محمدرضا گلزار | حواشی محمدرضا گلزار | اخار محمدرضا گلزار | بازیگر | سوپر استار | سینما

محمدرضا گلزار در شبکه نمایش خانگی | فیلم های محمدرضا گلزار در شبکه نمایش خانگی

محمدرضا گلزار در شبکه نمایش خانگی | فیلم های محمدرضا گلزار در شبکه نمایش خانگی
کدخبر : 32424

در مطلب زیر فیلم های محمدرضا گلزار در شبکه نمایش خانگی را می بینید

به گزارش روابط‌گستر؛ محمدرضا گلزار در شبکه نمایش خانکی فیلم های متعددی بازی کرده است. ممدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران است. محمدرضا گلزار این روزها سوژه فضای مجازی شده است.

محمدرضا گلزار از هنرمندان پرطرفدار سینمای ایران است که بازیگری را از حدود سال 1377 آغاز کرد و تجربه بازی در چندین سریال نمایش خانگی را در کارنامه هنری اش دارد.

این بازیگر کشورمان به تازگی به فصل دوم سریال عاشقانه با عنوان گیسو پیوسته است و همین موضوع بهانه ای شد تا مروری بر سریال های نمایش خانگی محمدرضا گلزار از ابتدا تا امروز داشته باشیم.

مروری بر سریال های نمایش خانگی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار تجربه بازی در پنج سریال نمایش خانگی را در کارنامه هنری اش دارد که در ادامه به معرفی بیشتر آنها می پردازیم.

محمدرضا گلزار در سریال گیسو

سریال گیسو عنوان فصل دوم سریال عاشقانه به کارگردانی است که پیش تولید آن به تازگی آغاز شد.

محمدرضا گلزار در فصل اول سریال عاشقانه ایفای نقش کرد و در فصل جدید این سریال هم به عنوان اولین بازیگر حضورش قطعی شد و به زودی با این سریال به نمایش خانگی می آید.

فصل دوم عاشقانه با حضور چند بازیگر فصل اول و بازیگران جدید به زودی مقابل دوربین میرود و علاوه بر محمدرضا گلزار، هومن سیدی و حسین یاری هم تابحال به این سریال پیوسته اند و هومن کبیری تهیه کنندگی آن را برعهده دارد.

محمدرضا گلزار در سریال ساخت ایران 2

ساخت ایران سریالی به کارگردانی برزو نیک نژاد است که در 22 قسمت از اردیبهشت 97 تا آبان ماه در نمایش خانگی توزیع شد. این سریال با فاصله حدود 7 سال از فصل اول ساخته شد و محمدرضا گلزار به مانند فصل اول در آن ایفای نقش کرد و بازیگر نقش جمشید بود.

تصویربرداری ساخت ایران 2 در چین انجام شد و این سریال کمدی اجتماعی با بازی بازیگرانی چون محمدرضا گلزار، امین حیایی، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، سارا بهرامی، مهران احمدی و امیرحسین رستمی در نمایش خانگی توزیع شد.

محمدرضا گلزار در سریال عاشقانه

سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی سال 95 سالخته شد و در 17 قسمت از 25 بهمن در شبکه نمایش خانگی توزیع شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

محمدرضا گلزار در سریال عاشقانه ایفاگر نقش سهیل بود و با این نقش عاشقانه در کنار بازیگرانی چون ساره بیات، بهاره کیان افشار، فرزاد فرزین، حسین یاری، پانته آ بهرام، مسعود رایگان، هومن سیدی، یکتا ناصر، سارا رسول زاده، مهناز افشار، حمیدرضا پگاه، علیرضا زمانی نسب، علیرضا سوزنچی و... ایفای نقش کرد.

عاشقانه یکی از سریال های پرطرفدار نمایش خانگی بود که به عنوان اولین تجربه منوچهر هادی در سریال سازی برای نمایش خانگی با استقبال خوبی مواجه شد.

محمدرضا گلزار در سریال عشق تعطیل نیست

عشق تعطیل نیست سریالی به کارگردانی بیژن بیرنگ بود که سال 1393 ساخته شد و محمدرضا گلزار در این سریال ایفاگر نقش رها بود.

این سریال که قرار بود در 26 قسمت ساخته و توزیع شود اما بعد از ساخت چند قسمت تصویربرداری آن متوقف شد.

عشق تعطیل نیست روایتگر داستانی عاشقانه بود که با بازی محمدرضا گلزار و مهناز افشار مقابل دوربین رفت اما به سرانجام نرسید و خیلی زود متوقف شد.

محمدرضا گلزار در سریال ساخت ایران

سریال ساخت ایران به کارگردانی محمدحسین لطیفی در 18 قسمت ساخته شد و از 16 اسفندماه سال 1390 در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

محمدرضا گلزار یکی از بازیگران نقش اصلی قصه این سریال بود که در نقش جمشید مقابل دوربین رفت و با بازیگران زیادی در این سریال همبازی بود. ساخت ایران یکی از سریال های پربیننده نمایش خانگی بود.

محمدرضا گلزار در سریال ساخت ایران با بازیگرانی چون امین حیایی، فرهاد اصلانی، بهاره رهنما، بهنام تشکر، گوهر خیراندیش، الیکا عبدالرزاقی و... همبازی بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه