ماجرای ازدواج دوم احسان علیخانی لورفت + تصاویر دیده نشده

ماجرای ازدواج دوم احسان علیخانی لورفت + تصاویر دیده نشده
کدخبر : 4696

عکسی در فضای مجازی منتشر شده که گویای ازدواج احساس علیخانی است در حالیکه این مجری 36 ساله با طرفداران زیادی عکس می گیرد و ماجرای ازدواجش تکذیب شده است.

  به گزارش رکنا، احسان علیخانی متولد 15 آبان 1361 در تهران، مجری تلویزیون است. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است که با دستیاری کارگردان فعالیت خود را شروع کرد و حالا یکی از مجریان صاحب سبک و مشهور رسانه ملی است.

 
 

احسان علیخانی در تهران چشم به دنیا گشود دو خواهر و یک برادر دارد که همگی ازدواج کردند و چون از همه کوچک تر است هنوز تصمیمی برای ازدواج و تشکیل خانواده ندارد. در حالیکه چند وقت یکبار وی سوژه برخی رسانه ها و فضاهای مجازی می شود و عکس هایی از وی منتشر می شود که بیانگر ازدواج وی است در حالیکه این مجری محبوب طرفداران خاص خود را دارد و با طرفدارانش عکس یادگاری می گیرد.

 

انتشار عکس های متعددی از علیخانی در کنار هنرمندان و مردم دیگر شائبه ازدواج او را منتشر می کند که صحت ندارد و این مجری 36 ساله هنوز مجرد است.

 

احسان علیخانی، مجری محبوب سیما، با انتشار یک سلفی با یک هوادار خود، توضیح جالبی زیر این عکس منتشر کرده که به خاطر شایعات و گمانه زنی های این روزهای فضای مجازی است. احسان علیخانی در این پست اینستاگرامش تاکید کرده که فرد حاضر در عکس همسرش نیست و تنها یک طرفدار اوست

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه