سحر دولتشاهی | همسر سحر دولتشاهی | ازدواج سحر دولتشاهی

عکس لورفته از عروسی سحر دولتشاهی و شجریان | لباس عروس جواهر دوزی سحر دولتشاهی

عکس لورفته از عروسی سحر دولتشاهی و شجریان | لباس عروس جواهر دوزی سحر دولتشاهی
کدخبر : 41293

عکس های منتشر شده از سحر دولتشاهی در فضای مجازی با لباس عروس گرانقیمتش مورد توجه کاربران قرار گرفت

سحر دولتشاهی بازیگر مطرح و خوشنام کشورمان است که در تاریخ 16 مهر 1358 در تهران متولد شده. سحر دولتشاهی در فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است و یکی از پر افتخار ترین بازیگران کشورمان می باشد. سحر دولتشاهی فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه می باشد. سحر دولتشاهی همسر سابق آقای رامبد جوان کارگردان مطرح کشورمان است. به تازگی عکس هایی از ایشان در فضای مجازی منتشر شده است که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.​

بیوگرافی و زندگینامه سحر دولتشاهی

نام:سحر

نام خانوادگی :دولتشاهی

تاریخ تولد : 16 مهر 1358

همسر:رامبد جوان (همسر سابق)

تحصیلات :لیسانس ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه

فعالیت :بازیگر

شروع فعالیت :1380

سحر دولتشاهی متولد 16 مهر 1358 تهران بازیگرِ سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. او فارغ التحصیل رشته های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه می باشد. مادرش نائیب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است.

ازدواج سحر دولتشاهی

او در 27 اسفند 87 با رامبد جوان بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما ازدواج کرد. آشنایی آنها از تئاتر شکل گرفت، دولتشاهی می گوید :دوستان مشترک زیادی داشتیم و دورادور همدیگر را می شناختیم تا اینکه بالاخره وقتش رسید کم کم حواسمان بیشتر به هم جلب شد تا بالاخره کار به ازدواج کشید، رامبد بعد از اینکه به من پیشنهاد ازدواج داد، آمد با پدرم صحبت کرد. بعد هم خواستگاری انجام شد.

طلاق سحردولتشاهی از همسرش

طلاق آنها در سال 1393 در سکوت خبری انجام شد، تا مدت ها این جدایی از طرفین تایید نشد، سحر دولتشاهی همسر دوم رامبد جوان بود که هردومعتقد بودند نباید مردم وارد حریم خصوصی آنها بشوند !

سحر دولتشاهی که به دلیل جدایی از همسر سابقش رامبد جوان سال 93 را در تنهایی و البته پرکاری در عرصه بازیگری دنبال کرده در گفتگو یی درباره این تنهایی بیان می دارد:سال 93 در عین حال که سال شلوغی برایم بود در تنهایی لذت بخشی هم سپری شد نه فقط به عنوان بازیگر که در خیلی جهات هم رشد داشتم.

شغل دوم سحر دولتشاهی از زبان خودش

بازیگری از بچگی برایم جذاب بود اما واقعیتش این است که من ادبیات نمایشی خوانده ام و هنوز هم بخشی از دغدغه ام نوشتن است

در دوران دانشجویی همان موقع که سر کلاس می نوشتم، از شاگردان خوب بودم یا وقتی ترجمه می کردم. خیلی غبطه می خورم اگر همچنان برای نوشتن وقت نگذارم. نوشتن همیشه پسِ ذهن من هست. نمی دانم باید زمانش برسد یا من زمانش را برسانم ! هنوز هم فکر می کنم یکی از شغل های ایده آلم نویسندگی است.

مصاحبه خواندنی با سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی ازآن دست بازیگرهاست کـه بـه معنی واقعی کلمه پله پله مسیر را طی کرده. در دانشگاه ادبیات نمایشی خوانده، در تئاتر بازیگر بوده، دستیاری و مترجمی کرده، مدیر گروه بوده، در فیلم کوتاه و نیمه بلند و بلند و سریال بازی کرده، سیمرغ بلورین گرفته، از نقش دوم بـه اول رسیده و همین جور آرام آرام راهش را می‌رود و بـه قول خودش با کسی دعوایی ندارد. هزار امید دارد و هزار راه نرفته و…

تلاش می کنی کـه این محبوبیتت را حفظ کنی؟

واقعیتش این اسـت کـه از جایی فهمیدم این بـه قول مشهور شو بیزینس قوانین خودش را دارد. تا مدت ها فکر میکردم مـن فقط باید کارم را خوب انجام بدهم و آدم خوبی باشم ولی نمی‌دانستم کـه خوب یا بد ضوابط و روابطی هست. تازه شروع کردم با قواعد آشنا شدن و فکر کردم باید با آنها کنار بیایم.

نمیشود هر کاری کـه دلم می‌خواهد بکنم یا نکنم. تـو باید بـه هرحال پشت فیلمت بایستی و بهمین خاطر باید خیلی جاها حضور پیدا کنی. همین حالا خیلی روزها کـه انرژی ندارم، حتی سعی می‌کنم تلفنی با کسی حرف نزنم. حس هایم خیلی رو اسـت و خیلی وقت ها اصلا در برخوردهایم خیلی رو اسـت و خیلی وقت ها اصلا در برخوردهایم سیاست ندارم. برای همین سعی میکنم دور باشم.

فکر می کنی چقدر تغییر یا رشد کردی؟

فکر می‌کنم کردم. ماهیت مـن عوض نشده. شخصیتم عوض نشده. فقط یک ذره بهتر شناختمش. و یک ذره اعتقاد دارم کـه میشود روی چیزهایی کار کرد. ولی مطمئن نیستم چقدر نتیجه گرفتم.

سفر سحر دولتشاهی به چین

روزبه معینی بازیگر کشورمان عکسی از حضورش در معبد شائولین چین را که به همراه سحر دولتشاهی و مهران احمدی در پشت صحنه سریال خانگی ساخت ایران 2 گرفته بود با هوا دارانش به اشتراک گذاشت.

سحر دولتشاهی و مهران احمدی از بازیگران اصلی این سریال هستند که برای فیلمبرداری سکانس هایی از سریال ساخت ایران 2 به کشور چین سفر کرده اند.

ساخت ایران 2 نام فصل دوم مجموعه ساخت ایران است و در سال 1395–1396 تولید شده است. این سریال از 5 اردیبهشت 1397 توسط شبکه خانگی در حال پخش است. کارگردانی این فصل بر عهده برزو نیک نژاد است.

مصاحبه خواندنی با سحر دولتشاهی در مورد همه چیز و همه جا

در بیوگرافی شما آمده که شما داشتید مهندسی شیمی می خواندید اما این رشته را رها کردید. آن روز که داشتید این کار را می کردید به چه چیزی فکر می کردید؟

درواقع از ابتدا هم قصد ادامه آن را نداشتم و وقتی این حمایت از سوی خانواده و جسارت از سوی خودم پیدا شد، رفتم به رشته ای که دوست داشتم و دارم. البته موقعی که تغییر رشته دادم، به خاطر دلمشغولی هایم به ادبیات به سوی ادبیات نمایشی و ادبیات فرانسه رفتم.

البته این سنت اغلب خانواده هاست که دوست دارند فرزندشان دکتر و مهندس شود اما بعید می دانم در خانواده شما چنین چیزی وجود داشته باشد. خانواده شما اهل فرهنگ و هنر بودند و پدر شما از بچگی شما را به دیدن تئاتر می برد. آیا در خانواده شما هم چنین چیزی وجود داشت؟

من هم در خانواده ام اولین کسی بودم که گرایش به هنر پیدا کردم و تخصصی به این سمت آمدم. شاید در خانواده ام کسی هنر را دنبال می کرد ولی کسی شغلش نبود و من برای اینکه شروع کننده باشم سختی زیادی کشیدم.

قبلا در مصاحبه هایتان گفتید به همراه پدر زیاد به دیدن تئاتر می رفتید و شاید به نوعی پدرتان بود که بذر این علاقه به بازیگری را در شما کاشت. بعد از تغییر رشته و گرایش به هنر، آیا آثار پشیمانی را در چهره پدر، به خاطر علاقه مند کردن شما به هنر دیدی؟

واقعا نه. پدر وقتی دید خواسته من جدی است و گذرا نیست مرا حمایت کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه