ریحانه پارسا رسما با بازیگر سریال دل ازدواج کرد + عکس مراسم ازدواج

ریحانه پارسا رسما با بازیگر سریال دل ازدواج کرد + عکس مراسم ازدواج
کدخبر : 6244

جزئیات ازدواج ریحانه پارسا با مهدی کوشکی را در این صفحه بخوانید ...

ریحانه پارسا با انتشار عکس از خودش و مهدی کوشکی رسما خبر از ازدواج خود با این بازیگر داد... 

 

WhatsApp Image 2020-03-13 at 4.49.35 PM (1)

 

WhatsApp Image 2020-03-13 at 4.49.30 PM

 

لیلای سریال پدر اولین مهمان برنامه کمدین خندوانه

روز گذشته اولین قسمت از برنامه ایرانیوم با اجرای مجید افشاری کمدین خندوانه رو آنتن شبکه سه سیما رفت. این برنامه که از شنبه تا چهارشنبه ساعت پنج و نیم عصر از شبکه سه سیما پخش میشود روز گذشته اولین قسمت خود را روی آنتن برد تا مجید افشاری تجربه جدیدی در اجرا کسب کند.

 

مجید افشاری در اولین قسمت برنامه ایرانیوم میزبان ریحانه پارسا لیلای سریال پدر بود.

 

لیلای سریال پدر و لیلای دنیای واقعی در برنامه ایرانیوم

ریحانه پارسا لیلای سریال پدر برای اولین بار در تلویزیون به گفتگو پرداخت و درباره شخصیت لیلا در سریال پدر توضیح داد. از نکات جالب این گفتگو حضور نازنین پیرکاری مجری ، بازیگر و تهیه کننده تلویزیون در این برنامه بود که میتوان او را مصداق لیلای واقعی سریال پدر دانست.

 

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا و نازنین پیرکاری در برنامه ایرانیوم

 

ریحانه پارسا بازیگر 19 ساله ای که در اولین تجربه بازیگری برای بازی در نقشی محوری انتخاب شد از شخصیت لیلا و اتفاقات سریال پدر گفت و از اینکه برای بازی در این سریال انتخاب شده بود ابراز خوشحالی کرد.

لیلای سریال پدر در خلال گفتگو با مجید افشاری به صحنه پریدن حامد از پنجره که در فضای مجازی مورد انتقاد قرار گرفت و حواشی زیادی برایش ایجاد شد صحبت کرد و گفت:این اتفاق اصلا دور از ذهن نیست و حتی مصداق واقعی نیز داشت ، اگر فردی شخصیتی مانند حامد داشته باشد و در چنین موقعیتی قرار بگیرد اصلا دور از ذهن نیست که چنین اتفاقی برایش رخ بدهد.

 

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا لیلای سریال پدر در برنامه ایرانیوم

 

مجید افشاری به شباهت سریال پدر با تنهایی لیلا اشاره کرد و ریحانه پارسا در این خصوص گفت :من این سریال را کامل ندیدم و بنابراین الگویی برای بازی در این سریال نداشتم اما خودم آدم شکل پذیری هستم و با این بعد از شخصیت راحت تر توانستم با نقش لیلا کنار بیایم.

 

نازنین پیرکاری مصداق واقعی لیلای سریال پدر

در این بخش از برنامه نازنین پیرکاری مجری ، بازیگر و تهیه کننده به عنوان مهمان بعدی به برنامه ایرانیوم آمد و روایتگر داستانی شد که این شبها در سریال پدر میبینیم.

 

ریحانه پارسا و نازنین پیرکاری

ریحانه پارسا و نازنین پیرکاری در برنامه ایرانیوم مجید افشاری

 

نازنین پیرکاری مجری برنامه دیده شو ، بازیگر سریال رهایی و تهیه کننده شبکه مستند روبروی ریحانه پارسا نشست و داستان زندگی واقعی اش که شباهت زیادی به لیلای سریال پدر داشت را روایت کرد.

نازنین پیرکاری درباره داستان زندگی و عاشق شدنش گفت :ما دانشجوی تهران مرکز بودیم دقیقا همان دانشگاهی که لیلا و حامد در آن درس میخوانند ، من آنجا عاشق پسر مذهبی دانشگاهمان شدم و 6 ماه مدام از همسرم خواستگاری میکردم. من بازیگر و مجری بودم و دختر پرجنب و جوش اما عاشق متانت و نجابت همسرم شدم و هر روز به بهانه ای سر راه او قرار میگرفتم و به او زنگ میزدم تا اینکه بعد از 4 سال رفت و آمد و مشاوره ما با هم ازدواج کردیم.

نازنین پیرکاری درباره فاش شدن ماجرای زندگی واقعی اش گفت :من تهیه کننده شبکه مستند هستم ، روابط عمومی ما در این شبکه با روابط عمومی سریال پدر یکی بود و ایشان که تا حدودی در جریان زندگی من قرار داشتند از من خواستند که در یک برنامه درباره داستان زندگی ام صحبت کنم و من هم قبول کردم .

 

نازنین پیرکاری

 

نازنین پیرکاری در برنامه دیده شو

در بخش های پایانی برنامه ریحانه پارسا سوالاتی در خصوص ادامه راه این تغییر در زندگی از نازنین پیرکاری پرسید و او با صبر و حوصله به آنها پاسخ داد.

 

چکیده ای از بیوگرافی ریحانه پارسا:

نام : ریحانه پارسا

تاریخ تولد: ۱۳۷۲

ملیت : ایرانی

محل تولد: تهران

پیشه : بازیگر

تحصیلات: لیسانس بازیگری

فعالیت : تئاتر ۱۳۹۶ تاکنون

ریحانه پارسا,بیوگرافی ریحانه پارسا,عکس های ریحانه پارساعکس جدید ریحانه پارسا

بیوگرافی ریحانه پارسا:

ریحانه پارسا متولد 1372 در تهران، بازیگر 25 ساله کشورمان است.

ریحانه پارسا فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه سوره در سال 94 است و بجز بازیگری در عکاسی نیز فعالیت تخصصی دارد.

ریحانه پارسا فعالیت حرفه ای خود را از تئاتر و کارهای دانشجویی دانشگاه سوره شروع کرد، می گوید اینقد بلند پرواز بودم که یک روزی می دانستم موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد.

اولین و حرفه ای ترین تجربه رسمی ریحانه پارسا در تلویزیون با سریال پدر نقش لیلا شروع شده است، این سریال در سال 97 از شبکه دو پخش شد.

ریحانه پارسا به نویسندگی و همچنین کتاب های روانشناسی و طراحی صحنه علاقه خاصی دارد.

عکس های ریحانه پارسا:

ریحانه پارسا,بیوگرافی ریحانه پارسا,عکس ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در سریال پدر
ریحانه پارسا,بیوگرافی ریحانه پارسا,عکس جدید ریحانه پارساعکس های ریحانه پارسا
ریحانه پارسا,بیوگرافی ریحانه پارسا,عکس های ریحانه پارساتصاویر ریحانه پارسا
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه