ازدواج دوباره مهدی پاکدل با خانم بازیگر + علت طلاق

ازدواج دوباره مهدی پاکدل با خانم بازیگر + علت طلاق
کدخبر : 4806

نتشار عکسی از مهدی پاکدل در کنار رعنا آزادی ور بازیگر کشورمان موج جدیدی از خبر ازدواج مجدد مهدی پاکدل را در فضای مجازی و رسانه ها به راه انداخت.

ازدواج مجدد مهدی پاکدل صحت دارد؟!

مهدی پاکدل یکی از بازیگران آرام و بی حاشیه دنیای هنر است که اولین بار با فیلم آبی حمید لبخنده در سال 79 به دنیای سینما راه یافت و با بازی در نقش هایی موفق راهش را در دنیای هنر هموارتر کرد.

 
 
 

اگرچه مهدی پاکدل همواره سعی میکند که از حواشی به دور باشد اما انتشار یک عکس در کنار خانم بازیگر و فاصله کمی که بین آنها وجود دارد حواشی را برای آقای بازیگر رقم زد.

 

 

 

ماجرای ازدواج مجدد مهدی پاکدل چیست

انتشار عکسی از مهدی پاکدل در کنار رعنا آزادی ور بازیگر کشورمان ماجراهایی از ازدواج مجدد آقای بازیگر را در فضای مجازی و رسانه ها به راه انداخت و باعث شکل گیری حواشی تازه ای شد.

 

مهدی پاکدل

عکسی از مهدی پاکدل در کنار رعنا آزادی ور

 

رعایت نشدن فاصله بین آقا و خانم بازیگر در این عکس موجب گمانه زنی هایی از ازدواج مجدد مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور شد اما این موضوع تا به این لحظه مورد تایید یا تکذیب هیچ کدام از این چهره های مشهور قرار نگرفته است .

 

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل در کنار رعنا آزادی ور و سحر دولتشاهی

 

مهدی پاکدل بازیگری که با نقش طاهر در سریال ستایش بیشتر از قبل در میان مخاطبان تلویزیون به شهرت رسید نقش های زیادی را در سینما ، تلویزیون و تئاتر بازی کرده است .

 

مهدی پاکدل

عکسی از رعنا آزادی ور در کنار مهدی پاکدل

 

رعنا آزادی ور یکی از بازیگران سینما است که اولین بار با فیلم مارمولک در سال 82 به دنیای سینما راه یافت و سونامی به کارگردانی میلاد صدرعاملی جدیدترین تجربه بازیگری او در سینما است.

 

مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور در نمایش خانه بوشاسپ درازدست

 

نمایش خانه بوشاسپ درازدست به کارگردانی علی اتحاد که سال 96 روی صحنه رفت اولین تجربه تئاتری رعنا آزادی ور بود که در این نمایش با مهدی پاکدل همبازی شد.

 

مهدی پاکدل

مهدی پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی سال 89 با هم ازدواج کردند اما این زندگی مشترک چند سالی بیشتر دوام نیاورد و این زوج سال 95 از هم جدا شدند.

 

سکوت بهنوش طباطبایی درباره جدایی از مهدی پاکدل شکست

بهنوش طباطبایی بازیگری که همیشه از حواشی به دور بود در اواخر زمستان 1389 وارد دوران جدیدی از زندگی اش شد و ازدواجش با مهدی پاکدل دنیای جدیدی را در پیش رویش قرار داد. بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل حدودا 5 سال و چند ماه زندگی مشترک توأم با فراز و نشیبی را تجربه کردند اما پاک شدن عکس های مشترک و دو نفره این زوج در صفحات اینستاگرام شان باعث ایجاد شک و شبهه هایی در مورد این دو نفر شد و ماجرای جدایی شان قوت گرفت. حالا بعد از گذشت مدتها از این جدایی بهنوش طباطبایی برای اولین بار از این طلاق صحبت کرد.

 

ناگفته های بهنوش طباطبایی از طلاقش

بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون که اخیرا درامی با نام «زیر سقف دودی» را روی پرده و فیلم-تئاتری به نام «آینه های روبرو» را روی صحنه داشت یک فیلم آماده اکران به نام «لابی» هم دارد با این حال فعالیتش در ماههای گذشته کمتر از قبل بوده است.

 

بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی بازیگر زیر سقف دودی

 

بهنوش طباطبایی با اشاره به جدایی از همسر سابقش مهدی پاکدل و ربط آن با این کم کاری گفت:در سال گذشته با توجه به شرایطی که داشتم و همین طور به دلیل جدایی از همسر سابقم تصمیم گرفتم زمان بیشتری را به خود اختصاص دهم؛ بنابراین فقط یک فیلم را پذیرفتم اما امسال قصد دارم پیشنهادات سینمایی را جدی تر بگیرم.

 

طباطبایی در ادامه درباره تنها کاری که سال قبل بازی کرد با نام «زیر سقف دودی» که به طلاقهای عاطفی و زندگیهای پنهانی زوجهای دچار مشکل میپردازد بیان داشت:جدای از فیلمنامه که به روابط انسانی در چارچوب خانواده می پردازد و معضل جدی آن را در رابطه با خانواده مطرح میکند من هم به دلیل رشته تحصیلیم که روانشناسی است بسیار علاقمند به مطرح کردن و نشان دادن این معضلات هستم. از طرفی سینمای پوران درخشنده برایم حس نوستالژیک دارد و از کودکی با «پرنده کوچک خوشبختی» سینمای ایشان را دنبال کردم.

 

این بازیگر 36ساله درباره ایفای نقش همسر صیغه ای فرهاد اصلانی در «زیر سقف دودی» گفت:اولین موضوعی که با درخشنده بر سر آن توافق کردیم اینکه رعنا مانند همه زنهای دوم اغواگر و دارای سوءنیت نباشد و ما عشق و علاقه واقعی او را به بهرام ببینیم. علاقه به داشتن عشق و محبت در زندگی، علاقه به داشتن فرزند و داشتن محیطی گرم و سالم برای زندگی.

 

اظهار نظر جنجالی "بهنوش طباطبایی" درباره تبلیغات حاشیه سازش

مدتی است که خانم بازیگر برای تبلیغات یک برند پوشاک چرم، مورد انتقاد گروهی از حامیان حیوانات و محیط زیست قرار گرفته است.

 

WVkNDcyZmJhN

 

سالانه پوست یک میلیارد حیوان در دنیا به مصرف صنعت چرم می‌رسد. این در حالی است که ما انسان‌ها برای پوشیدن یک لباس مناسب، گزینه‌های مختلفی برای انتخاب داریم، اما از آنجا که خیلی‌ها نمی‌دانند پوشیدن چرم و خز باعث می‌شود حیوانات چه خشونت بزرگی را از سر بگذرانند، اصرار به پوشیدن این لباس دارند.

 

مدتی است که بهنوش طباطبایی - بازیگر سینما و تئاتر - برای تبلیغات یک برند پوشاک چرم، مورد انتقاد گروهی از حامیان حیوانات و محیط زیست قرار گرفته است؛ تبلیغاتی که این روز‌ها در فضای شهری خودنمایی زیادی می‌کند. چند وقت پیش بهنوش طباطبایی در یک مصاحبه، طوری به این انتقادات پاسخ داد که مشخص شد او اصلاً نمی‌داند لباسی که تبلیغ آن را می‌کند از کجا می‌آید و ناشی از چه خشونت بزرگی است.

 

او در این مصاحبه گفته است: «اتفاقا این کار خیلی به محیط زیست ما کمک می‌کند. همان‌طور که ما به قصابی می‌رویم و گوشت می‌خریم، چرا آن زمان نمی‌گوییم خوردن گوشت به قیمت کشته‌شدن یک حیوان است؟ اتفاقاً خیلی برای محیط زیست خوب است که آن پشم و پوست حیوانی که برای مصارف گوشتی، کشته شده را استفاده کنیم تا روی زمین باقی نماند. چون تولید میکروب می‌کند و اتفاقات بدی را رقم می‌زند. این پوست و … باید بروند در یک سیستم دیگری استفاده شوند.»

 

اگر شما هم مثل بهنوش طباطبایی فکر می‌کنید که لباس‌های چرم و خزی که می‌پوشیم پوست همان حیوانی است که گوشتش را می‌خوریم و اگر فکر می‌کنید با پوشیدن پوست حیوانات در حال کمک به محیط زیست خود هستید، حتماً این گزارش را بخوانید.

 

شاید بیشتر ما فکر کنیم که چرم، همیشه محصول جانبی صنعت گوشت و لبنیات است، اما این مسئله چندان صادق نیست. گاهی چرم، هدف اصلی برای پرورش حیوانات است. مثلاً ۸۰ درصد سود صنعت پررونق پرورش شترمرغ در آفریقای جنوبی از فروش چرم شترمرغ به دست می‌آید و گوشت، محصول ثانویه است. یا در هند، سود فروش چرم بیشتر از سود فروش گوشت گاوهاست. حتی فروش چرم حیواناتی که در وهله اول برای گوشتشان کشته می‌شوند، آنقدر پردرآمد است که به سختی می‌توان از چرم به عنوان یک محصول مازاد یا جانبی نام برد. مثلاً گاودارانی که حیوانات را مخصوص گوشت پرورش می‌دهند، ۲۰ درصد سود خود را مدیون فروش چرم هستند.

 

تصویر مدلینگ "بهنوش طباطبایی"

265136_319

 

بیوگرافی بهنوش طباطبایی و همسرش + علت طلاق

بهنوش طباطبایی متولد 27 اردیبهشت 1360 در تهران، بازیگر است

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر است تنها یک خواهر بنام تینوش دارد بجز سینما در تئاتر هم فعال است و یک ازدواج ناموفق نیز دارد

 

بیوگرافی بهنوش طباطبایی بازیگر زن + بیوگرافی کامل

 

از کلاس بازیگری تا تئاتر

یک دوره بازیگری را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده است سپس کم کم در تئاتر های نمایشی شروع به اتود های تمرینی زد تا برای بازی در تلویزیون انتخاب شد

 

ورود به تلویزیون

اولین بار در سال 1380 وقتی 20 ساله بود با سریال کوی دامون وارد قاب تلویزیون شد یک سال بعد با سریال مسافری از هند در نقش کتی به شهرت رسید

 

ازدواج

بهنوش طباطبایی با مهدی پاکدل در اسفند 1389 ازدواج کرد

 

نحوه آشنایی

همکاری طباطبایی و پاکدل در سال 1385 در فیلم مصائب دوشیزه باعث آشنایی این دو شد، کم کم ارتباط خانوادگی شکل گرفت ! و این آشنایی بیشتر شد

تا اینکه بحث خواستگاری پیش آمد و ازدواج کردند

 

بهنوش طباطبایی و همسرش (سابق)

بیوگرافی بهنوش طباطبایی و همسرش + علت طلاق و علایق

 

علت طلاق بهنوش طباطبایی

رابطه این زوج هنری پس از 5 سال زندگی مشترک در سال 1394 به طلاق ختم شد، این دو در سکوت خبری از یکدیگر جدا شدند

 

خصوصیات و علایق

بهنوش طباطبایی صبور و کم حرف است

اوقات فراغت خود را بیشتر صرف مطالعه می کند، عاشق سفر و رنگ مورد علاقه اش آبی است، آتیلا پسیانی بازیگر و علیرضا عصار خواننده مورد علاقه اش می باشند

 

عکس بیوگرافی بهنوش طباطبایی

عکس های بهنوش طباطبایی + علت طلاق

 

پیگیری فیلم های روز

نه زیاد فیلم می بندم نه کم، بستگی به حوصله ام دارم

از فیلم های روز تا جایی که بتوانم عقب نمی مانم، همه را شاید نبینم ولی بی خبر نمی مانم، تازگی ها سریال های روز دنیا من را بیشتر سر ذوق می آورد

 

آرام و محتاط

در بحرانی ترین شرایط هم بدی ها را با واکنش های تند و خشونت آمیزی که برای دیگران عادی است پاسخ نمی دهد، کسی را قضاوت نکرده و نمی کند

 

عکس های بهنوش طباطبایی و پدرش

عکس بهنوش طباطبایی و پدرش

 

طعنه به همسر سابق

او در متنی به مناسبت روز پدر نوشت : 

پدرم، تنها مرد زندگی من که قلبش فقط به مهر و نوازش می تپه، زبانش فقط از مهر و نوازش میگه و دستانش فقط به مهر و نوازش به سمت من روانه است

خداوند حافظ مردان و پدرانی باشه که رسم عاشقی رو بلدن و الهی که دنیا پر شود از این مردان

 

لحظات شادی با مردم

زیاد اهل صفحات مجازی نیستم، ولی همین حضور کمرنگ هم موید این است که همیشه شادی و لحظات پر انرژی ام را با مردم به اشتراک گذاشته ام

 

بهنوش طباطبایی + بیوگرافی و زندگی شخصی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه