مهدی پاکدل

مهدی پاکدل برای اولین بار پدر شد | تصویر لو رفته از فرزند اول مهدی پاکدل

مهدی پاکدل برای اولین بار پدر شد | تصویر لو رفته از فرزند اول مهدی پاکدل
کدخبر : 34273

مهدی پاکدل، بازیگر سینما و تئاتر پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده که باعث شگفتی هوادارانش شده و واکنش‌های مختلفی را به همراه داشته است.

مهدی پاکدل این روزها با سریال جیران مهمان خانه های بینندگان است. مهدی پاکدل همسر سابق بهنوش طباطبایی است. مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور بازیگر  سینما و تلویزیون ازدواج کرده است.

تصویر لو رفته از فرزند اول مهدی پاکدل

مهدی پاکدل بازیگر خوب سینما و تلویزیون در دهمین روز از تیرماه 1359 در شهر اصفهان متولد شد، او دو برادر به نام های حسین و مسعود دارد که هر دو در عرصه هنر مشغول فعالیت هستند. مهدی پاکدل علاوه بر بازیگری در عرصه موسیقی نیز فعالیت دارد و آلبومی به نام در انعکاس کوچه های خیس را منتشر کرده است.

مهدی پاکدل کار بازیگری را با ایفای نقش در نمایش (جنبش انفیه در کلکته) در تئاتر آغاز کرد، او با حضور در فیلم سینمایی آبی به کارگردانی حمید لبخنده در سال 1379 وارد عرصه سینما شد. مهدی پاکدل در این فیلم با بازیگرانی مثل هدیه تهرانی ، بهرام رادان و حسن جوهرچی همبازی بود، داستان فیلم درباره دختری به نام مهتاب است که که در حال مسابقه با ماشین ها در خیابان است و با ماشین یک مسافر کش به نام ارسطو تصادف کرده و فرار میکند و در ادامه ماجراهای جالبی اتفاق می افتد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه