رپرتاژ اگهی

کدام بازیگران مشهور جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی انجام داده اند؟

کدام بازیگران مشهور جراحی زیبایی بینی یا رینوپلاستی انجام داده اند؟
کدخبر : 27062

بازیگران ایرانی و خارجی زیادی هستند که عمل های زیبایی زیادی از جمله جراحی بینی انجام داده اند که اکثر این بازیگران مشهور از عمل های خود راضی بوده و بعد از عمل تغییرات زیادی روی صورت و اندام خود ایجاد کرده اند.البته مواردی هم هست که از جراحی خود راضی نیستند و جراحی بینی ترمیمی انجام داده اند.

بازیگران ایرانی و خارجی زیادی هستند که عمل های زیبایی زیادی از جمله جراحی بینی انجام داده اند که اکثر این بازیگران مشهور از عمل های خود راضی بوده و بعد از عمل تغییرات زیادی روی صورت و اندام خود ایجاد کرده اند.البته مواردی هم هست که از جراحی خود راضی نیستند و جراحی بینی ترمیمی انجام داده اند.

البته غیر بازیگر هم در این جمع حضور دارند که خواننده یا مجری هستند.

علت اهمیت جراحی زیبایی بازیگران و سلبریتی ها

به طور کل زندگی بازیگران و سبک زندگیشون زیر ذره بین در همه جای جهان هستش و یک دلیل ناشناخته ای وجود داره که اکثر مردم دوست دارند بدانند به نقل از سایت بدانیم سعی می کنیم به بعضی از این موارد بپردازیم که کدام بازیگر یا سلبریتی چه کارهایی در طول روز یا روزمرگی های خودش انجام می دهد و یا اینکه کدام سلبریتی جراحی زیبایی بینی  bedanim.info رینوپلاستی انجام داده اند و این که چه جراحی هایی انجام داده را در سایت انتخاب بخوانید.

ممکن هستش بعضی سلبریتی ها اصلا زیر بار این موضوع نرن که جراحی زیبایی انجام داده اند و این موضوع هم کتمان کنند!چون فکر میکنن با انجام عمل زیبایی از نچرال بودن میفتند و طرفداراشون کاهش پیدا میکنن.

 

کدام سلبریتی های ایرانی عمل های زیبایی انجام داده اند؟

سلبریتی های زن و مرد زیادی هستن که تحت جراحی زیبایی قرار گرفته اند و واقعا خیلیاشون تغییرهای زیاد و شگرفی کرده اند

جراحی زیبایی بینی نیوشا ضیغمی

یکی از بازیگرانی که چندین بار بینی خودش رو عمل کرد خانم نیوشا ضیغمی بود که با توجه به این که از جراحی قبلی خودش راضی نبود برای انجام جراحی بینی ترمیمی دکتر بشارتی زاده این کار رو براش انجام داد که در حال حاضر از انجام این جراحی راضی هستش.

البته باید این موضوع هم بگم که خانم ارام جعفری هم از جمله بازیگرانی هستن که به دلیل این که از جراحی بینی اولیه خود ناراضی بودند جراحی ترمیم خودش رو پیش دکتر بشارتی زاده انجام داده که اخیرا هم در پیج اینستاگرام خودش اعلام رضایت از وضعیت فعلی خودش کرده است.

جراح فک و بینی محسن یگانه

اقای محسن یگانه هم از خواننده های محبوب پاپ و خوش صدا که عمل بینی و جراحی فک و صورت انجام داده اند که نسبت به قبل بسیار تغییر کرده اند و در مقایسه با قبل چهرشون قابل تشخیص نیست.

اسمی از جراح بینی ایشون جایی درج نشده و خودشون هم اظهار نظری در این خصوص انجام نداده اند و ما هم پیگیر این موضوع نشده ایم.

جز اقای یگانه خواننده های معروف دیگه ی ایرانی از جمله فرزاد فرزین ،علی عبدلمالکی هم بینی خودشون رو به تیغ جراحی سپردن که تا الان از این موضوع ظاهرا راضی بودن و اظهار نارضایتی نسبت به این مساله نداشتن.

 

عمل زیبایی بینی خانم شیلا خداداد

خانم شیلا خداداد هم از جمله سلبریتی ها و بازیگرانی هستش که عمل بینی انجام داده و واقعا تغییرات بسیار زیاد و جذابی پیدا کرده و در حال حاضر از عمل خود به شدت راضی هستش و هیچ مشکل تنفسی یا گرفتگی نداره.در ضمن ایشون توسط پزشکی به اسم اقای فرزین سرکارات جراحی شده اند که بعد از مدتی هم با ایشون ازدواج می کنند و الان هم صاحب 2 فرزند گوگولی هست.

عمل جراحی بینی اقای رضا گلزار

رضا گلزار هم از جمله بازیگران و سلبریتی های مشهوری هستش که اگر توی فضای مجازی سرچ بزنید میتونید عکس های قبل رو پیدا کنید و متوجه تفاوت بشید.

ایشون یک عمل جراحی طبیعی انجام داده و نمیشه گفت خیلی تغییر کردن ولی تغییراتش نسبت به قبل نسبتا محسوس هستش.در ضمن هیچ نامی از جراح ایشون در هیچ جایی برده نشده و مشخص نیست جراحشون کی بوده.

برای طولانی نشدن متن اسم چند بازیگر اقای ایرانی که عمل زیبایی بینی انجام داده اند را به صورت لیست وار می نویسیم :

  • شهنام شهابی
  • امید زندگانی
  • حسام نواب صفوی

 

از اونجایی که تعداد بازیگران معروف خانم هم که رینوپلاستی انجام داده اند زیاد هستش به صورت خلاصه اشاره ای به این افراد می کنیم

  • کمند امیر سلیمانی
  • عاطفه رضوی
  • انا همتی
  • سمانه پاکدل
  • مریم خدارحمی
  • بهنوش طباطبایی
  • پرستو گلستانی
  • شراره رخام
  • شبنم قلی خانی
  • کتایون ریاحی
  • هانیه توسلی

 

یک سوالی که شاید برای اغلب پیش بیاد که آیا جراحی بینی باعث موفقیت برای بازیگران هست؟

پاسخ به این سوال شاید کمی سخت باشه چون معمولا بازیگران خارجی یا حتی ایرانی زیادی هستن که بدون انجام جراحی های زیبایی به شهرت زیادی رسیدن و بازیگرانی هستن که شاید مو ندارن ،بینی قوز دار یا گوشتی بزرگی دارن مثل رابرت دنیرو یا امیر جعفری ولی بسیار بازیگران بزرگ و به نوعی سوپر استار محسوب میشن.

پس صرف این موضوع که زیبایی باعث موفقیت و شهرت میشه به تنهایی کافی نیست ولی این موضوع که زیبایی در چهره به خصوص در خانم ها باعث جذابیت بیشتر و شهرت بیشتر میشه رو هم نمیشه کتمان کرد.

 

سوپر استارهای دماغ گنده!

در این بین خیلی از سلبریتی های خارجی و ایرانی هم هستن که بینی های خیلی بزرگی دارن و بر خلاف تصور هم خیلی مشهور شدن و خیلی از قوانین رو به خودی نقض می کنن.

برای این بازیگران هم به تریتیب اسمشون رو میتوانید مشاهده نمایید :

1.رابرت دنیرو بازیگر و تهیه کننده مطرح آمریکایی که یک بازیگر مطرح و همه فن حریف که با فیلم پدرخوانده شناخته می شود و تا به حال 2 بار موفق به کسب جایزه اسکار شده است.

بازیگر

 

2.اوون ویلسون هم یکی از بازیگران مطرحی هستش که بینی نسبتا بزرگی داره که فاصله زیادی با بینی با فرم ایده ال داره.

3. امیر جعفری هم که یکم بالاتر در مورد بینیش صحبت کردیم و نیازی به تعریف ندارد و اگر اهل دیدن تلیوزیون یا فیلم های سینمایی باشید قطعا با ایشون آشنایی دارید.

4.ژرژ دی پاردیو که یکی از بازیگران سرشناس فرانسوی هستش که با بازی در فیلم بینوایان در نقش ژان وارژان شناخته می شود.

 

منبع سایت خبری انتخاب نیوز

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی بوده است و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد .....

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه