوست دارم غذا درست کنم و نه خیلی اهل تنوع غذایی هستم. مـن اصلا در خانه غذا درست نمیکنم. بلد هستم اما بـه خودم می گویم وقتی یک بازیگر کارهای بـه آن سختی را انجام میدهد خب غذا پختن برایش کاری ندارد. اما تنبلی ام می آید.
البته اگر غذا درست کنم همه ی میگویند شاهکار اسـت. اینجوری نیستم کـه بگویم خیلی زن خانه داری هستم، خانه داری نمیکنم، اتفاقا خیلی هم شلخته ام. تنبلی ام بر میگردد بـه این کـه چون دائم سر کار هستم و خانه نیستم، بعد از یک مدت همه ی چیز یادم میرود. پس ترجیح میدهم غذا از بیرون بگیرم.
مارال فرجاد عکس زیر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:
شگفت حادثه ای نادر است معجزه طبع
که در سراچه ی ترکیب چون تویی آراست

مارال فرجاد

مارال فرجاد به کمک پدرش بازیگری را در سن 3 سالگی در تله تئاتر تلویزیونی بنام من هستم، اما یک سیاه به کارگردانی اسماعیل شنگه آغاز کرد، بصورت جدی در سال 1370 به همراه پدرش در تئاتری به کارگردانی مجید جعفری به ایفای نقش پرداخت.

تجربه سینما و تلویزیون

فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگر از سال 1384 با فیلم شام عروسی آغاز کرد و در تلویزیون نیز با سریال تا صبح (مستانه) در سال 1385 بطور رسمی واردقاب تصویر شد.
مارال فرجاد درباره راهنمایی پدرش در ابتدای حضور در عرصه بازیگر تصریح کرد: سال 79 یا 80 کوچه اقاقیا را به من و مونا پیشنهاد دادند که ما به خاطر اینکه صرفا به عنوان بازیگر طنز تنها شناخته نشویم نپذیرفتیم!

شغل دوم مارال فرجاد

از دوران کودکی به بازیگری علاقه دارم دانش آموخته رشته عکاسی هستم و می توانستم آتلیه بزنم، در ایران برای بازیگران داشتن 2 شغل خیلی خوب است ولی خیلی سخت است، کار ما خیلی پراکنده است و امکان دارد چند ماه بیکار باشیم، اما وقتی سر کار می رویم 5 تا 6 ماه درگیر بازی هستیم و حتی در این تایم، زمانی برای استراحت، خانواده و شغل دوم نداریم

اوقات فراغت و زندگی مارال فرجاد

تئاتر می بینم، فیلم می بینم، اسکواش بازی می کنم، ورزش می کنم، سینما می روم و با دوستانم معاشرت می کنم. بجز نمایش و رمان، بیشتر کتاب های روان شناسی می خوانم. به شدت به سمنو علاقه دارم .به نظرم خیلی خاصیت دارد و اینکه از کودکی طعم خاص و عجیب آن را خیلی دوست داشتم و همیشه در حال ناخنک زدن بودم! البته خودم تابه حال هیچ وقت سمنو درست نکرده ام.

فیلم شناسی مارال فرجاد

سینمایی:
- جاودانگی (1394)
- ربوده شده (1394)
- دوشیزه باران (1386)
- پسران آجری (1385)
- شام عروسی (1384)
تلویزیونی:
- کت جادویی (1378–1377)
- روح مهربان (1384، امیر قویدل)
- عملیات 125 (1387)
- خاتون (1393)

منبع: تهران نیوز
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه