مارال فرجاد | ازدواج مارال فرجاد | مارال فرجاد عزادار شد

خوشگذرانی مارال فرجاد در خارج از کشور بعد از عزادار شدن | مارال فرجاد با قاسمخانی ازدواج کرد ؟

خوشگذرانی مارال فرجاد در خارج از کشور بعد از عزادار شدن | مارال فرجاد با قاسمخانی  ازدواج کرد ؟
کدخبر : 30487

عکس جدید مارال فرجاد در فضای مجازی سروصدا کرد .

مارال فرجاد دختر جلیل فرجاد بازیگر مطرح سینما و تلوزیون است . او در خانواده هنری به دنیال آمده است . مارال فرجاد خواهر مونا فرجاد بازیگر مطرح است . مارال فرجاد چند وقت پیش درگیر سرطان شده بود که روند درمانی مثبتی را طی کرد . مارال فرجاد در ماه گذشته مادرش را از دست داد که این ضایعه برای او بسیار سنگین بود . در ادامه عکس جدید مارال فرجاد با لباس مشکی در خارج از کشور را مشاهده می کنید . 

مارال فرجاد

ازدواج مارال فرجاد با محراب قاسمخانی و ماه عسل در انگلیس ! +تصاویر

در تصاویری که در اینستاگرام مارال فرجاد و همچنین میترا ابراهیمی منتشر شده معلوم است آنها در خارج از کشور هستند و همین نشان می دهد دو برادر با همسران جدید خود به خارج یا ماه عسل رفته اند !

مارال فرجاد علاوه بر بازیگری به کار دوبله نیز می‌پردازد. مارال فرجاد از دو سالگی با بازی در مجموعه بهاران بـه همراه پدرش بازیگری را آغاز کرد. 

مارال فرجاد

مارال فرجاد در ۱۸ سالگی به طور جدی تری دوباره بـه حرفه بازیگری روی آورد. مارال فرجاد و خواهرش مونا فرجاد هردو از هنرمندان کشور هستند. این روزها اخبرای از ازدواج مارال فرجاد و پیمان قاسم خانی در فضای مجازی مجازی منتشر شده است که ماجراهای شک برانگیزی را به همراه دارد.

 اگر استوری های این چند روز میترا ابراهیمی همسر دوم پیمان قاسمخانی را دیده باشید مشخص است آنها در یک کشور خارجی و احتمالا اسپانیا به سر می برند.

مارال فرجاد

همچنین عکس هایی که این یکی دو روزه مارال فرجاد منتشر کرده نشان می دهد او هم در خارج است و  از نوشته های تصاویر داخل عکس مشخص است خط اسپانیایی ( لاتین) استفاده شده است.

همه اینها وقتی معنادار می شود که بدانیم اخیرا شایعاتی در مورد ازدواج مارال فرجاد با برادر پیمان یعنی مهراب قاسم خانی منتشر شده است.

البته خودشان با سفر دسته جمعی و استوری های بینابین رفاقتی و رمانتیک به این موضوع دامن زدند اما هنوز موضوع تائید نشده است.”منبع:رکنا”

مارال فرجاد

ماجرای ازدواج قاسمخانی و فرجاد چیست؟

مهراب قاسمخانی با انتشار عکس و پستی جدید، به شایعه‌هایی در فضای مجازی دامن زد. مهراب  در این عکس در کنار مارال فرجاد در صندلی عقب یک ماشین نشسته و به او اشاره کرده که خواب است. او در زیر این عکس تولد وی را تبریک گفته است.

همچنین چند وقت پیش نیز وی عکسی از دورهمی و سفر به قشم را در کنار فرزندانش و مارال فرجاد به اشتراک گذاشت.

میترا ابراهیمی عروس تازه خانواده قاسمخانی با انتشار کسی دسته جمعی خانوادگی که در آن مارال فرجاد نیز حضور داشت، تولد او را تبریک گفته بود. اما این موضوعات شایعه ای بیش نبوده است و همچین خبری به هیچ عنوان صحت ندارد . 

مارال فرجاد

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه