رضا صادقی به کرونا مبتلا شد + عکس

رضا صادقی به کرونا مبتلا شد + عکس
کدخبر : 5627

خبری عجیب برای رضا صادقی ساعاتی است در فضای مجازی دست به دست می شود که هواداران او را نگران کرده است .

 

شایعه عجیبی در مورد رضا صادقی دست به دست می شود منبع این شایعه عکس رضا صادقی روی تخت بیمارستان است که این شاعبه را به وجود اورده است که رضا صادقی به کرونا مبتلا شده و الان نیز در ای سی یو است . در حالی این خبر منتشر شده که رضا صادقی در سلامت کامل به سر می برد و تمام این شایعات درمورد رضا صادقی کذب است . 

 
 

ماجرای عکس جنجالی رضا صادقی 

رضا صادقی خواننده معروف پاپ ایرانی دچار سانحه شده و از پله های منزلش سقوط کرده و به علت شکستگی به بیمارستان منتقل شده است.
 
 
رضا صادقی خواننده معروف پاپ ایرانی دچار سانحه شده و از پله های منزلش سقوط کرده و به علت شکستگی به بیمارستان منتقل شده است.
 
بهمن بابازاده، روزنامه‌نگار و فعال حوزه فرهنگی در تویتر خود درباره جزئیات این حادثه نوشت: «رضا صادقی دچار سانحه شده و به دلیل سقوط از پله‌های منزلش در بیمارستان بستری شده است. با توجه به وزن بالای رضا و شکستگی پیش آمده، مشخص نیست کنسرت این خواننده در تهران برگزار خواهد شد یا خیر. برای رضای عزیز آرزوی سلامتی دارم».
 

رضا صادقی در بیمارستان بستری شد+ جزئیات


رضا صادقی در برنامه دور همی در مورد بیماریش گفته بود: من یک ساله بودم که دکتری آمپولی را به اشتباه در عصب پای من زد و من در زمان‌هایی که همه‌ی بچه‌ها می‌دویدند، در خانه بودم و در این مدت کسانی ذهنیت من را ساختند که از آن‌ها تشکر می‌کنم.

 

رضا صادقی در آمریکا

رضا صادقی که هم اکنون در کالیفرنیا به سر میبرد عکس و متن ها زیر را برای هوادارانش به اشتراک گذاشت.

 

صادقی نوشت:

روز هـمگی بخیر البته به وقت اینجا ....

از فردا میریم برای تمرین های فشرده و پر انرژی برای کنسرتها

و جای تک تک شما خالی .... اینم سحر خیری من در خانه ..

محل زندگی رضا صادقی در امریکا

خانه رضا صادقی در آمریکا

 

خانه رضا صادقی در آمریکا 

خدایی اینقد سحر خیزی برای خودمم جالب شده

عصر شما جانان بخیر ...

و امیدوارم با ارکستر بخوبی هماهنگ بشیم ...

راستی خوش بحالتون شنیدم برف و بارونه ؟ خدارو شکر

رضا صادقی: همسرم بهترین خانمی هستند که می تواند به عنوان شریک زندگی در کنار من باشد، دلیلش رفتارها و خصوصیات خاص من است.

رضا صادقی خواننده محبوب موسیقی پاپ که در مدت زمان کوتاهی توانست محبوبیت فراوانی بین هوادارانش پیدا کند و با آهنگ مشکی رنگ عشقه در بین مردم شناخته شد چند سالی است ازدواج کرده و یک دختر به نام تیارا دارد. در ادامه گفتگوی رضا صادقی را درباره همسر و دخترش میخوانید.

 

در سال هایی سیر می کنیم که چهره های قدیم به خوبی توانسته اند رگ خواب مخاطب امروز را در دست بگیرند و پا به پای آنها پیش روند. آلبوم جدید رضا صادقی هم مصداق واقعی همین اتفاق است که او توانسته با نگاهی عمیق در ذائقه نسل جدید محصول جدیدش را در اختیار دوستدارانش قرار دهد. چند هفته پس از انتشار این اثر سراغ این خواننده رفتیم و این بار از زاویه ای جدید با او گپ زدیم:جهان رضا صادقی قبل و بعد از ازدواج. گفتگویی جالب و صحبت هایی که صادقی برای اولین بار حاضر شده بود درباره آنها به اظهارنظر بپردازد. خروجی این گفتگو هم خروجی جالبی شد که در ادامه می خوانید...

بیا در این گفتگو فقط درباره دنیای جدیدت حرف بزنیم. از روزی که وارد فضای خانواده و تأهل شدی. موافقی؟
حتماً. چرا که نه. من هنوز در این باره در هیچ رسانه ای صحبت نکرده ام. بدم نمی آید در این باره حرف بزنم.
 
 
من خوشبختانه در سال هایی که مجرد بودی هم چند باری با تو دیدار داشتم و زندگی ات را از نزدیک شاهد بودم. حالا هم که وارد فصل جدیدی از زندگی ات شده ای، دوست دارم درباره تفاوت این دو جهان متفاوت حرف بزنی. جهان رضا صادقی در دوران مجردی با این روزهایش چقدر فرق کرده؟
رضا صادقی دوران مجردی تفکرات، باورها و ایدئولوژی هایش همین بود ولی بی تعارف اگر بخواهم به شما بگویم به قدری در و دروازه زندگی اش باز بود که بعضاً هر فرد نالایق و نارفیقی می توانست به زندگی من ورود پیدا کند و این نوع رفتارهای من با آدم های مختلف را باید نقطه ضعف آن دورانم بدانیم. برخی حاشیه های ناخواسته در همین موارد باعث شد در مقطعی مشکلاتی را به خود ببینم و شرایط بدی پیش آمد. ولی الان به لطف خدا و داشتن یک خانواده خوب و همسرم، توانستم محیط آرام و لذت بخشی را در زندگی ام داشته باشم.
 
 
 

رضا صادقی

 
 
جایی گفته بودی که همسرم بهترین خانمی هستند که می توانستم داشته باشم. این جمله درست از شما منتقل شده بود؟
همه دختران و خانم های ایرانی ویژه هستند. این را بابت تعارف نمی گویم و واقعاً به این موضوع اعتقاد دارم. اینکه می گویم همسرم بهترین خانمی هستند که می تواند به عنوان شریک زندگی در کنار من باشد، دلیلش رفتارها و خصوصیات خاص من است. به خاطر جهان ویژه ای که من داشتم و دارم. حواشی و حوالی خاص من و فضای کاری ام. شاید کمتر کسی بوده که می توانست تحمل کند این شرایط را و همدل باشد با من.
 
 
آن اوایل زندگی ام، اتفاقات و ماجراهای وحشتناکی از طریق دوروبری ها و آنهایی که هم می شناختم و نمی شناختمشان رخ داد که واقعاً سخت و دردناک بود. کمتر کسی می توانست آن اوضاع را تحمل کند و بپذیرد و از همه مهم تر با من همراه باشد. قطعاً همسرم بهترین انتخاب برای من بود. نکته دیگری هم که هست این است که من اعتراف می کنم که در زندگی شخصی ام، رفتارها و اخلاقیات بچه گانه زیادی دارم. یعنی زود می رنجم و ناراحت می شوم و زود خوشحال می شوم. همسرم درواقع مادر دو بچه است. هم من و هم تیارا.
 
 
سؤال مهم این مصاحبه هم این می تواند باشد که گفته می شود شما و همسرتان در یک کنسرت با هم آشنا شده اید و همان آشنایی منجر به ازدواج شما شده است. این موضوع تا به حال هرگز از سوی تو باز نشده است. امکانش هست تا جایی که برایت مقدور است در این باره حرف بزنی؟
بله این موضوع را تائید می کنم.
 
 
واقعاً؟ من فکر می کردم شایعه است...
نه. این موضوع صحت دارد. من در کنسرتی که در آلمان برگزار کردم، ایشان همراه با خانواده شان حضور داشتند. من یک آشنایی قدیمی با پدر همسرم داشتم. ایشان بازیکن قدیمی تیم ملی هندبال ایران بودند. به واسطه ایشان در کنسرتم حضور پیدا کردند و اولین چیزی هم که در مواجهه نخست بین من و همسرم بیشتر از همه برای من مهم بود و باعث شد جذب شوم، شادابی و در عین حال متانت ایشان بود.
  
 
دوست دارم بدانم در دورانی که رضا صادقی عاشق شده بود، کدامیک از آثار و قطعاتش در آن حس و حال ساخته شده است؟ خودم برای شنیدن جواب این سوالم خیلی هیجان دارم.
شاید همین قطعه عاشق شدم در آلبوم آخرم. چون بعضی اوقات برخی عاشقانه ها برایت خلق می شوند که تو برایشان هیچ برنامه ریزی و آینده نگری ای نداری. آن حساس هم زیباست ولی وقتی عاشقانه هایی برایت پیش می آیند که برایت مهم اند و تو برایشان برنامه داری و زندگی ات به این عاشقانه گره می خورد، دیگر بحث اش خیلی فرق می کند. آن عاشقانه ها هم زیبا هستند و هم ترس دارند. هم زیبا هستند و هم هیجان دارند. هیجانی شیرین و البته دلهره آور. همه چیزش عجیب و غریب است و اصولاً آن احساس را نمی شود زیاد در قالب واژه ها بیان اش کرد.
 
 

رضا صادقی و همسر و دخترش

 
و این احساس بعد از ازدواج در تو تثبیت شده و در آلبوم آخر نمود پیدا کرده است؟
من قبل از ازدواجم، به شدت دور و برم شلوغ بود و با اینکه خیلی آدم های بیشتری در کنارم بودند، من در اوج شلوغی اطرافم، بسیار تنها بودم. یک تنهایی غم انگیز و خاص. یک وقت هایی آدم باید غصه بخورد از اینکه چرا در بعضی جمع ها تک مانده و حرفی برای گفتن ندارد. چون حرفی برای گفتن نداری یا حرفی برایت ندارند. حالا بعد از ازدواجم احساس می کنم تنهایی هایم پر شده و چون از همان ابتدا من و همسرم تصمیم مان برای ازدواج و زندگی مشترک بود، شروع کردیم و مستقیم رفتیم سر زندگی مان. یعنی زندگی ما جوری نبود که ازدواج کنیم و جلو برویم ببینیم چه اتفاقی می افتد. نگاه ما از اول برایم سخت بود.
 
  
پذیرش برخی چیزها به هر حال کمی زمان می برد. پیش از ازدواج ام فردی بودم آزاد و رها و روزهای اول احساس می کردم مقید هستم. روزهایی که اگر همسرم نمی توانست افکارم را درک کند، واقعاً نمی دانم چه اتفاقی قرار بود بیفتد. ولی بعد از یک مدت دیدم نه. با مثال اگر قرار باشد حرفم را بگویم مثل این می ماند که انگار یک نفر در حال مرتب کردن شمشادهای کنار خیابان است. فکر می کنی شمشادها در حال فریاد کردن هستند ولی در آخر می بینی که چقدر مرتب وزیبا شده اند. من همان سبزی و شمشادهایی بودم که الان احساس می کنم مرتب شده ام.
 
و نقطه اوج این احساس هم به دنیا آمدن دخترت بوده که عکسهای منتشرشده از تو نشان می دهد که این روزها خیلی برای تو روزهای زیبا و لذت بخشی هستند.
هیچ پدری وجود ندارد که درگیر فرزندش نباشد. ولی چون من همیشه رویای پدرشدن ام با یک دختربچه بود، و حالا دارم همه آن رویاهای چندین ساله ام را زندگی می کنم. مثل بچه ای که از اول سال به او می گویند که اگر شاگرد اول بشوی تو را یک روز کامل می بریم شهر بازی و می توانی یک روز کامل بازی کنی. وقتی آخر سال می شود و او را به شهربازی می بری نمی داند چکار می کند ولی اوج لذت اش است. من هم الان دقیقاً در آن حالت قرار دارم. تیارا راه می رود، می خندد، گریه می کند... اینکه از پوست و خون من است. از اندیشه و فکر و احساس ماست که همه این ها یک حس ملموس و ویژه است. یک رویای تحقق یافته است.
 
 
  

رضا صادقی و دخترش

 
هیچوقت به این سؤال جواب ندادی که همسرتان کدامیک از آثار و قطعات تو را بیشتر از بقیه آثارت دوست دارد؟
همسر من بیشتر در خارج از کشور زندگی کرده. ولی چیزی که خیلی متوجه ام کرد و فکرم را درگیر خود کرده این است که برخلاف خیلی ها ایشان نه «وایسا دنیا» و «مشکی رنگ عشقه» انتخاب اولشان نبوده. بیشتر خدا رو دوست دارم را می پسندیدند و اعتقاد داشتند که برایشان جالب بوده که یک نفر تعریف درستی از خدا داشته است.
 
حالا اینکه چقدر درست یا اشتباه انتخاب کرده اند را نمی دانم ولی فکر می کنم وجه مشترکی که در من و همسرم هست این است که نه منو نه او دوست نداریم در رفتارهایمان کلیشه ای وجود داشته باشد.
 

تصاویر جدید دو دختر رضا صادقی در اینستاگرام

رضا صادقی سلطان مشکی پوش کشورمان یکی از چهره هایی است که برای دخترش تیارا صفحه جداگانه ای در اینستاگرام راه اندازی کرده است و عکس های جدید دو دخترش را در این صفحه به اشتراک میگذارد.

 

رضا صادقی خواننده محبوب پاپ در بهمن 91 با دختری ایرانی که ساکن آلمان بود عقد و یک سال بعد ازدواج کرد. تیارا اولین فرزند رضا صادقی است که در بهمن سال 1392 به دنیا آمد و ویانا دومین دختر رضا صادقی در خردادماه 1396 متولد شد.

در ادامه تصاویر جدید و اینستاگرامی دو دختر رضا صادقی را مشاهده میکنید.

عکس های جدید اینستاگرامی تیارا و ویانا دو دختر رضا صادقی

دختر رضا صادقی

ویانا و تیارا دو دختر رضا صادقی

 دختر رضا صادقی

عکس جدید ویانا و تیارا دو دختر رضا صادقی

 دختر رضا صادقی

عکس جدید تیارا دختر رضا صادقی

 دختر رضا صادقی

عکس جدید تیارا دختر رضا صادقی

دختر رضا صادقی

عکس جدید تیارا دختر رضا صادقی

 دختر رضا صادقی

عکس جدید تیارا دختر رضا صادقی

 دختر رضا صادقی

عکس جدید تیارا دختر رضا صادقی

دختر رضا صادقی

عکس جدید تیارا دختر رضا صادقی

 دختر رضا صادقی

عکس جدید تیارا و ویانا دو دختر رضا صادقی

دختر رضا صادقی

عکس جدید ویانا دختر رضا صادقی

 دختر رضا صادقی

عکس جدید ویانا دختر رضا صادقی

دختر رضا صادقی

عکس جدید ویانا دختر رضا صادقی

 

بیوگرافی و عکسهای رضا صادقی

  • نام:رضا
  • نام خانوادگی:صادقی
  • تاریخ تولد:1358/05/25
  • محل تولد:بندرعباس
  • پیشه:خواننده
  • سبک:پاپ
  • فرزندان:دو دختر به نام تیارا و ویانا

-------------------------------------------------------------

 

رضا صادقی

بیوگرافی رضا صادقی

 

زندگی شخصی رضا صادقی

رضا صادقی، خواننده موسیقی پاپ، آهنگساز، ترانه سرا، ایرانی اهل بندرعباس است.

وی اصالتاً از شهریست بنام میناب روستای کریان و در 25 مرداد سال 1358 در محله شیر اول بندرعباس به دنیا آمد. ابتدا کار خود را با تلاوت قرآن آغاز کرد. علاقه مندی او به موسیقی موجب شد که او مسیرش را به آن سمت تغییر دهد.

کودکی رضا صادقی

کودکی رضا صادقی

مشکل جسمی رضا صادقی

وی در کودکی به علت سرما خوردگی به دکتر برده شد که متأسفانه پرستار آمپول پنی سیلین را به اشتباه در عصب وی تزریق نمود و به خاطر آن تمامی بدن وی فلج شد اما بعد از تلاش های پدر و مادر و طی درمان کل بدن ایشان مداوا شد و فقط در زانوهایش ضعفی ایجاد شد.

رضا صادقی

عکسهای رضا صادقی

ازدواج و همسر رضا صادقی

او در 20 بهمن 90 با دختری ایرانی که ساکن آلمان بوده عقد و یک سال بعد ازدواج کرد. او در 20 بهمن 1390 با دختری ایرانی ساکن آلمان عقد و یک سال بعد ازدواج کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه