اظهار نظر عجیب مطهری درباره گلشیفته فراهانی

اظهار نظر عجیب مطهری درباره گلشیفته فراهانی
کدخبر : 4309

محمدحسن قدیری ابیانه گفت: آقای علی مطهری در مناظره‌ای که با خود من داشت، صریحاً اعلام کرد اگر گلشیفته فراهانی توبه کند و برگردد،‌ می‌توانیم در ایران به او مسئولیت هم بدهیم.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از اعتمادآنلاین: محمدحسن قدیری ابیانه، فعال سیاسی اصولگرا گفت: شورای نگهبان هم مثل هر نهاد دیگری ممکن است اشتباه کند و به همین دلیل مردم به خاطر تایید صلاحیت برخی به شورای نگهبان اعتراض دارند، چون حضور آنها را برای کشور مضر می‌دانند؛ به عنوان مثال تایید حسن روحانی برای انتخابات ریاست‌جمهوری اشتباه شورای نگهبان بود که خسارت‌های زیادی به بار آورد.

 

خبرداغ : جنجال عکس های مراسم ازدواج سام درخشانی و همسرش +عکسهای دیده نشده

 

 

کسانی می‌توانند در انتخابات شرکت کنند که به نظام وفادار باشند

این فعال سیاسی اصولگرایی در ادامه سخنانش گفت: اگر کسی فساد اقتصادی دارد یا اینکه به نظام وفادار نیست، معنی ندارد در انتخابات جمهوری اسلامی شانس رأی گرفتن داشته باشد. همه می‌‌دانند کسانی می‌توانند در انتخابات شرکت کنند که به نظام وفادار باشند.

 

او درباره متر و معیار وفاداری به نظام توضیح داد: مترهای مختلفی وجود دارد؛ مثلاً کسانی که در فتنه نقش داشتند و حتی ساکت شدند تا سرانجامش را ببینند و پس از آن به نفع یا ضرر فتنه موضع بگیرند، حتماً صلاحیت ندارند. کسانی که با وجود مواضع ساختارشکنانه موسوی و کروبی از‌ آنها دفاع می‌کنند، شایستگی ندارند به بازی گرفته شوند؛ یا مثلاً آقای تاج‌‌زاده در گعده‌های زندان می‌گوید تقلب نشده است و در بیرون از تقلب حرف می‌زند. نظام چرا باید به چنین شخصی میدان بدهد؟

 

اگر کسی فساد اقتصادی دارد یا اینکه به نظام وفادار نیست، معنی ندارد در انتخابات جمهوری اسلامی شانس رأی گرفتن داشته باشد. همه می‌‌دانند کسانی می‌توانند در انتخابات شرکت کنند که به نظام وفادار باشند.

 

شاید در آینده با احمدی‌نژاد برخورد شود

ابیانه در واکنش به این پرسش که «پس چطور امکان دارد احمدی‌نژاد با سابقه کارهای رادیکال و حتی نادیده گرفتن نهی رهبری درباره عدم ثبت‌نام در انتخابات، عضو مجمع تشخیص مصلحت شود» پاسخ داد: آقای احمدی‌نژاد برای ریاست‌جمهوری نامزد و رد صلاحیت شد. شاید هم برای انتخابات اگر ثبت‌نام می‌کرد، صلاحیتش تایید نمی‌شد. البته شاید در آینده با احمدی‌نژاد برخورد شود.

 

شورای نگهبان دلیل رد صلاحیت را به عموم اعلام نمی‌کند

او درباره اتهام عدم التزام به اسلام توضیح داد: اول اینکه شورای نگهبان دلیل رد صلاحیت را به عموم اعلام نمی‌کند و این خود کاندیداها بودند که اعلام کردند به دلیل عدم التزام به اسلام رد صلاحیت شده‌اند. در ضمن شما توقع دارید آقای مطهری تحت این عنوان رد نشود؟ او در مناظره‌ای که با خود من داشت، صریحاً اعلام کرد اگر گلشیفته فراهانی توبه کند و برگردد،‌ می‌توانیم در ایران به او مسئولیت هم بدهیم. همچنین در کمال تعجب گفت خانم‌هایی که در سفر خارج روسری از سر برمی‌دارند می‌توانند در بازگشت برای شرکت در انتخابات مجلس ثبت‌نام کنند و اگر تخلفی جدی نداشتند، نباید رد صلاحیت شوند.

 

شورای نگهبان دلیل رد صلاحیت را به عموم اعلام نمی‌کند و این خود کاندیداها بودند که اعلام کردند به دلیل عدم التزام به اسلام رد صلاحیت شده‌اند.

 

محمدحسن قدیری ابیانه در پایان صحبت‌هایش گفت: عده‌ای دائماً به ادامه حضور آقای جنتی در شورای نگهبان اعتراض دارند. این در حالی است که یکسری از سمت‌ها بازنشستگی ندارد؛ آقای جنتی هم مثل مراجع تقلید که سن بالایی دارند در حال فعالیت هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    مردک دیوانه

  • ا.م
    0

    مسولیت چی؟نماینده ی مجلس چطوره

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه