دیدار خصوصی ساسی و ابی با بن سلمان لورفت + جزئیات

دیدار خصوصی ساسی و ابی با بن سلمان لورفت + جزئیات
کدخبر : 6263

برای اولین بار گروهی از خوانندگان ایرانی به دعوت محمد‌بن سلمان در عربستان سعودی کنسرت برگزار کردند. اما پشت پرده این اجرای پر هزینه برای صندلی‌های خالی، جالب توجه است.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از کیهان: برای اولین بار گروهی از خوانندگان ایرانی به دعوت محمد‌بن سلمان در عربستان سعودی کنسرت برگزار کردند. اما پشت پرده این اجرای پر هزینه برای صندلی‌های خالی، جالب توجه است. هرکدام از این خوانندگان برای حضور در این برنامه ۶۰۰ هزار دلار دریافت کرده‌اند و ابراهیم حامدی (ابی) و «ساسان حیدری یافته» (ساسی) با ۱۰۰ هزار دلار بیشتر، نسبت به سایرین برای اجرای 7 قطعه موسیقی هفتصد هزار دلار قرارداد بستند. اهدای این مبالغ هیچ ارتباطی به دستمزد نوازنده و همنوایان ندارد. ابی به دلیل نخواندن آهنگ معروف خلیج‌فارس این مبلغ اضافه را دریافت کرد و ساسی مانکن به دلیل ادامه حیات ساختارشکنانه‌اش.


کاملیا انتخابی‌فر مدیر سایت ایندیپندنت فارسی مدیر تبلیغاتی این برنامه است. او از مدافعان بن‌سلمان در موضوع قتل وحشتناک جمال قاشقچی است. آرش عزیزی فرزند مصطفی عزیزی روابط عمومی انتخابی‌فر را در اداره این برنامه بر عهده ‌دارد و تمامی فعالیت‌های اجرایی این برنامه هم به فرزان اطهری سپرده شد. انتخابی فر واسطه رساندن کمک‌های مالی آل‌سعود از طریق بن سلمان به رضا پهلوی نیز هست.

نکته جالب در مورد فرزان اطهری، بازیگر فیلم‌های چهل سالگی و شبانه‌روز این است که او تا زمانی که در ایران فعالیت می‌کرد، میان هنرمندان و سلبریتی‌ها مسئول توزیع کوکائین و مواد مخدر بود. وی پس از مدتی فعالیت در سینما اوایل دهه نود ایران را به مقصد امارات برای کار و فعالیت ترک کرد.

اطهری در همکاری با سعودی از عوامل اصلی پرشین گات تلنت است و مهناز افشار به دعوت او داوری در این برنامه را پذیرفته است. نکته قابل تامل در مورد اطهری این است که بر خلاف اعلان رسانه‌ها او یکی از عوامل اصلی فستیوال طنطوره است و خوانندگان لس‌آنجلسی را وی برای حضور در این برنامه دعوت کرده است.

اما نکته جالب به حضور ساسان حیدری یافته معروف به ساسی در این کنسرت است که در پشت صحنه این برنامه با بن سلمان دیدار خصوصی داشته و به‌واسطه هنجارشکنی در متن ترانه‌هایش در کانون توجهات قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه