سریال یاغی | داستان سریال یاغی

سکانس لو رفته از علی شادمان در سریال یاغی | سریال یاغی لو رفت

سکانس لو رفته از علی شادمان در سریال یاغی | سریال یاغی لو رفت
کدخبر : 34117

سکانس حساس از پشت صحنه سریال یاغی با بازی علی شادمان در نقش جاوید را در ادامه این مطلب مشاهده کنید.

سریال یاغی مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر درام است که برای سرویس نمایش خانگی فیلیمو ساخته شده‌است. محمد کارت کارگردانی سریال یاغی را بر عهده دارد و فیلم‌نامهٔ آن را پدرام پورامیری، حسین دوماری و کارت بر اساس رمان سالتو به نگارش درآورده‌اند. سریال یاغی در ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ به نمایش درآمد. این مجموعه با استقبال منتقدان و مخاطبان مواجه شده‌است.

سکانس لو رفته از علی شادمان در سریال یاغی

سکانس حساس از پشت صحنه سریال یاغی با بازی علی شادمان در نقش جاوید را در ادامه این مطلب مشاهده کنید.

پایان سریال یاغی لو رفت

بعد از شنای پروانه، فیلمی که محمد کارت در سال ۱۳۹۸ ساخت، یاغی تازه ترین اثری از اوست که با آن روبه روییم. محمد کارت که یاغی را از متن کتاب سالتو به تصویر کشیده است تغییراتی در داستان داده است از جمله عوض کردن اسامی کاراکترهای سالتو!

در سریال یاغی نام نادر به بهمن تغییر کرده است کسی که یک عشقِ کشتی قدیمی است و به بهانه ی ورود او به زندگی جاوید برای پیداکردن یک کشتی گیر قابل، اتفاقاتی معمایی-جنایی وارد مسیر داستان می شود.

طلا مافیای مواد مخدر است

سیاوش سالتو نیز همان جاوید گنجی است و طلا همان رویا همسر بهمن خان است. حالا گفته می شود طلا و برادر بهمن مافیای مواد مخدر هستند و بهمن در جریان نیست.

محمد کارت کارگردان سریال یاغی

محمد کارت (زاده ۱۵ فروردین ۱۳۶۵ در شیراز) کارگردان ایرانی است. شروع فعالیت هنری محمد کارت در زمینه بازیگری و کارگردانی تئاتر از سال ۱۳۷۹ بوده و فارغ‌التحصیل هنرستان هنرهای نمایشی، لیسانس کارگردانی سینما و عضو پیوسته خانه سینمای ایران است

آخرین جوایز جشنواره وی کسب سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه مردمی برای فیلم سینمایی شنای پروانه و برنده سیمرغ بلورین برای فیلم داستانی بچه‌خور و … می باشد.

محمد کارت همسر آبان عسگری بازیگر شنای پروانه است که به تازگی در فیلم همسرش بازی کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه