ساعت پخش سریال پایتخت 6 + تیزر

ساعت پخش سریال پایتخت 6 + تیزر
کدخبر : 5951

اولین تیزر رسمی سریال پایتخت 6 منتشر شد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سریال پایتخت 6  قرار است نوروز 99  از شبکه یک پخش شود،به تازگی اولین تیزر رسمی  این سریال منتشر شد.

 

البته تصویر برداری سریال «پایتخت» در شیرگاه مازندران به پایان رسید و تاکنون بیش از ۹۰ درصد از این سریال تصویر برداری شده است.

 

ادامه تصویر برداری این سریال قرار است در تهران انجام شود.فصل ششم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» در ۱۵ قسمت برای پخش در نوروز ۹۹ از شبکه یک سیما ساخته می‌شود.

 

محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، مهران احمدی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی، عطیه جاوید، سلمان خطی، ابوالفضل رجبی، غلامعلی رضایی بازیگران اصلی این سریال هستند.

 

70 درصد فیلمبرداری سریال پایتخت ۶ تمام شده است

الهام غفوری تهیه‌کننده سریال پایتخت ۶ در مصاحبه‌ای اعلام کرد که 70 درصد از کارهای فیلم‌برداری تمام شده است و همچنان سخت مشغول کار هستند تا سریال سر وقت به آنتن برود. او گفت:

70 درصد از کل سریال فیلمبرداری شده و در حال حاضر نیز تیم در شیرگاه مازندران در حال ضبط بخش‌های پایانی است، البته تا پایان سریال قرار نیست بازیگر جدیدی به تیم اضافه شود.

تدوین کار نیز به صورت همزمان در حال انجام است تا بتوانیم سریال را همزمان با روز اول فروردین 99 به روی آنتن ببریم.

 

موضوع پایتخت 6

 

زمان پخش سریال پایتخت 6

اخبار حاکی از این است که در نوروز 1399، سریال پایتخت 6 در 15 قسمت از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. غلامرضا الماسی در این خصوص گفت:

لوکیشن کار همچنان شیرگاه مازندران است و پروژه هم طبق زمان‌بندی مد نظر ما پیش می‌رود و آماده‌سازی سریال تا نوروز 99 به اتمام می‌رسد.

چون روز اول فروردین 99 مصادف با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) است، سریال نوروزی پایتخت از شب دوم نوروز و به مدت 15 شب پخش می‌شود. هم اکنون تمامی بازیگران درگیر این سریال هستند و بازی هیچ یک به پایان نرسیده است.

زمان پخش پایتخت 6

 

گربه سیاه تیم های فوتبال ایران

همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم، پایتخت 6 به موضوع فوتبال می‌پردازد. در روز ششم دی ماه، بخش‌هایی از این سریال در حاشیه دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس ضبط شد. سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت در این‌باره می‌گوید:

تیم نساجی سال‌هاست که شکل گرفته و در تمام فراز و نشیب‌ها خود را حفظ کرده است و الان هم می‌بینیم تیمی بسیار خوب و گربه سیاه تمام تیم‌هاست.

اخبار پایتخت 6

 

او همچنین از پررنگ‌تر شدن نقش بهرام افشاری در این سریال سخن گفت و او را یکی از نقش‌های کلیدی سریال خواند. او گفت:

بهرام افشاری در این قسمت یکی از نقش‌های کلیدی کار را بازی می‌کند. به خاطر فیزیک و قد و قامت رعنایی که دارد آقای تنابنده کار جدیدی برای او خلق کرده و از تست‌های گریم با کلاه پیتر چکی‌اش معلوم است که در این فصل دروازه‌بانی می‌کند. خودش قصه‌های جدید و با مزه‌ای را خلق می‌کند؛ به واسطه آن وارد فضاهای جدیدی از سریال پایتخت می‌شویم که پررنگ و جذاب هستند.

 

نقش نقی معمولی در پایتخت 6

با توجه به عکس‌هایی که از نقی معمولی در فصل 6 پایتخت پخش شده، برخی گمان کرده‌اند که شاید قرار است او را در نقش یک سیاستمدار ببینیم. سیروس مقدم در پاسخ به این سوال که آیا نقی معمولی سیاستمدار خواهد شد یا نه می‌گوید:

پاسخ این پرسش را دیگر نمی‌توانم بدهم؛ چون قصه باید پخش شود و بعد مشخص شود که این بار او چه نقشی دارد.

 

فیلم پایتخت 6

 

در این مقاله بعد از مرور فصل‌های قبلی سریال پایتخت، به داستان، بازیگران، حواشی و اخبار پایتخت 6 پرداختیم. آیا شما هم از بینندگان سریال پایتخت هستید؟ به نظر شما موضوع پایتخت ۶ درباره چه خواهد بود؟ لطفا در پایین همین صفحه، نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه