بیوگرافی و تصاویر بهاره رهنما

بیوگرافی و تصاویر بهاره رهنما
کدخبر : 6506

جزئیات جالب از ماجرای طلاق بهاره رهنما از همسر دومش را در این صفحه بخوانید ..

 

درفضای مجازی شایعات زیادی پیرامون سلبریتی ها به وجود می اید . بهاره رهنما نیز از این شایعات در امان نبوده است . به تازگی شایعاتی عجیب از طلاق و جدایی بهاره رهنما و همسر دومش به وجود امده است . بهاره رهنما تا کنون واکنشی به این شایعات نشان نداده است و بعید به نظر می رسد که این شایعه حقیقت داشته باشد و کذب است . 

 

همه چیز در مورد زندگی شخصی بهاره رهنما را در ادامه می خوانید: 

 

ازدواج بهاره رهنما و امیرخسرو عباسی

زوج های هنرمند همچنان خبرساز می شوند؛ یکی ازدواج می کند و دیگری طلاق می گیرد و باز ازدواج و … این طلاق ها و ازدواج های بازیگران و اهالی هنر ادامه دارد. این بار، بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون که پس از جدایی از پیمان قاسم خانی نویسنده بسیاری از سریال های طنز تلویزیون، پس از مدت ها این طلاق را علنی کرده بود، 4 شهریور ماه مجددا ازدواج کرد. همسر جدید او اما از خانواده هنر و سینما و تلویزیون نیست و ترجیح داده است زندگی کم حاشیه تری را با برگزیدن یک تاجر ادامه دهد.

 

امیرخسرو عباسی

امیرخسرو عباسی و بهاره رهنما

امیرخسرو عباسی یک تاجر لوازم آرایشی و بهداشتی است و اصولا هیچ ارتباطی هم با حوزه کاری همسرش ندارد. وی صاحب یک شرکت بزرگ تولیدی است و محصولات آرایشی تولیدی آن در سراسر کشور توزیع می شود.

 

خبرداغ : عاشقانه های محسن افشانی و همسراولش لورفت + سند

 

بهاره رهنما کارشناسی حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. همسر سابق او پیمان قاسم خانی نویسنده سینما بود. این زوج دختری به نام پریا قاسم خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر «پنجره ها» و فیلم سینمایی دایره زنگی (فیلم) و بانو را دارد.

 

بهاره رهنما

بهاره رهنما و دخترش

 

امیرخسرو عباسی همسر بهاره رهنما یک دختر دارد که عکس او را در ادامه مشاهده میکنید.

 

امیرخسرو عباسی

امیرخسرو عباسی و دخترش

پای بهاره رهنما بازیگر کشورمان شکست

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که در جدیدترین حضور تلویزیونی اش جلوی دوربین سریال بچه مهندس رفت و به ایفای نقش در این سریال متفاوت پرداخت. این هنرمند کشورمان تصاویری از پای شکسته اش را در اینستاگرامش منتشر کرد.

 

از سیر تا پیاز ازدواج مجدد بهاره رهنما از زبان خودش

بهاره رهنما برای اولین بار بعد از ازدواجش در یک برنامه به همراه همسرش حاضر شد و جزئیاتی از زندگی اش گفت.

 

 

 

بهاره رهنما به همراه همسرش در این برنامه حاضر شد و به سوالات مجری برنامه پاسخ داد. در ابتدای این گفتگو امیرخسرو عباسی از تعجبش در انتشار عکس ها و روانه شدن سیل تماس ها برای تبریک گفت و بهاره رهنما ادامه داد البته که کسی جرات نمیکرد با من تماس بگیرد اما ما خودمان از انتشار عکس های ازدواجمان بی خبر بودیم.

بهاره رهنما در بخشی از گفتگویش در این برنامه درباره جنجال پوشیدن لباس عروس گفت:بله من در 42 سالگی لباس عروس پوشیدم و عکس گرفتم . قطعا در انتخاب همسر یکی از ملاک های من موقعیت مالی همسرم بود اما چیزهای افسانه ای که میگویند صحت ندارد یا لااقل من ندیده ام ، مگر اینکه حاجی پنهان کرده باشد.

مجری برنامه درباره وجود تعداد زیادی اسپانسر در مراسم ازدواجشان پرسید که گفت:این یک امر خیلی طبیعی بود و با خنده ادامه داد البته من پول تمام آنها را از داماد گرفتم.

در بخش پایانی گفتگو بهاره رهنما درباره شرط ازدواجشان گفت:امام رضا (ع) باعث این ازدواج شد و امیرخسرو تنها شرط ازدواجمان را خواندن نماز اول وقت اعلام کرد و و گفت حتی اگر تو کنار خیابان کبریت هم میفروختی من از تو خواستگاری میکردم.

بهاره رهنما در خصوص پیام های تبریکی که از سوی خانواده همسر سابقش داشت گفت:من تبریک های زیادی از سوی خانواده همسر سابقم در صفحه ام داشته ام .

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه