عکس دونفره گلزار و دختر جوان جنجالی شد + تصاویر دیده نشده

عکس دونفره گلزار و دختر جوان جنجالی شد + تصاویر دیده نشده
کدخبر : 5231

محمدرضا گلزار در مراسم اکران مردمی فیلم مادر قلب اتمی عکس دونفره ای با یک دختر جوان را در دستش به سمت عکاسان نشان داد که این موضوع به یک سوژه تبدیل شد.

محمدرضا گلزار یکی از هنرپیشه های محبوبی است که حضورش در بیشتر محافل اجتماعی میتواند سوژه برانگیز باشد . این هنرمند جوان کشورمان در مراسم اکران مردمی فیلم مادر قلب اتمی حاضر بود و طرفدارانش با اشتیاق بسیار زیادی برای گرفتن عکس با او در کنارش حاضر شدند. یکی از اتفاقات جالبی که در این مراسم رخ داد عکسی بود که محمدرضا گلزار رو به دوربین عکسان گرفت. محمدرضا گلزار در این عکس در کنار یک دختر جوان دیده میشود و این اقدام آقای بازیگر و این سلفی سوژه خبرنگاران و عکاسان شد.
 

سلفی محمدرضا گلزار با دختر جوان جنجال برانگیز شد

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در اکران مردمی مادر قلب اتمی

 

اما واقعیت قضیه این چنین است :یکی از طرفداران محمدرضا گلزار که پیش از این او را دیده بود و با او عکس گرفته بود، عکس های دو نفره را چاپ و پس از دیدار مجدد گلزار در اکران مردمی مادر قلب اتمی به وی هدیه کرد. محمدرضا گلزار نیز یکی از این عکس ها را مقابل دوربین عکاسان نمایش داد و گفت این دختر نسبت خاصی با وی ندارد!

 

چرا در حالیکه عکس های برادر و پدر سوپراستار سینمای ایران در سایت های خبری منتشر شده است ولی خبری از خواهر و مادر محمدرضا گلزار نیست؟ در ادامه عکسهای بردیا، سعید و پرویز گلزار را مشاهده می کنید.
 

در حالیکه تصاویر ، پدر ، برادر و خواهر زاده های محمد رضا گلزار به تعداد قابل توجهی در سایتهای خبری منتشر شده است ، هیچ عکس رسانه ای از خواهر و مادر محمد رضا گلزار در فضای مجازی و مطبوعات منتشر نشده است.

 

 
مهندس علیرضا برادر بزرگتر محمدرضا گلزار
 
علیرضا برادر بزرگتر محمدرضا گلزار
 
 
بردیا برادر کوچکتر محمدرضا گلزار
 
بردیا برادر کوچکتر محمدرضا گلزار
 
 
یکی از نزدیکان محمد رضا گلزار ، در این باره به ایران خبر ، گفت :شاید در ظاهر اصلا به نظر نیاید ، اما رضا ،خود را غیرتی  می داند و مانند بسیاری از آذری ها ، به رغم شهرت فراوانی که  دارد ، تمایل ندارد عکس مادر و خواهرش منتشر شود ؛ وی معتقد است که شهرت وی نباید تاثیری در زندگی خواهرش آتوسا و مادرش داشته باشد.
 
 
گفتنی است ، پدر  محمد رضا گلزار ، مهندس پرویز گلزار ، از ثروتمندان شناخته شده تبریزی است . 
 
 
پرویز گلزار پدر محمدرضا گلزار بازیگر مشهور سینما
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه