ساعت پخش پایتخت 6 + زمان تکرار

ساعت پخش پایتخت 6 + زمان تکرار
کدخبر : 6730

سریال پایتخت 6 در نوروز 99 ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می شود تکرار ان را نیز می توانید روز بعد ساعت 10 و 16 از شبکه یک مشاهده کنید

به گزارش خبرنگار  رصداقتصادی و به نقل از روابط عمومی سیما ، سیروس مقدم کارگردان سریال نوروزی «پایتخت» گفت: «پایتخت ۶» ادامه پایتخت‌های دیگر است با این تفاوت که سری ششم فضای جدید و اتفاقات تازه‌تری را دارد.

 

 

وی با اعلام اینکه این سریال قرار است از یک فروردین ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش شود، افزود: تلاش شده تا شرایط جدید و خوبی را برای مخاطب فراهم کنیم تا در این شرایط خاص جامعه لبخندی بر لب مخاطب بیاید.  سریال پایتخت فردا ساعت ۱۰ و ۱۶ تکرار می شود

 

مقدم با یادی از خشایار الوند گفت: خشایار الوند یک رکن مهم و ستون اصلی برای «پایتخت» بود که کاملا بر روی داستان و شخصیت‌ها تسلط داشت و نبودش فقدان بزرگی است اما باید بگویم که آرش عباسی که در کنار محسن تنابنده به عنوان نویسنده قرار گرفت یک نفس تازه‌ای آورد زیرا او سابقه خوبی دارد و ما شاهد دیالوگ‌های خوبی خواهیم بود.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه همه مجموعه «پایتخت‌»ها را دوست دارد گفت: من هم بر اساس نظر پزشکان از مردم تقاضا دارم که در خانه بمانند تا بتوانیم زنجیزه انتقال کرونا را قطع کنیم.

 

qgsf1MdhNUUY

unnamed (1)

pesare-amin-hayae-dar-az-sarnevesht

unnamed

 

 

حذف شخصیت بابا پنجعلی و اضافه شدن بهبود به پایتخت ۶

الهام غفوری تهیه کننده سریال پایتخت : بالاخره شخصیت بهبود با بازی مهران احمدی لحظات کمیکی را رقم می زد و با مشورت آقای تنابنده و آقای مقدم شخصیت بابا پنجعلی حذف شده و بر اساس نیاز قصه بهبود برمیگردد. ‌

‌چون سریال برای نوروز است، قرار نیست با فوت بابا پنجعلی مواجه باشیم اما مدتی از فوت او گذشته است. از سال گذشته هم آقای خمسه و هم آقای تنابنده اعلام کرده بودند که نقش داشت تکراری میشد و با ویژگی هایی که برایش رسم شده بود امکان طراحی موقعیت و شوخی جدید نداشت و دست و بال نویسنده را می بست.

شبکه یک با دست اندرکاران سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم به توافق قطعی رسیده اند تا این سریال نوروز ۹۹ روی آنتن برود. این سریال به تهیه کنندگی الهام غفوری در مرحله نگارش قرار دارد.

 

بازیگران اصلی و مهمان مجموعه های پایتخت

تاکنون بازیگران اصلی و مهمان زیادی در این سریال بازی کرده اند از جمله : محسن تنابنده ( نقی معمولی )، ریما رامین فر (هما سعادت)، احمد مهران فر (ارسطو عامل)، سارا و نیکا فرقانی اصل (ساراونیکا)، علیرضا خمسه (باباپنجعلی)، نسرین نصرتی (فهمیه) بازیگران اصلی این مجموعه هستند. بازیگرانی چون هومن حاجی عبداللهی (رحمت)، مهران احمدی (بهبود فریبا)، هدایت هاشمی (اوس موسی)، محمدرضا علیمردانی (بائو)، بهرام افشاری (بهتاش فریبا)، نیلوفر رجایی فر (الیزابت) از جمله افرادی هستند که در چند و یا یک فصل از سریال پایتخت بازی کرده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه