سریال ستایش

بازیگر سریال ستایش یک شبه ده سال جوان شد | تغییر چهره همسر داریوش ارجمند در سریال ستایش غوغا کرد

بازیگر سریال ستایش یک شبه ده سال جوان شد | تغییر چهره همسر داریوش ارجمند در سریال ستایش غوغا کرد
کدخبر : 35877

عکس جدید اکرم محمدی بازیگر سریال ستایش را در ادامه مشاهده کنید.

سریال ستایش از سریال های پر بیننده است. سریال ستایش یک مجموعه‌ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سعید سلطانی و نویسندگی سعید مطلبی است. بانی و طراح سریال ستایش ایرج قادری بوده‌است. سریال ستایش یک مجموعه‌ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سعید سلطانی و نویسندگی سعید مطلبی است. 

بازیگر سریال ستایش یک شبه ده سال جوان شد

اکرم محمدی متولد 6 مرداد 1337 در تهران، بازیگر است. اکرم محمدی دیپلمه است و دوره های آزاد بازیگری را گذرانده است، بازی زیبای اکرم محمدی در پدر سالار و خانه سبز مدت ها در خاطره ها مانده است، اکرم محمدی  از همسرش طلاق گرفته است.عکس جدید اکرم محمدی بازیگر سریال ستایش را در ادامه مشاهده کنید

تلخ ترین حادثه زندگی اکرم محمدی

شهریور دو سال پیش اتفاق افتاد:«خواهرزاده ام جوان بسیار موفق و خوبی بود؛ اما در یک حادثه ناگهانی فوت کرد و شوک بسیار عمیقی به ما وارد کرد و تصویر او همیشه در ذهن من می ماند. این اتفاق نه تنها برای من تلخ بود؛ بلکه تاثیر عمیقی بر همه اعضای خانواده گذاشت.»

فیلم «سام و نرگس» ساخته ایرج قادری که اولین تجربه سینمایی محمدرضا گلزار و معرفی او به دنیای بازیگری بود آن زمان این فیلم برای خیلی ها خاطره انگیز شد؛ اما برای محمدی که یکی از بازیگران این فیلم بود، حادثه ای به دنبال داشت که هنوز هم اثر آن حادثه بر چهره او مشخص است:«سر یکی از صحنه های این فیلم پیشانی ام بشدت ضربه خورد و شکست. صحنه هایی که متعلق به من بود یک هفته تعطیل شد؛ چون پیشانی ام بخیه خورده بود و می بایست تا زمان کشیدن بخیه ها صبر کنیم.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه