عصر جدید

عصر جدید l تحصیلات داوران عصر جدید

عصر جدید l تحصیلات داوران عصر جدید
کدخبر : 30263

در ادامه مطلب میزان تحصیلات داوران عصر جدید به همراه بیوگرافی شان را می خوانید.

عصر جدید یک مسابقه تلویزیونی استعدادیابی است که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته و پخش می‌شود. عصر جدید برنامه با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی ساخته شده، از شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است که پخش فصل اول آن از 27 بهمن 1397 آغاز شد. در ادامه تحصیلات داوران عصر جدید را می خوانید: 
ژاله صامتی (زادهٔ 14 فروردین 1351) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. ژاله صامتی در 14 فروردین 1351 در تهران متولد شد.[1] او در رشتهٔ تئاتر از دانشکدهٔ هنر فارغ‌التحصیل شده و فعالیت هنری خود را با حضور در فیلم دت یعنی دختر، به کارگردانی ابوالفضل جلیلی، آغاز کرد و پس از آن در سال 1373 به عنوان بازیگر نقش اول فیلم «دشت ارغوانی» به کارگردانی نادر مقدس انتخاب شد.
او فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم‌های سینمایی «سایه به سایه»، «خفاش»، «آخرین نبرد»، «فرار مرگبار» و «مربای شیرین» پی گرفت. وی همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی متعددی از جمله «یحیی و گلابتون»، «سرزمین ملائک»، «هتل»، «فکر پلید»، «مجتمع مسکونی فرخ و فرج»، «آژانس دوستی»، «این زمینی‌ها» و «زیرخاکی» حضور داشته‌است.

امین حیایی بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر متولد 19 خرداد 1349 در تهران و در یک خانواده 5 نفره متولد شد. پدر او دارای شغل آزاد و مادرش معلم است. امین حیایی یک خواهر و برادر به نام امید دارد. او در 21 سالگی تنها خواهر خود را بر اثر ابتلا به سرطان از دست داد.

امین حیایی دانشجوی انصرافی رشته کامپیوتر می باشد و مدرک تحصیلی او دیپلم ریاضی فیزیک است.

کارن همایونفر یکی از پر افتخارترین آهنگسازان و موسیقیدانان کشورمان و داور فصل سوم عصر جدید متولد 1347 در تهران است.

 تحصیـــل پزشــکی در اروپـا

کارن همایونفر عضو کانون آهنگسازان سینمای ایران و فارغ‌التحصیل موسیقی از مدرسه بیلکنت انگلستان و کنسرواتوار هاجد تپه ترکیه می باشد. از زندگی خانوادگی او اطلاعات چندانی منتشر نشده است. این هنرمند برخلاف شایعات جزو ارامنه کشورمان نمی باشد و مسلمان و شیعه است.

مجید اسماعیلی متولد 10 تیر 1350 و فارغ‌التحصیل مهندسی برق و کارشناسی ارشد علوم سیاسی است که سالهاست در عرصه تهیه کنندگی و فیلمنامه نویسی و کارگردانی و انیمیشن سازی فعالیت می کند.

اگر از مخاطبان برنامه عصر جدید باشید حتما تغییر در ترکیب داوران این برنامه استعدادیابی را دیده اید.

در فصل سوم عصر جدید با اجرای احسان علیخانی که از اولین روز فروردین ماه 1401 به روی آنتن رفت شاهد حضور سه داور جدید هستیم که جایگزین آریا عظیمی نژاد، سیدبشیرحسینی و رویا نونهالی شده اند.

در این سری از برنامه استعدادیابی مجید اسماعیلی یکی از داوران جدید است که به همراه کارن همایون فر ، امین حیایی و ژاله صامتی به اجرای شرکت کنندگان رای می دهد.

مجید اسماعیلی متولد 10 تیر 1350 و فارغ‌التحصیل مهندسی برق و کارشناسی ارشد علوم سیاسی است که سالهاست در عرصه تهیه کنندگی و فیلمنامه نویسی و کارگردانی و انیمیشن سازی فعالیت می کند.

او هم اکنون مدرس دانشگاه شهید بهشتی ،علامه طباطبایی و عضو انجمن علمی اسلام و توسعه ، مدیر عامل مؤسسه فرهنگی هنری شهید آوینی و مدیر عامل مؤسسه آوین رسانه فیلم می باشد.

مجید اسماعیلی را می توان به عنوان بنیانگذار ساخت انیمیشن در ایران نام برد چرا که از اولین کسانی است که ساخت انیمیشن در ایران را پایه‌گذاری کرد. او علاوه بر طراحی و تهیه 14 مجموعه انیمیشن، 2 فیلم در این حوزه کارگردانی کرده است که می توان به انیمیشن مطرح «فرمانروای آب» اشاره کرد.

امین حیایی، مجید اسماعیلی، کارن همایون فر و ژآله صامتی در عصر جدید

اولین تجربه حرفه ای مجید اسماعیلی در سینما، ساخت فیلم کوتاه «قرار ملاقات» در سال 1383 بود و پس از آن در فیلم های بسیاری به عنوان تهیه کننده حضور داشت.

داور فصل سوم عصر جدید تهیه کنندگی فیلم هایی همچون آفریقا ساخته هومن سیدی ، چراغ های ناتمام ساخته مصطفی سلطانی و ماهی سیاه کوچولو و… را در کارنامه هنری خود دارد.

فیلم دل شکسته به کارگردانی علی رویین‌تن و تهیه کنندگی مجید اسماعیلی در سال 1387 است که به عنوان یکی از پربیننده ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران شناخته می شود.

ازدواج مجید اسماعیلی

مجید اسماعلی ازدواج کرده و متاهل است اما اطلاعات زیادی درباره زندگی خانوادگی او در رسانه های اجتماعی وجود ندارد.

تحصیلات داوران عصر جدید | بیوگرافی کامل داوران عصر جدید7

مجید اسماعیلی در عصر جدید

در اسفندماه سال گذشته زمزمه هایی مبنی بر تغییر داوران برنامه عصر جدید شنیده می شد که در نهایت در روزهای پایانی سال نام مجید اسماعیلی به عنوان جایگزین سیدبشیر حسینی اعلام شد. مجید اسماعیلی که تجربه داوری در چند جشنواره را دارد در جدیدترین تجربه کاری خود به ارزیابی شرکت کنندگان بزرگترین مسابقه استعدایابی در کشورمان می پردازد.

تحصیلات داوران عصر جدید | بیوگرافی کامل داوران عصر جدید8

آثار انیمیشن مجید اسماعیلی

کارگردان و نویسنده انیمیشن « فرمانروای آب»

تهیه کننده و طراح سریال انیمیشن «نسل آفتاب»

تهیه کننده سریال انیمیشن «شاهنامه»

تهیه کنندگی مجید اسماعیلی

فیلم «سینه سرخ» به کارگردانی پرویز شیخ طادی

فیلم «دلشکسته» به کارگردانی علی رویین‌تن

فیلم «آفریقا» به کارگردانی هومن سیدی

فیلم «نزدیک تر بیا» به کارگردانی روح اله حجازی

فیلم «شاهزاده ایرانی»

فیلم سینمایی :تله روباه»

فیلم «شعر من ، سرزمین من»

فیلم «لبخند نور»

فیلم «دایناسور»

فیلم «کمی دورتر»

فیلم «چراغ های ناتمام»

فیلم کوتاه «آب و ماهی»

فیلم کوتاه «خواب زده»

فیلم «نگین شکسته»

مستند «کاک جلال»

فیلم «جیرجیرک ها را خدا دوست دارد»

کارگردانی مجید اسماعیلی

سریال «چهل سرباز»

فیلم «جیرجیرک ها را خدا دوست دارد»

فیلم «رقص روی یخ»

داوری مجید اسماعیلی

داور جشنواره سینماحقیقت

داور جشنواره مقاومت

داور جشنواره چهل چراغ

داور جشنواره شهید آوینی

داور جشنواره سما

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه