ساعد سهیلی | ساعد سهیلی و همسرش | ساعد سهیلی و گلوریا هاردی

اختلاف سنی ساعد سهیلی با همسرش گلوریا هاردی چند سال است؟

اختلاف سنی ساعد سهیلی با همسرش گلوریا هاردی چند سال است؟
کدخبر : 30355

ساعد سهیلی بازیگر فیلم اتاق تاریک در این فیلم ایفاگر نقشی شد که در دنیای واقعی و زندگی مشترکش با همسرش گلوریا هاردی با آن مواجه بود.

ساعد سهیلی یکی از بازیگران موفق در حال خاضر  سینما است. ساعد سهیلی فرزند کارگردان معروف و خانواده هنرمند سهیلی است. ساعد سهیلی با همسر فرانسوی اش در فرانسه آشنا شد و بعد از مدتی باهم ازدواج کردند. ساعد سهیلی و همسرش دارای اختلاف سن 6 سال هستند اما هیچ تاثیری این اختلاف سن بر زندگی آنها نگذاشته و باهم عاشقانه در کنار پسرشان هامون زندگی می کنند.

اختلاف سنی ساعد سهیلی و همسرش

ساعد سهیلی در گفتگویی به بهانه بازی در فیلم اتاق تاریک به اختلاف سن خود و همسرش اشاره دارد که بخشی از آن را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت ، گفت : اصولا من فیلمی را کار میکنم که دغدغه ای در آن ببینم ، اتاق تاریک یکی از آن کارها بود. به نظر من بدترین کار اینه که حرف نزنیم ، بی آبرویی میشه و این چیزا .... خوشحالم که وزارت ارشاد اجازه اکران این فیلم رو داد .

ساعد سهیلی ادامه داد :من با خانومم اختلاف سنی دارم و اینجا هم در این فیلم این اختلاف سنی وجود داشت . من خیلی از افرادی که این اتفاق براشون افتاده رو درک میکنم و میدونم که خاطرات تلخ گذشته براشون تکرار میشه اما این فیلم نگاه دغدغه مند دارد.

بیوگرافی گلوریا هاردی

نام:گلوریا

نام خانوادگی:هاردی

تاریخ تولد:11 بهمن دهه 60

محل تولد:فرانسه

پیشه:بازیگر

همسر:ساعد سهیلی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه