رپرتاژ اگهی

دانلود فیلم 2022

دانلود فیلم 2022
کدخبر : 34574

دیدن فیلم در اوقات فراغت را می توان به جرعت اصلی ترین گزینه مردمان دنیا دانست، اما در این بین انتخاب فیلم و سریال های برتر سخت شده است، سلیقه افراد در انتخاب فیلم و سریال بسیار متفاوت بوده، امروزه روز جدیدترین فیلم ها در سینماهای خارج از کشور در حال اکران است، اما بهترین آن ها کدام است؟ یا بهتر است بگوییم برای دانلود فیلم 2022 جدید چه معیارهایی باید داشت؟ در ادامه این مطلب چند فیلم از دسته بندی موضوعی فیلم یا همان ژانرهای مختلف را معرفی خواهیم کرد.

دیدن فیلم در اوقات فراغت را می توان به جرعت اصلی ترین گزینه مردمان دنیا دانست، اما در این بین انتخاب فیلم و سریال های برتر سخت شده است، سلیقه افراد در انتخاب فیلم و سریال بسیار متفاوت بوده، امروزه روز جدیدترین فیلم ها در سینماهای خارج از کشور در حال اکران است، اما بهترین آن ها کدام است؟ یا بهتر است بگوییم برای دانلود فیلم 2022 جدید چه معیارهایی باید داشت؟ در ادامه این مطلب چند فیلم از دسته بندی موضوعی فیلم یا همان ژانرهای مختلف را معرفی خواهیم کرد.

معیارهای انتخاب بهترین فیلم و سریال چیست؟

از آنجایی که سلیقه افراد در انتخاب فیلم و سریال ها با یکدیگر متفاوت است نمی توان یک نوع فیلم را برای هر قشر از جامعه تصور کرد، چرا که فردی تنها به فیلم هایی با ژانر ترسناک علاقه مند است و تنها فیلم و سریالی که با این موضوع باشد را تماشا می کند، این در حالیست که فرد دیگری اصلا توجهی به ژانر آن نمی کند و تنها زمانی که بازیگران مطرح دنیا در آن فیلم ایفای نقش کرده اند، آن را در لیست فیلم و سریال هایی که باید ببیند قرار می دهد، به همین دلیل دانلود فیلم یکی از درگیری های مهم برای افراد است.

فیلم رهگیر Interceptor 2022

فیلم رهگیر محصول سال 2022 کشور استرالیا به کارگردانی و نویسندگی متیو ریلی، این اثر در تاریخ 3 ژوئن 2022 به تهیه کنندگی مایکل بوگن در سرویس استریم نت فلیکس به صورت عمومی منتشر شد، داستان این فیلم در ژانر اکشن، ماجراجویی و درام روایت میشود و هنرمندانی همچون السا پاتاکی، لوک بریسی، آرون گلنین، ماین مهتا، پاول سزار در آن هنرنمایی کرده اند؛ فیلم رهگیر 2022 وقتی حمله ای سازمان دهی شده، ایستگاه رهگیری موشک تحت فرماندهی یک کاپیتان زن ارتش را تهدید می کند، او باید از تخصص نظامی و تجربه سال ها تعلیم تاکتیکی خود استفاده کند تا خطر را دفع کند.

فیلم فیل سفید White Elephant 2022

c246e028-def7-40e3-b3a2-1b79b5fb213d

فیلم فیل سفید محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی و نویسندگی جسی وی جانسون، این اثر در تاریخ 3 ژوئن 2022 به تهیه کنندگی کوری لارج در سرویس استریم AMC پلاس منتشر گردید، این فیلم که داستان آن در ژانر اکشن و هیجان انگیز روایت می شود هنرپیشگانی همچون مایکل روکر، بروس ویلیس، اولگا کوریلنکو، جان مالکوویچ نیز هنرنمایی کرده اند؛ فیلم فیل سفید 2022 داستان درباره دو افسر پلیس شاهد ترور یک نفر هستند و حالا سردسته خلافکاران به یک تکاور سابق نیروی دریایی که اکنون عضو این مافیا شده دستور می دهد که هر کسی را که برای آن ها تهدیدی محسوب می شود از بین ببرد.

فیلم مرز کانتی با قدرت تمام County Line: All In 2022

فیلم مرز کانتی با قدرت تمام محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی برِنت کریستی و نویسندگی جیمز فلیپ، این اثر در تاریخ 24 می 22 به تهیه کنندگی دیل اس آردیزون در پلتفرم آمازون پرایم به صورت عمومی منتشر گردید، داستان این فیلم در ژانر اکشن رواتی می شود و هنرمندانی همچون تام ووپت، کلسی کرین، دنیم ریچارد، پاتریشا ریچاردسون نیز هنرنمایی کرده اند؛ فیلم  مرز کانتی با قدرت تمام 2022 داستان درباره وکیلی نه چندان محبوب در مرز کانتی به قتل می رسد. کلانتر آلدن راکوِل که با روش های قدیمی خو گرفته، تمایلی ندارد با کلانتر جدید کانتی همسایه که به سبک شهرهای بزرگ کار می کند همکاری کند. اما وقتی قاتل دوباره قربانی می گیرد، آن ها باید اختلاف های خود را کنار بگذارند.

فیلم حمله: قسمت 1 Attack: Part 1 2022

فیلم حمله: قسمت 1 محصول سال 2022 کشور هندوستان به کارگردانی لکشیا راج اَنِند و نویسندگی لکشیا راج اَنِند و جان ابراهام که به صورت مشترک نویسندگی فیلم نامه این فیلم را بر عهده داشته اند جان ابراهام علاوه بر نویسندگی داستان این فیلم خود اون نیز بازیگر نقش اول فیلم حمله به کارگردانی راج انند نیز می باشد، این اثر در تاریخ 1 آوریل 2022 با بودجه 70 میلیون کروری به نمایش عموم درامد و توانست  در گیشه تنها فروش 22 میلیون کرور را تجربه کند که حتی به مبلغ بودجه فیلم هم نزدیک نشد، اما از نظر امتیاز نیز توانست، امتیاز 7.2 از مجموع 10 هزار اری ثبت شده در سایت imdb را نصیب خود کند، در این فیلم هنرمندانی همچون جان آبراهام، ژاکلین فرناندز، راکول پریت سینگ، پراکاش راج به ایفای نقش خود جلوی دوربین لکشیا راج اَنِند پرداخته اند؛ داستان فیلم حمله 2022 یک سرباز که به دلیل حمله تروریستی کاملا فلج شده است ....

فیلم سگی به نام ایندی A Tail of Love 2022

aff67f1c-1c7b-40a4-9f14-47137053721b

فیلم سگی به نام ایندی محصول سال 2022 کشور کانادا به کارگردانی لیف بریستو و نویسندگی ریچارد بیتی و اَگنِس بریستو،این اثر در تاریخ 23 آوریل 2022 به تهیه کنندگی اَگنِس بریستو به نمایش عموم درآمد، در این فیلم هنرمندانی همچون جین ایستوود، کریس مک‌ نالی، هامبرلی گنزالس، بریتانی بریستو، نیل کرون به هنرنمایی پرداخته اند؛ فیلم سگی به نام ایندی 2022 داستان وقتی بلا متوجه می شود بودجه مرکز نجات سگ هایش قطع شده است، از سربازی به نام جی آر کمک می خواهد. جی آر خیلی سریع با یکی از سگ های نجات یافته بلا انس می گیرد: یک سگ نژاد ژرمن شپرد به نام ایندی.

جمع بندی: دانلود فیلم یکی از جذاب ترین کارها برای پر کردن اوقات فراغت است، بسیاری از مردم دانلود فیلم هندی را بیشتر نسبت به ژانر های دیگر می پسندند که این امر، امری کاملا سلیقه ای است.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه