عاشقانه های احمد مهران فر بازیگر سریال پایتخت و همسر مدلش لورفت + عکس

عاشقانه های احمد مهران فر بازیگر سریال پایتخت و همسر مدلش لورفت + عکس
کدخبر : 6729

احمد مهرانفر و مونا فائزپور که ازدواجشان را در فروردین ماه اعلام کرده بودند ، دیروز با انتشار عکس هایی دیدنی خبر از مراسم عروسی شان دادند تا احمد مهرانفر 43 ساله و مونا فائزپور 29 ساله هم یکی از زوج های هنری امسال باشند.

دیروز هم زمان با جشن عید غدیر مراسم ازدواج احمد مهرانفر و همسر مدلش مونا فائزپور برگزار شد . این هنرمند ۴۳ ساله در ماه فروردین با انتشار تصاویری در اینستاگرام از نامزدی و ازدواجش با مونا فائز پور خبر داده بود. همسر احمد مهرانفر در زمینه مدلینگ و تئاتر فعالیت دارد. و در حال حاضر هم هنرجوی دوره های بازیگری است که این دوره های زیر نظر هومن سیدی در حال اجرا می باشد. در ادامه تصاویری از جشن ازدواج احمد مهران فر و همسرش مونا فائز پور را می بینید و با حاشیه ها و زندگی این زوج هنری بیشتر آشنا می شوید. پرشین وی هم ازدواج احمد مهرانفر و مونا فائزپور را تبریک می گوید.

 

ازدواج احمد مهرانفر

احمد مهرانفر و همسرش این عکس و متن را در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند.

دوستت دارم همین. نه قابل مقایسه است نه قابل شمارش، بی انتهاست، تا وقتی هستم، تا وقتی هستی، هست به امتداد زندگی

ازدواج احمد مهرانفر

عکس ازدواج احمد مهرانفر و مونا فائز پور

تصاویر دیگری از مراسم ازدواج احمد مهرانفر و مونا فائز پور

ازدواج احمد مهرانفر

ازدواج احمد مهرانفر با مونا فائز پور

ازدواج احمد مهرانفر

عکس مراسم ازدواج احمد مهرانفر و همسرش مونا فائز پور

بیوگرافی احمد مهرانفر

احمد مهران ‌فر بازیگر دوست داشتنی نقش ارسطو در سریال پایتخت می باشد. احمد مهران فر متولد ۱۰ خرد ماه سال ۱۳۵۴ در شهر زیبای کاشان می باشد. معروفیت و محبوبیت احمد مهران فر بیشتر به خاطر نقش آفرینی در نقش ارسطو در سریال زیبای پایتخت است.

ازدواج احمد مهرانفر

احمد مهرانفر

ورود احمد مهرانفر به دنیای هنر

احمد مهران فر از سال ۱۳۷۸ اجرای تئاتر را به صورت حرفه ای آغاز کرده است و در کنار بازیگرانی مثل پرویز پرستویی، پانته‌آ بهرام، امیر جعفری، مهتاب نصیرپور و حبیب رضایی اجرای نقش‌های تئاتری را تجربه کرده ‌است.

بازیگر نقش ارسطو برای نخستین بار در فیلم سینمایی با عنوان «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰» در سینمای ایران حضور پیدا کرد و پس از آن در فیلم‌های سینمایی «اقلیما»، «درباره الی…»، «حقیقت گمشده»، «کلبه» و «آتش‌بس» و تئاترهایی با نامهای «همه چیز درباره آقای ف»، «فنز»، «قهوه تلخ»، «شکلک» «۱۷ دی کجا بودی؟» و… ایفای نقش کرده است.

ازدواج احمد مهرانفر

عکس احمد مهرانفر

احمد مهرانفر سابقه کارگردانی و نویسندگی هم دارد؛ او نویسندگی و کارگردانی نمایش «ادیپ افغانی» را بر عهده داشته است. احمد مهرانفر در چند مجموعه تلویزیونی که برخی از شبکه نمایش خانگی پخش شده اند، بازی کرده است و مهمترین آنها پایتخت بوده است که عموم مردم احمد مهرانفر را با نام ارسطو می شناسند. ذکر این نکته هم لازم است که او با پدرام پوراکبری بازیگر نوجوان هم همکاری کرده است.

ازدواج احمد مهرانفر

زندگینامه احمد مهرانفر

ازدواج احمد مهرانفر با مونا فائزپور

احمد مهرانفر خبر ازدواجش را با مونا فائز پور در فروردین ۹۷ در صفحه رسمی خود در اینستاگرام منتشر کرده. در ادامه زندگینامه همسر احمد مهران فر را می توانید مشاهده کنید.

ازدواج احمد مهرانفر

ازدواج احمد مهرانفر و مونا فائز پور

بیوگرافی مونا فائزپور همسر احمد مهرانفر

مونا فائزپور متولد سال ۱۳۶۸ است و با احمد مهران فر دارای اختلاف سنی ۱۴ ساله است و با وجود این اختلاف سنی زیاد آن ها خوشبخت هستند و شاید یکی از علل خوشبختی آنها ریشه در اشتراکات هنری و کارهای هنری این زوج داشته باشد.

همسر احمد مهرانفر در زمینه مدلینگ و تئاتر فعالیت دارد. و در حال حاضر هم هنرجوی دوره های بازیگری است که این دوره های زیر نظر هومن سیدی در حال اجرا می باشد.

ازدواج احمد مهرانفر

مونا فائز پور

مونا فائز پور در متن تبریکش برای استاد هنری خود برای دریافت جایزه سیمرغ فجر نوشت :

«نمیدونم چجوری باید خوشحالیمو بروز بدم ولی بینهایت شادم که سیمرغ به کسی رسیده که واقعا حقش بوده و خیلی زحمت کشیده است

هزاران بار تبریک برای استاد هومن سیدی عزیز افتخار میکنم که هنرجوی شما هستم و امیدوارم همیشه بدرخشین و در اوج باشین .شما افتخار سینمای ایرانید»

در روز ۲۵ فروردین ۹۷ احمد مهرانفر و مونا فائزپور مشترکا یک عکس را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کردند و این خبر را به طور عمومی اعلام کردند.

ازدواج احمد مهران فر

مونا فائز پور و احمد مهران فر

همسر احمد مهرانفر در چه زمینه ای کار مدلینگ می کند؟

باید این را گفت که فیزیک خاص چهره مونا فائزپور باعث شده که به عنوان مدل فعالیت داشته باشد. او یکی از مدل های برند aspinoo برای تبلیغات شال و روسری است و پیشتر هم با برند های Roberto و Pinar هم کار کرده است.

ازدواج احمد مهرانفر

عکس احمد مهرانفر و مونا فائز پور

تذکر جالب احمد مهرانفر به همسرش بابت رعایت حجابش در اکران فیلم سینمایی خجالت نکش!

احمد مهرانفر، بازیگر طنز سینما و تئاتر کشورمان که به همراه همسرش مونا فائزپور در مراسم اکران فیلم خجالت نکش شرکت کرد، با لحنی طنز مایه، پشت میکروفن به همسرش گفت که شما هم حجابت را رعایت کن!

ازدواج احمد مهرانفر

بریدن کیک عروسی احمد مهرانفر و مونا فائز پور در اکران خصوصی خجالت نکش

احمد مهرانفر و دور شدن از نقش ارسطو!

بازی احمد مهران فر در فیلم های زاپاس و هفت ماهگی گواه بر این است که نقش آفرینی احمد مهرانفر در این دو فیلم بسیار متفاوت از نقش او در سریال پایتخت و در نقش ارسطو بود.

وقتی علت این تفاوت را از او پرسیدند و او هم در پاسخ گفت که می خواستم نقشی را بازی کنم که متفاوت از ارسطو باشد و می خواستم یک آدم متفاوت خلق کنم. احمد مهرانفر گفت تمایل دارم که مردم و طرفدرانم مرا فقط با نام ارسطو و به عنوان یک بازیگر طنز پرداز نشناسند و از من نقش های متفاوتی را ببینند و امیدوارم در ایفای این نقش ها هم موفق بوده باشم.

ازدواج احمد مهرانفر

آشنایی با زندگی احمد مهرانفر

صحبت های احمد مهرانفر در فیلم خجالت نکش

یکی از بازیگران فیلم خجالت نکش احمد مهران فر بود که در نقشی متفاوت ظاهر شد و خود هم در مصاحبه اش عنوان کرد از همان اول متوجه شدم نقش سختی است و باید با آن کنار بیایم.

او به یکباره گفت که دفعه دیگر از این نقش ها بازی نمی کنم، ما بازیگرها با دندان هایمان کاری کردیم که الان پشیمانم از ایفای این نقش سخت در فیلم خجالت نکش. گفتنی است که به گفته احمد مهرانفر چون باید نقشی را بازی می کرد که یک مرد سن بالا بود، برایش ایفای نقش مردی با این سن، سخت بود.

ازدواج احمد مهرانفر

گفتگو با احمد مهرانفر

حرف های جالب احمد مهرانفر درباره نقش جدی اش در فیلم ماجرای نیمروز

احمد مهرانفر که به عنوان بازیگر طنزپرداز شناخته شده است، همیشه در پی ایفای نقشی جدی بوده است اما طی جمله ای جالب در این مورد گفت که آبی نمی دیدم که بخواهم شنا کنم! و منظورش این بود می ترسیده است که نتواند با یک مجموعه خوب کار کند.

احمد مهرانفر در مورد اینکه چون فیلم نیمروز در مورد اتفاقات سیاسی دهه ۶۰ بوده و کسی تا آن زمان جرات نداشته مانند این فیلم درباره ان وقایع صحبت کند، معتقد بود که می ترسیدیم به ماجرای نیمروز انگ سفارشی بزنند!

ازدواج احمد مهرانفر

جواد عزتی و احمد مهرانفر

کارنامه هنری احمد مهرانفر

فیلم های سینمایی احمد مهرانفر : ۱۳۹۶ نام فیلم: کاتیوشا ساخته علی عطشانی ۱۳۹۶ نام فیلم : خجالت نکش ساخته رضا مقصودی ۱۳۹۵ نام فیلم: ماجرای نیمروز ساخته محمدحسین مهدویان ۱۳۹۵ نام فیلم: راه رفتن روی سیم ساخته احمدرضا معتمدی ۱۳۹۵ نام فیلم: بوف کور ساخته احمدرضا معتمدی ۱۳۹۴ نام فیلم: زاپاس ساخته برزو نیک‌نژاد ۱۳۹۴ نام فیلم: هفت ماهگی ساخته هاتف علیمردانی ۱۳۹۳ نام فیلم: ایران برگر ساخته مسعود جعفری جوزانی ۱۳۹۱ نام فیلم آینه شمعدون ساخته بهرام بهرامیان ۱۳۹۱ نام فیلم: دربند ساخته پرویز شهبازی ۱۳۹۰ نام فیلم: بی‌خود و بی‌جهت ساخته عبدالرضا کاهانی ۱۳۸۹ نام فیلم: ملاقات (فیلم ۱۳۸۹) ساخته عباس رافعی ۱۳۸۹ نام فیلم: یک عاشقانه ساده ساخته سامان مقدم

ازدواج احمد مهرانفر

احمد مهرانفر و همسرش

۱۳۸۹ نام فیلم: اسب حیوان نجیبی است ساخته عبدالرضا کاهانی ۱۳۸۸ نام فیلم: هیچ ساخته عبدالرضا کاهانی ۱۳۸۷ نام فیلم: درباره الی ساخته اصغر فرهادی ۱۳۸۷ نام فیلم: عصر روز دهم ساخته مجتبی راعی ۱۳۸۷ نام فیلم: کلبه ساخته جواد افشار ۱۳۸۶ نام فیلم: استشهادی برای خدا ساخته علی‌رضا امینی ۱۳۸۶ نام فیلم: حقیقت گمشده ساخته محمد احمدی ۱۳۸۶ نام فیلم: تسویه‌حساب ساخته تهمینه میلانی ۱۳۸۵ نام فیلم: اقلیما ساخته محمدمهدی عسگرپور ۱۳۸۴ نام فیلم: آتش‌بس ساخته تهمینه میلانی ۱۳۸۴ نام فیلم: شاعر زباله‌ها ساخته محمد احمدی ۱۳۸۱ نام فیلم: عشق فیلم ساخته ابراهیم وحیدزاده ۱۳۸۰ نام فیلم: نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ ساخته ابوالحسن داوودی

ازدواج احمد مهرانفر

گریم احمد مهرانفر

مجموعه ها و سریالهای تلویزیونی احمد مهرانفر

۱۳۹۶ نام فیلم: پایتخت ۵ ساخته سیروس مقدم نوروز ۱۳۹۷ ۱۳۹۵ نام فیلم: علی‌البدل ساخته سیروس مقدم نوروز ۱۳۹۶ ۱۳۹۴ نام فیلم: پایتخت ۴ ساخته سیروس مقدم رمضان ۱۳۹۴ ۱۳۹۲ نام فیلم: پایتخت ۳ ساخته سیروس مقدم نوروز ۱۳۹۳ ۱۳۹۱ نام فیلم: پایتخت ۲ ساخته سیروس مقدم نوروز ۱۳۹۲ ۱۳۹۱ نام فیلم: مینی‌سریال «شب یلدا» (بخشی از سریال پایتخت ۲) ساخته سیروس مقدم شبکه ۱ ۱۳۸۹ نام فیلم: پایتخت ۱ ساخته سیروس مقدم پخش در نوروز ۱۳۹۰ ۱۳۸۷ نام فیلم: تله‌فیلم «واقعیت مجازی» ساخته رضا بهشتی شبکه ۱ ۱۳۸۶ نام فیلم: تله‌تئاتر «خانواده تت» ساخته مائده طهماسبی شبکه ۴ ۱۳۸۴–۱۳۸۵ نام فیلم: تله‌فیلم «مسیر سبز» (آفتاب بر همه یکسان می‌تابد) ساخته عباس رافعی تهیه شده برای شبکه جهانی سحر ۱۳۸۲ نام فیلم: بانکی‌ها ساخته مهدی مظلومی شبکه ۲

ازدواج احمد مهرانفر

احمد مهرانفر

احمد مهرانفر در شبکه خانگی

۱۳۹۳ نام فیلم: ابله ساخته کمال تبریزی، احمد مهرانفر در نقش اسدلی ۱۳۹۲ نام فیلم: شاهگوش ساخته داود میرباقری، احمد مهرانفر در نقش «صولت خنجری»

همسر احمد مهرانفر برایش سنگ تمام گذاشت

مونا فائزپور همسر احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو در سریال پایتخت با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به تعریف و تمجید از تازه داماد سریال پایتخت پرداخت . احمد مهرانفر حدود یکماهی است که به جمع متاهلین پیوسته است .

تمجید مونا فائزپور از همسرش احمد مهرانفر

مونا فائزپور همسر احمد مهرانفر با انتشار پستی از همسرش در روز بازیگر تعریف و تمجید کرد.

احمد مهرانفر

احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو 

مونا فائزپور با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت:درسته که تو یک بازیگری و همیشه گریم های متفاوتی روی چهرت داری و مجبوری نقش های متفاوتی رو بازی کنی اما با من همیشه یک شکل بودی و هستی یعنی خودِ خود واقعیت و کاملا تک رنگ روزت مبارک همسرم...

احمد مهرانفر

احمد مهرانفر و همسرش مونا فائزپور

احمد مهرانفر 25 فروردین ماه بود که با انتشار پستی به طور رسمی خبر ازدواجش را منتشر کرد.

همسر احمد مهرانفر

مونا فائزپور همسر احمد مهرانفر

مونا فائزپور مدلینگ و بازیگر تئاتر کشورمان همسر احمد مهرانفر است.

مونا فائزپور

مونا فائزپور همسر احمد مهرانفر

همسر احمد مهرانفر هنرجوی کلاس های بازیگری هومن سیدی است و سالهاست در حرفه مدلینگ فعالیت میکند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه