امیر جعفری

همسر بازیگر سریال پایتخت عزادار شد | حال وخیم شوهر همای پایتخت

همسر بازیگر سریال پایتخت عزادار شد | حال وخیم شوهر همای پایتخت
کدخبر : 35529

امیر جعفری با انتشار یک استوری با مردم آبادان همدردی کرد.

به گزارش شمانیوز: امیر جعفری متولد 10 شهریور 1353 در تهران است. امیر جعفری همسر ریما رامین فر است. امیر جعفری یک پسر به نام آیین دارد. امیر جعفری اصالتا ترک زنجان است.امیر جعفری با انتشار یک استوری با مردم آبادان همدردی کرد. امیر جعفری همسر بازیگر سریال پایتخت ریما رامین فر است.

نام اصلی: امیر جعفری

تولد:  ۱۰ شهریور ۱۳۵۳ تهران

ملیت: ایرانی

سال‌های فعالیت: ۱۳۷۲ تا کنون

همسر: ریما رامین‌فر

فرزندان: آیین جعفری

مدرک تحصیلی: کارشناسی مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه

زندگی شخصی امیر جعفری

امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 10 شهریورماه 1353 در تهران متولد شد و تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه ادامه داد.

شروع فعالیت های هنری امیر جعفری از زبان خودش:

در سال اخر دبیرستان رفتم کلاس‌ های کانون تجربی که استاد سمندریان آنجا تدریس می کردند و شروع کردم به تمرین بازیگری، من آنقدر مشغول کلاس‌ های تئاترم شدم که از آن طرف مشروط شدم این موضوع خیلی برایم گران تمام شد، طوری که تصمیم جدی گرفتم بازیگری را با انگیزه قوی تری دنبال کنم.

امیر جعفری بازی در سینما را در سال ۱۳۸۰ و با بازی در فیلم نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ آغاز کرد و همچنین فعالیت در تلویزیون را هم در در سال 1380 با بازی در سریال بدون شرح شروع کرد.

شاید زمانی که مجموعه طنز بدون شرح از تلویزیون پخش می شد، کسی فکر نمی کرد امیر جعفری روزی یکی از بازیگران موفق تلویزیون و سینما در وادی طنز شود، اما امیر جعفری تنها در وادی طنز موفق نبود، زمانی که در مجموعه پربیننده «میوه ممنوعه» در نقش جلال فتوحی پسر علی نصیریان بازی کرد، همه به هنر او یقین پیدا کردند که امیر جعفری از جنس هنر است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه