عکس لورفته از ترانه علیدوستی و گلشیفته فراهانی در کنار اقای کارگردان + تصاویر

عکس لورفته از ترانه علیدوستی و گلشیفته فراهانی در کنار اقای کارگردان + تصاویر
کدخبر : 6896

عکس جالب و دیدنی از گلشیفته فراهانی ، ترانه علیدوستی ، پگاه اهنگرانی و هانیه توسلی در کنار عباس کیارستمی را در این صفحه ببینید .

عکس جالب و دیدنی از گلشیفته فراهانی ، ترانه علیدوستی ، پگاه اهنگرانی و هانیه توسلی در کنار عباس کیارستمی را در زیر مشاهده می کنید : 

 

 

WhatsApp Image 2020-03-23 at 3.01.11 PM

 

WhatsApp Image 2020-03-23 at 3.00.59 PM

 

 

بیوگرافی گلشیفته فراهانی + عکس 

 

نام اصلی : رهاورد فراهانی

زمینه فعالیت : سینما و تئاتر

تولد :  ۱۹ تیر ۱۳۶۲

والدین : بهزاد فراهانی،فهیمه رحیم‌نیا

ملیت : ایران

پیشه : بازیگری، نوازندگی و خوانندگی

سال‌های فعالیت : ۱۳۷۶ تا کنون

همسر(ها) : امین مهدوی (۱۳۸۴ تا کنون)

 

خبرداغ و جنجالی : فیلم لورفته از غسل و کفن و دفن فوت‌شدگان مبتلا به کرونا +عکس

 

رهاورد (گلشیفته) فراهانی ۱۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران و در خانواده ای هنرمند متولد شد. وی یک خواهر (شقایق ‌فراهانی، لیسانس نقاشی، بازیگر) یک برادر (آذرخش، لیسانس موسیقی، کاریکاتوریست) دارد. خانواده فراهانی یک ‌فرزند خوانده معروف نیز دارد. اردشیر رستمی کاریکاتوریست، تصویرساز، مجسمه ‌ساز، معمار، طراح لباس، شاعر‎ ‎و بازیگر‎ ‎است.

او چندی پیش در سریال شهریار، در نقش شاعر شهیر آذری بازی کرد. پدرش بهزاد فراهانی متولد ‌‌۱۳۲۳، اصلیت فراهانی (اراک) دارد و از جمله بازیگران مطرح تئاتر و سینمای کشور پیش و پس از انقلاب است که ‌عمری را در رادیو گذرانده و مادرش فهیمه رحیم نیا متولد ۱۳۲۶ تهران و فارغ التحصیل رشته هنرهای تجسمی از ‌دانشگاه‎. D.E.A ‎علوم انسانی استراسبورگ فرانسه است. وی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۴۷ در گروه هنر ملی ‌و فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۴۹ به عنوان بازیگر در فیلم “تجاوز” آغاز کرد.

 

وضعیت خانوادگی‎‎‌

‌آن زمان که گلشیفته به دنیا آمد، خانواده فراهانی دیری از بازگشت شان به ایران نگذشته بود. بهزاد فراهانی سال ۵۳ به ‌دلیل مشکلاتی که برای ادامه کار در ایران می دید و به دلیل نگاه سیاسی اش به فرانسه مهاجرت کرد و پس از انقلاب ‌به ایران بازگشت، اما فضا برای هنرمند سیاسی چپ هنوز باز نشده بود.

 

خانواده در شرایط بد مالی به سر می بردند و ‌پدر خانواده با کارهای گوناگون از جمله مسافرکشی یا مترجمی سعی داشت تا چرخ زندگی خانواده را بچرخاند. اسم ‌گلشیفته در شناسنامه “رهاورد” ثبت شده، این بدان دلیل است که نام گلشیفته از سوی ثبت احوال در آن زمان مناسب ‌تشخیص داده نشده بود. در خانه و میان دوستان گلی صدایش می کنند، اما وی با نام گلشیفته در ایران شناخته شد. ‌کودکی اش در یوسف آباد گذشت، پنج ساله بود که آموزش موسیقی و پیانو را آغاز کرد.

 

از علاقه به موسیقی تا ایفای نقش در درخت گلابی‎‎‌

‌کودکی بسیار پرتحرک و شیطان بود، اما به موسیقی علاقه ای خاص داشت. در سال ۶۸ که پدرش دوباره توانست ‌وارد عرصه سینما- تئاتر شود، او نیز در کنار پدر به ایفای نقش در چند تئاتر عروسکی پرداخت. او در ۱۲ سالگی به ‌هنرستان موسیقی رفت. برای اولین بار در ۱۴ سالگی برای بازی در نقش “میم” در فیلم درخت گلابی ساخته داریوش ‌مهرجویی به بازی گرفته شد.

سال قبل از آن خواهر بزرگتر وی شقایق در فیلم “لیلا” ساخته دیگر داریوش مهرجویی ‌بازی کرده بود. نقش موثر در بازی گرفتن از این دو جوان را محمدرضا شریفی نیا برعهده داشت، او به عنوان دستیار ‌کارگردان، بازیگران را به مهرجویی معرفی می کرد.

 

بیوگرافی گلشیفته فراهانی,تصاویر گلشیفته فراهانی,گلشیفته فراهانی

گلشیفته به خاطر بازی در همان فیلم یعنی درخت گلابی توانست جایزه بهترین بازیگر نقش زن در بخش بین الملل ‌شانزدهمین جشنواره فیلم فجر (سال ۷۶) را از آن خود کند. جایزه ای که سرنوشت وی را به کلی تحت تاثیر قرار داد.

‌آنچنان که خود گفته به عنوان دستمزد تنها یک ضبط صوت به وی هدیه داده شد. او سپس به موسیقی پرداخت، هرچند ‌که در سال ۷۹ در فیلم هفت پرده به کارگردانی فرزاد موتمن نقشی را ایفا کرد. پس از اخذ دیپلم، بورس ورود به ‌کنسرواتوار وین را اخذ کرد و آنچنان که خود می گوید در حالی که بلیت وین در دستانش بود،تصمیم گرفت که مابقی ‌عمرش را صرف سینما کند. در این میان به تحصیل موسیقی ادامه داد و چندی بعد وارد دانشگاه جامع علمی کاربردی ‌شد و در رشته موسیقی فارغ التحصیل شد. گلشفیته فراهانی به زبان های انگلیسی و فرانسه آشناست.

 

بیوگرافی گلشیفته فراهانی,تصاویر گلشیفته فراهانی,گلشیفته فراهانی

ازدواج با امین محمد مهدوی‎‎‌

‌وی در سال ۸۲ در جریان فیلم بابا عزیز با همسر آینده اش آشنا شد. امین محمد مهدوی که جزو عوامل این فیلم ‌محسوب می شد به عنوان مترجم در کنار دیگر عوامل حضور داشت. جرقه این آشنایی در فیلم ” باباعزیز” می خورد، ‌چندی بعد و در همان سال ۸۲ با یکدیگر ازدواج کردند. امین محمد مهدوی متولد ۱۵ آذر ۱۳۵۰، مترجم زبان های ‌انگلیسی، فرانسه است و به زبان های عربی و اسپانیولی هم تسلط دارد.

کریستوس دورجه واکر Christos Dorje Walker همسر دوم گلشیفته فراهانی می باشد که ملیتی استرالیایی دارد. براساس خبرهای منتشر شده وی یک روانشناس می باشد.

گلشیفته فراهانی  و همسرش در سال ۲۰۱۵ ازدواج کرده اند. گلشیفته فراهانی به همراه همسرش کریستوس دورجه واکر به سالن باله پاریس رفته و عکس هایش در این اپرا را منتشر کرده است.

اولین عکس گلشیفته فراهانی با همسر خارجی اش را در این صفحه می بینید..

WhatsApp Image 2019-10-11 at 1.03.41 PM

ماجرای بچه دار شدن گلشیفته فراهانی

چند وقتی است در  فضای مجازی  شایعات زیادییرامون باردار شدن  گلشیفته فراهانی  به گوش می رسد . پیج های مختلف شایعه باردار بودن او را به شکل گسترده ای منتشر کرده اند و با انتشار ویدیوی زیر اظهار داشتند که او حامله است . تا به حال خود گلشیفته فراهانی واکنشی به این شایعات نشان نداده  و سکوت کرده است .

WhatsApp Image 2019-10-05 at 12.05.52 AM

index

من و همسرم بعد از دو سال زندگی در  فرانسه جدا شدیم

‌گلشیفته فراهانی به هفته نامه آلمانی می گوید اصلا سیاسی نیست و  والدین  و خواهرش برای دیدن او دائم در خط تهران – پاریس در رفت و آمد هستند. گلشیفته فراهانی (متولد ۱۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران) بازیگر و نوازنده ایرانی است.

او فرزند بهزاد فراهانی و فهیمه رحیم‌نیا و خواهر شقایق فراهانی بازیگران  سینما و تلویزیون  است.او در سال ۱۳۸۴ با امین مهدوی ازدواج کرد. وی در سال ۸۲ در جریان فیلم بابا عزیز با همسر آینده اش آشنا شد. امین محمد مهدوی که جزو عوامل این فیلم ‌محسوب می شد به عنوان مترجم در کنار دیگر عوامل حضور داشت. جرقه این آشنایی در فیلم ” باباعزیز” می خورد، ‌چندی بعد و در همان سال ۸۲ با یکدیگر ازدواج کردند.

امین محمد مهدوی متولد ۱۵ آذر ۱۳۵۰، مترجم زبان های ‌انگلیسی، فرانسه است و به زبان های عربی و اسپانیولی هم تسلط دارد. خبرنگار هفته نامه آلمانی سپس درباره جدایی گلشیفته از همسرش می پرسد. او می گوید: زمانی که من ایران را ترک کردم با همسرم بودم و حتی دو سال نیز با هم در خارج از  ایران  زندگی کردیم اما حالا دیگر از هم جدا شده ایم. و البته توضیح بیشتری درباره چرایی این جدایی نمی دهد. خبرنگار مجله آلمانی برای اینکه  مصاحبه  اش را با یک فضای عاطفی به پایان ببرد درباره مردی می پرسد که در فیلم “خورش آلو با مرغ”، از فرط  عشق  جان می دهد. گلشیفته نیز از فرصت استفاده می کند و  مردم ایران  عاشقان بی نظیری در دنیا معرفی می کند که همه چیزشان را در راه عشق می دهند.

به گزارش جام نیوز، « گلشیفته فراهانی » بازیگر سابق  سینمای ایران  که با هدف شهرت‌طلبی و خودنمایی در سینمای‌هالیوود به ملت خودش پشت کرد و به خارج از کشور رفت، در جدیدترین فعالیت خود در فیلمی‌باعنوان «بهشت» در نقش دوست‌دختر جوانی فرانسوی ایفای نقش می‌کند. این بازیگر نقش‌های سخیف و اکثراً کوتاه فیلم‌های درجه دو و سه‌هالیوودی، در فیلم‌های گذشته‌اش در نقش‌هایی همچون روسپی، رقاص، دوست‌دختر و … ظاهر شده بود. گلشیفته در آخرین فیلم خود با نام «یاسمین» نقش یکی از دوست‌دخترهای جوانی فرانسوی را  بازی  کرده که در عالم  موسیقی  فعالیت می‌کند. زندگی «پل» و دوست‌دخترهای متعددش از جمله یاسمین (گلشیفته فراهانی) در این فیلم مصرف موادمخدر و  مشروبات الکلی  و بی‌قید و بندی جوانان غربی را ترویج می‌کند.

9896655_672

فیلم آمریکایی «یک مشت دروغ» (مجموعه دروغ‌ها) نخستین فیلم خارجی گلشیفته فراهانی بود. فیلمی‌با موضوع  جنگ  و البته بر ضد مردم  عراق  به کارگردانی «ریدلی اسکات» و بازی «لئوناردو دی کاپریو». گلشیفته در این فیلم نقش زنی عرب به نام «عایشه» را بازی می‌کند که با بازیگر نقش اصلی فیلم (لئوناردو دیکاپریو) ارتباط داشت. گلشیفته فراهانی سال گذشته نیز در «اکسدوس؛ خدایان و پادشاهان» بازی‌کرد که به‌سبب تحریف‌های تاریخی فراوان، این فیلم در بسیاری از کشورهای اسلامی‌از مجله مراکش، مصرر، امارات و … اجازه اکران نگرفت.

به گزارش امپراتوری دروغ، گلشیفته چند ماه پیش نیز برای رسانه‌ای‌تر شدن، تصویری کاملاً عریان از خود منتشر کرد و اینگونه به طور رسمی‌وارد  صنعت  هرزه‌نگاری غرب شد. عمل شنیع و زشت این بازیگر فراری به‌قدری زشت و زننده بود که بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی در واکنش به این اقدام، از او به شدت انتقاد کرده و انتشار تصویر برهنه وی را بی‌ادبی به مردم ایران دانستند. بازیگری که روزی با غرور و خودشیفتگی برای بازی مقابل «دی‌کاپریو» روسری از سرش انداخت، اکنون دیگر چاره‌ای ندارد جز اینکه هر پیشنهادی را برای بازی قبول کند و حتی برای امرار معاش، در فیلم‌های تبلیغاتی و ویدئوکلیپ‌های گروه‌های موسیقی منحرف غربی به عنوان زنی رقاص و هرزه ظاهر شود.

عکس لخت و برهنه گلشیفته فراهانی که در یک مجله هالیوودی

JamNewsImage10340649

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه