رضا رشید پور کرونا گرفت ؟! + عکس بستری شدن در بیمارستان

رضا رشید پور کرونا گرفت ؟! + عکس بستری شدن در بیمارستان
کدخبر : 5677

شایعه عجیب و جنجالی در مورد رضا رشید پور را در این صفحه بخوانید .

این روز ها که بازار مبتلا شدن به کرونا داغ شده و در فضای مجازی شایعات عجیبی در مورد کرونا گرفتن رضا رشید پور به وجود امده است و منشا این شایعه عکسی قدیمی از رضا رشید پور در بیمارستان است . این شایعه در مورد رضا رشیدپور کاملا دروغ بوده و رضا رشیدپور در سلامت کامل به سر می برد . 

 

ماجرای عکس این مجری معروف را در ادامه می خوانید .... 

 

 

رضا رشیدپور در توئیتی درباره احتمال شیوع کرونا در کشور هشدار داد.

هشدار توئیتری رضا رشیدپور درباره کرونا
 
 

  رضا رشیدپور در توئیتی درباره احتمال شیوع کرونا در کشور هشدار داد.

 

او نوشت: 

هشدار توئیتری رضا رشیدپور درباره کرونا

 

 

رضا رشیدپور که این روزها با برنامه دید در شب حاشیه های زیادی را برای خود بوجود آورده به علت فشار کاری در بیمارستان بستری شد.

 
 

 

علت جدایی رضا رشیدپور از همسرش

علت طلاق رضا رشیدپور از همسرش در برخی از شبکه های اجتماعی درج شده است که در این مقاله علت جدایی رضا رشیدپور از همسرش را جویا شده ایم و در ابتدا باید بدانید که رضا رشیدپور مجری برنامه حالا خورشید است که به تازگی در ویژه برنامه شب آرام که برای شب یلدا آماده شده است به مجری گری پرداخته است. اگر شما می خواهید بدانید که علت جدایی رضا رشیدپور از همسر سابقش چیست با ما در سایت سماتک همراه باشید. خانم نغمه مهرپاک همسر رضا رشیدپور است که به تازگی شایعه جدایی از این زوج جوان پخش شده است و سایت سماتک به هیچ وجه صحت و سقم خبر جدایی رضا رشیدپور از همسرش نغمه مهرپاک را تایید نمی کند و هیچ اطلاعاتی در دست نداریم.

 

 

علت جدایی رضا رشیدپور از همسرش + عکس همسر سابقش

 

خبر جدایی رضا رشیدپور از همسرش نغمه مهرپاک

رضا رشیدپور در مرداد سال 1382 با خانم نغمه مهرپاک مجری برنامه تصویر زندگی که فوق لیسانس روانشناسی دارد ازدواج کرده است و در حال حاضر یک دختر 13 ساله به نام هلن دارد. خبر جدایی رضا رشیدپور از همسرش نغمه مهرپاک را ممکن است در اینترنت دیده باشید اما هچ یک از سایت های معتبر از جدایی رضا رشیدپور و نغمه مهرپاک خبری را منتشر نکرده اند و ما برای آگاهی مردم عزیز ایران باید بگوییم که تاکنون این خبر تایید نشده است. رضا رشیدپور پس از رسیدن به سن 25 سالگی با یک مجری زن تلویزیون بنام نغمه مهرپاک ازدواج کرد و آشنایی این دو مجری از یک اجرای مشترک در رادیو شروع شد و سپس به ازدواج ختم شد. در خبر جدایی رضا رشیدپور از همسرش مهرپاک بد نیست بگوییم که این زوج جوان یک دختر به نام هلن دارند که پس از چهار سال زندگی مشترک باهم بچه دار شدند و امروز هلن رشیدپور 12 ساله شده است.

 

علت جدایی رضا رشیدپور از همسرش + عکس همسر سابقش

 

علت جدایی رضا رشیدپور از همسر سابقش

علت جدایی رضا رشیدپور از همسرش که مجری برنامه تصویر زندگی بوده است در هیچ جا بازنشر نشده است و جدایی رضا رشیدپور از همسرش کذب است. نغمه مهرپاک پس از ازدواج با رضا رشیدپور در صدا و سیما به عنوان مجری و به طور کلی در هیچ حوزه ای از رسانه فعالیتی ندارد. همسر سابق رضا رشیدپور قبلا گفته است که شوهرش رضا اصلا در خانه انسان پر حرفی نیست و بر خلاف اینکه در قاب تلویزیون خیلی زیاد صحبت می کند اما وقتی به خانه می آید نشاط و تحرک پشت دوربین را نداشت.

 

علت جدایی رضا رشیدپور از همسرش + عکس همسر سابقش

عکس همسر سابق رضا رشیدپور

علت جدایی رضا رشیدپور از همسرش + عکس همسر سابقش

 

نغمه مهرپاک همسر سابق رضا رشیدپور پیش از این هم اعلام کرده است که بسیاری از اطرافیان به من گفته اند با این همسر شوخ‌ طبع و پر سر و صدا هیچ‌ وقت حوصله‌ ات سر نمی‌‌رود، در صورتی که اصلا چنین نیست و رضا در منزل کاملا آرام و بی سر و صدا است. علت جدایی رضا رشیدپور از همسر سابقش در بالا شرح داده شد و امیدواریم از مقاله علت جدایی رضا رشیدپور از همسرش نغمه مهرپاک رضایت داشته باشید.

 

زندگی شخصی و هنری رضا رشیدپور و همسرش

رضا رشیدپور از چهره های سرشناس دنیای هنر است که با اجرای برنامه های مختلف تلویزیونی در میان مردم شناخته میشود. این مجری کشورمان که چند سالی اجرای برنامه حالا خورشید را در شبکه سه سیما برعهده داشت 19 مرداد سال 1357 متولد شد و فعالیت هنری را از حدود سال 72 آغاز کرد.

 

رضا رشیدپور مجری و بازیگر کشورمان سال 82 با نغمه مهرپاک مجری برنامه تصویر زندگی ازدواج کرد و چند سال بعد دخترش هلن به دنیا آمد.

 

رضا رشیدپور و همسرش

 

نغمه مهرپاک مجری سابق کشورمان دانش آموخته رشته روانشناسی است که فعالیت هنری را از سال 77 در رادیو آغاز کرد و در دهه هشتاد اجرای برنامه تصویر زندگی را برعهده داشت اما سالهاست که از دنیای هنر فاصله گرفته است.

 

نغمه مهرپاک

 

رضا رشیدپور از چهره های سرشناس دنیای اجرا است که اجرای برنامه های مختلفی چون شب شیشه ای ، عبور شیشه ای ، زنده رود ، دید در شب ، هفت ، حالا خورشید ، ویژه برنامه شب یلدا و... را در کارنامه هنری اش دارد.

 

رضا رشیدپور

 

این مجری کشورمان علاوه بر اجرا به عنوان بازیگر در فیلم هایی چون بی پولی ، سوپراستار ، شش نفر زیر باران ، شیش و بش ، در امتداد شهر ، شرف خانواده فاضل و قاتل اهلی ایفای نقش کرده است.

 

رضا رشیدپور و دخترش

هلن دختر رضا رشیدپور متولد سال 85 است و تنها فرزند آقا و خانم مجری است.

دختر رضا رشیدپور

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه