مجری عصر جدید | احسان علیخانی | ازدواج احسان علیخانی

مجری معروف عصر جدید از همسر و فرزند واقعی اش رونمایی کرد | مجری عصر جدید بچه دار شد

مجری معروف عصر جدید از همسر و فرزند واقعی اش رونمایی کرد | مجری عصر جدید بچه دار شد
کدخبر : 29435

عکس همسر و فرزند مجری عصر جدید منتشر شد

احسان علیخانی برنامه عصر جدید را با یک گروه جوان ساخته است . یکی از اعضای این گروه در کنار احسان علیخانی اجرای عصر جدید را بر عهده دارد . ایمان قیاسی مجری عصر جدید می باشد که برنامه هشتگ عصر جدید را اجرا می کند و در پشت صحنه نیز از همراهان شرکت کننده ها گزارش تهیه می کند . در ادامه عکس هایی از همسر و فرزند مجری عصر جدید را می بینید .

ایمان قیاسی زاده یکی از مجریان خوب کشور است. ایمان قیاسی در عصر جدیدی در کنار احسان علیخانی حضور داشت. ایمان قیاسی علاوه بر مجری گری ، خواننده ای خوش صدا هم است. ایمان قیاسی متولد 30 خرداد 1362 در تهران است. در ادامه عکس همسر ایمان قیاسی را مشاهده می کنید.

از فرزند و همسر زیبای مجری خوش تیپ عصر جدید ، رونمایی شد.خانم شیبا نوروزی، مدیریت صنایع شیر جلگه کویر همسر ایمان قیاسی است.

عصر جدید

مادرش را در سال 89 از دست داده است و دو برادر به نام های امید و مرتضی دارد. ضمنا برادرش مرتضی قیاسی عکاس است .

در سال 93 حضورش در صندلی مهمان برنامه ماه عسل با وجود انتقادات گسترده نشان داد دوستی او با علیخانی به شدت مستحکم است.

بعد از این برنامه رسما به گروه هنری علیخانی پیوست و حالا بعنوان مجری پشت صحنه برنامه عصر جدید بکارگردانی احسان علیخانی حضور دارد!

عصر جدید

قیاسی که تجربه تیتراژ خوانی برنامه ماه عسل را هم دارد بعد از ممنوع الکاری آرش ظلی پور حالا به زوج هنری احسان علیخانی تبدیل شده است و در بیشتر کارهای اجرایی در کنار او حضور دارد.

فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی می باشد ، فعالیت خود را با نوازندگی شروع کرد سپس وارد عرصه خوانندگی شد و حالا بعنوان مجری فعالیت می کند.

عصر جدید

خانم شیبا نوروزی، مدیریت صنایع شیر جلگه کویر همسر ایمان قیاسی است.

احسان علیخانی مجری و تهیه کننده تلویزیون با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش خبر ازدواج ایمان قیاسی را منتشر کرد و به او تبریک گفت

عصر جدید

ایمان قیاسی که سال گذشته ازدواج کرد، حالا صاحب یک دختر به نام آناهید شده است که تجربه شیرین بابا شدن را بتازگی چشیده است.

احسان علیخانی در استوری و کامنتی به دنیا آمدن فرزند قیاسی را تبریک گفته است.

احسان علیخانی در تبریک متفاوتی که برای ایمان قیاسی نوشته اورده است: پدر شدنت مبارک، نگاه کردن به بچه ها تنها چیزیه که در این دنیای آشفته به آدم انگیزه و امید میده که باید آینده رو ساخت و جنگید.

عصر جدید

 بیوگرافی احسان علیخانی:

احسان علیخانی زاده پانزدهم آبان ماه 1361 در شهر تهران اسـت. او دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. مادرش پرستار بازنشسته می باشد.

احسان علیخانی تحصیلات خودرا در مقطع کارشناسی در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه تهران گذراند. او با رتبه سه رقمی وارد دانشگاه شد و اینک مجری، دستیار کارگردان و کارگردان برنامه های زنده تلویزیونی پر بیننده ای چون ماه عسل درسال های اخیر بوده اسـت.

از نوجوانی عاشق بازیگری و کارگردانی بوده و دوست داشت این حرفه و هنر را دنبال کند. 

اما با توجه به شرایط کاری و آینده مبهم هنرمندان به این هنر بعنوان شغل دوم نگاه کرده است.

در زمان دبیرستان 1/5 سال در تیم نوجوانان باشگاه پرسپولیس تهران و 1 سال در سایپا بازی کرد ولی به علت شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود و سراغ فوتسال و تنیس نیمه حرفه ای رفت.

او در دفتر یکی از فیلمسازان بعنوان یکی از اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان فعالیتش را آغاز کرد، سپس به تلویزیون وارد گردید و به ساخت کارهای تبلیغاتی، تیزر سازی و مستندهای کوتاه مشغول شد.

نخستین بار در برنامه تلویزیونی «پسرهای ایرونی» در سال 1383 بعنوان مجری، جلوی دوربین رفت و پس از اجرای برنامه «جزر و مد» با «ماه عسل» یک چهره شد.

علیخانی در سال 1381 بعنوان بازیگر در سریال پرونده های مجهول ساخته ی "جمال شورجه" حضور داشته است.

اجرای برنامه ماه رمضانی ماه عسل بیش از بیش به آوازه و مشهور شدنش منجر گردید و امروزه یکی از مجریان محبوب و بسیار پر طرفدار ایرانی است که رقیب دیگری ندارد و دلیل تن اجرای بی پروا و حاشیه ساز و رک بودنش در حال اجراست که او را از سایرین متفاوت نموده است.

احسان علیخانی مجری یک برنامه استعدادیابی به نام عصر جدید (مسابقه تلویزیونی) نیز بود.

 

"احسان علیخانی" و جنجال موسسه مالی ثامن الحجج :

در تیرماه 97 در پی انتشار تخلفات تعاونی اعتبار «مؤسسه اعتباری در شرف تأسیس» ثامن الحجج، از دو تن از هنرمندان و مجریان صدا و سیما با نام های « م – م» و « ا – ع» نیز اسم برده شد که سریعا افکار را متوجه مهران مدیری و احسان علیخانی می کرد.

خبر دریافت مبلغ 3 میلیارد تومان بابت تبلیغ مؤسسه اعتباری غیرمجاز و با عنوان هدیه توسط احسان علیخانی فوری در شبکه های اجتماعی نشر پیدا کرد و واکنش های منفی فراوانی را به دنبال داشت. به دنبال آن احسان علیخانی سی تیر ماه 97 در برنامه حالا خورشید حضور یافت و دریافت 3 میلیارد تومان بابت تبلیغات 6 برنامه را پذیرفت.

اما او گفت این مبلغ را بعنوان تهیه کننده و برای تأمین هزینه تولید برنامه ها دریافت کرده که با توجه به بودجه سازمان صدا و سیما امری ناگزیر بوده است. حضور وی در برنامه حالا خورشید هم با حواشی همراه شد. عده ای از حضور وی در برنامه و پذیرفتن اینکه «ا – ع» اوست و توضیح مسئله دفاع کردند.

 

شایعهٔ ممنوع التصویر شدن احسان علیخانی : 

احسان علیخانی در پاسخ احمدی نژاد که گفته بود وسایل ضروری عید در سر کوچهٔ ما گران نیست، مردم تهران میتوانند بیایند و از محلهٔ ما خرید عید را انجام دهند، گفته بود گرانی هست، مردم هم می بینند و نمی توانند از سر کوچهٔ شما خرید کنند و همین به توبیخ و ممنوع الفعالیت شدن احسان علیخانی از تلویزیون انجامید. ولی بعد از یک روز شایعهٔ ممنوع التصویر شدن علیخانی تکذیب شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    2

    چه زشته زنش

  • Nazanin
    0

    واااااااااا😳

  • علی
    0

    خیلیم بهم میان حسودی نکن

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه