لیندا کیانی | ازدواج لیندا کیانی | همسر لیندا کیانی کیست

لیندا کیانی عزادار شد | چهره جگرسوز لیندا کیانی جنجالی شد

لیندا کیانی عزادار شد | چهره جگرسوز لیندا کیانی جنجالی شد
کدخبر : 29432

عکس جدید لیندا کیانی داغ دل بعضی کاربران را تازه کرد .

لیندا کیانی بازیگر باتجربه در اینستاگرام متنی غم انگیز منتشر کرد . برخی ها از عزادار شدن لیندا کیانی گفتند  ولی این موضوع واقعیت ندارد . این پست را لیندا کیانی از سر دلتنگی منتشر کرده است . لیندا کیانی با انتشار این عکس و شعری از شاملو نوشت : در گستره ی بی مرز این جهان تو کجایی ؟ من در دورترین جای جهان ایستاده ام در کنار تو 

338575601650004454

بیوگرافی لیندا کیانی:

لیندا کیانی باریگر سینمای ایران، در ۲۳ شهریور ماه ۱۳۵۹ در شهر آبادان متولد شد.

لیندا کیانی دارای یک خواهر و ۴ برادر است و تحصیلات خود را تا کنون تا مقطع کارشناسی ارشد فلسفه ادامه داده‌ است.

فعالیت‌های هنری را با شرکت در دوره‌های آموزش بازیگری در کلاس‌های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا آغاز کرد. پس از این دوره، با معرفی شریفی نیا، وارد مجموعه بازیگران سریال تلویزیونی ساعت شنی شد و با بازی در این مجموعه تلویزیونی در نقش "مهتاب"، توجه علاقه مندان سینما را به بازی و توانایی‌های خود جلب کرد.

لیندا کیانی تا کنون در مجموعه‌های تلویزیونی زیادی نظیر ساعت شنی، روز حسرت و رستگاران و فیلم سینمایی ناسپاس، به ایفای نقش پرداخته‌ است.

لیندا+کیانی (2)

حضور در جام جهانی 2014 برزیل:

لیندا کیانی با همراهی هنرمندانی که به برزیل سفر کرده بودند در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر اولین بازی ایران در جام جهانی بودند. حریف ایران در این بازی نیجریه بود.

lindakiani4-sister

دلیل کم کاری "لیندا کیانی" در سینما از زبان خودش:

سینمایی هایی که به من پیشنهاد می شود اینقدر معمولی است که ترجیح می دهم در یک سریال خوب بازی کنم تا یک فیلم معمولی. الان دچار یک ترس بزرگ از بازی کردن در سینما شده‌ام، اینقدر روی پیشنهادهای سینمایی ام فکرح و تحقیق می کنم که در نهایت هر بار به این نتیجه می رسم که نروم بهتر است. حس می کنم در سینما یک ذره بین خیلی قوی روی کار آدم است که هر چقدر هم خوب باشی ممکن است به خاطر کم کاری بقیه زیر سوال بروی. من تجربه این را داشته‌ام که به خاطر یکی دوتا از کارهای سینمایی ام که خودم هم می دانم خیلی بد بوده زیر خنجر انتقادات وحشتناک رفتم. روی تیم خیلی حساس شده‌ام.

روی فیلمنامه به شدت زوم می کنم و همینطور بازیگرانی که قرار است با آنها کار کنم. وقتی می‌بینیم که بازیگران تراز اول با سر پیشنهاد بازی در کارهای سیروس مقدم را در تلویزیون می‌پذیرند خب چرا باید بیایم و ریسک کنم و در سینما کاری را بپذیرم که آخرش اتفاق دلچسبی از آب درنمی‌آید؟

لیندا+کیانی (4)

فیلم‌شناسی لیندا کیانی:

فیلم های سینمایی لیندا کیانی:

•  ناسپابس (۱۳۸۸)

•  آقای هفت‌رنگ (۱۳۸۷)

•  زیگ زاگ (۱۳۸۹)

•  انزوا (۱۳۹۵)

• خجالت نکش (۱۳۹۶)

• اکسیدان (۱۳۹۶)

• بازیوو (۱۳۹۷)

• دیدن این فیلم جرم است! (۱۳۹۷)

• پالتو شتری (۱۳۹۷)

• زعفرانیه ۱۴ تیر (۱۳۹۷)

• چشم و گوش بسته (۱۳۹۸)

لیندا+کیانی (5)

مجموعه های  تلویزیونی که لیندا کیانی:   

- گارد ساحلی     (محسن شاه‌محمدی   ۱۳۸۴)

- ساعت شنی    ( بهرام بهرامیان     ۱۳۸۶)

- روز حسرت    ( سیروس مقدم     ۱۳۸۷)

- رستگاران     (سیروس مقدم     ۱۳۸۸)

- وضعیت سفید    ( حمید نعمت‌الله     ۱۳۹۰)

- تا ثریا    ( سیروس مقدم    ۱۳۹۰)

- ماتادور     (فرهاد نجفی         ۱۳۹۱)

- پایتخت (فصل دوم)     (سیروس مقدم     ۱۳۹۱)

- مهرآباد     (سید فرید سجادی حسینی         ۱۳۹۲)

- سال‌های ابری    ( مهدی کرم‌پور    ۱۳۹۳)

- مدینه     (سیروس مقدم     ۱۳۹۳)

- نفس گرم     (محمدمهدی عسگرپور     ۱۳۹۴)

- پشت بام تهران     (بهرنگ توفیقی     ۱۳۹۴)

- دورهمی     (مهران مدیری  ۱۳۹۵)

- کشیک قلب    (حسین مهکام     ۱۳۹۵)

- چرخ فلک     (عزیزالله حمید نژاد       ۱۳۹۵)

- پرستاران     (علیرضا افخمی    ۱۳۹۵–۹۶ )

- دلدادگان     (منوچهر هادی     ۱۳۹۶)

file

 لیندا کیانی بعد از گرفتن لیسانس بخاطر علاقه ای که داشت به کلاس های بازیگری رفت لیندا کیانی زیر نظر شریفی نیا و آزیتا حاجیان این دوره ها را سپری کرد

لیندا کیانی دوره فن بیان را هم نزد استاد مرحوم حمید سمندریان و سرکار خانم مهتاب کرامتی گذراند لیندا کیانی در سال 1386 وقتی 27 ساله بود با معرفی محمدرضا شریفی

نیا وارد سریال ساعت شنی به کارگردانی بهرام بهرامیان شد و با نقش مهتاب مورد توجه قرار گرفت لیندا کیانی با فیلم سینمایی آقای هفت رنگ سال 1387 بازی در

سینما را تجربه کرد تا اینکه همین سال با روز حسرت به کارگردانی سیروس مقدم چهره اش دیده تر شد

لیندا کیانی بازیگر محبوب و معروف ایرانی است که چهره نچرالی دارد اما در عین حال بسیار پرطرفدار و تو دل برو می باشد. وی را بیشتر در سریال های تلویزیونی دیده ایم اما ظاهرا خانم بازیگر تصمیم گرفته تا در سینما حضور پررنگ تری داشته باشد.

 لیندا کیانی به تازگی در فیلم "صحنه زنی" ایفای نقش داشته است و برای مراسم اکران آن هم حضور داشت. اما از این ها که بگذریم لیندا خانم کیانی در سریال شبکه خانگی "مانکن" با فرزاد فرزین خواننده و بازیگر معروف همبازی بود و مثلا در فیلم فرزاد هم عاشق لیندا میشه!

اما بعد از این سریال این دو هنرمند ظاهرا همکاری دیگری هم داشته اند و فرزاد فرزین بعد از چند ماه ممنوع الکار بودن به تازگی موزیک ویدیویی جدید به نام "تا همیشه" انتشار داد که باز هم نقش مقابل و معشوقه اش لیندا کیانی است. در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید که لیندا کیانی آن را پست کرد و با نظرات خوب کاربران همراه شد.

لیندا کیانی از هنرمندان کم حجاب سینما می باشد که گاهی دامن و یا شلواری که به پا دارد انقدر کوتاه است که حتی در حالت ایستاده هم ناجور به نظر می رسد چه برسه که این هنرمند بخواهد جایی بنشیند!

لیندا کیانی به تازگی هم جزو اسامی افرادی انتخاب شده که طلاب از ان ها به دلیل بد حجابی شکایت کرده اند.

این بازیگر زن در مسائل سیاسی هم بسیار جسور و نترس می باشد و در زمان دولت آقای روحانی استوری های حاشیه ساز زیادی متشر می کرد اما در چن ماه اخیر خبری از این دست موارد نیست!

لیندا خانوم کیانی در اینستاگرام هم به شدت فعال است و همیشه چیزی برای انتشار در اینستاگرام 2 میلیون و 600 هزار نفری خود دارد و اگر سری به پیج او بزنید می بینید همانطور که در فیلم و سریال ها ساده است در فضای مجازی هم با آرایش کم و بی فیلتر و عمل می باشد.

البته این را هم بگوییم لیندا خانم علاقه ای به حجاب ندارد و اغلب ناجور تیپ میزند که گاهاً هم مورد انتقاد کاربران هم قرار می گیرد.

این روز ها سلبریتی ها علاوه بر شغل اصلی شان یعنی بازیگری در بیزینس های مختلف دیگر هم مشغول هستند اما چیزی که در بین بیشتر آن ها مشترکه تبلیغات نجومی اینستاگرامی است که تنها کافیه وارد این فضا شوند و پول پارو کنند.

در اینستاگرام خیلی از کاربران عاد هم به مرور با فعالیت معروف شده و بار زندگی خود را بسته اند. حالا شما فرض کنید که از قبل معروف و محبوب بوده باشی و کمی هم اهل کم حجابی و یا قرتی بازی باشی دیگر همه چیز تمام است و تازه صد هیچ هم از بقیه جلوتری!

البته لیندا کیانی مثل خانم بهاره رهنما و صبا هرررر چیزی را معرفی نمی کند و ظاهرا ترجیحش بر این است که در کنار حفظ شخصیت ریز و مجلسی درآمد هم داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • مهدی
    0

    به ایشون می گویند ایرانی

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه