پایتخت 6 | احسان علیخانی از خجالت محسن تنابنده درامد + عکس

پایتخت 6 | احسان علیخانی از خجالت محسن تنابنده درامد + عکس
کدخبر : 6953

احسان علیخانی، مجری برنامه ماه عسل و عصر جدید با انتشار مطلبی در اینستاگرام خود از عوامل سریال پایتخت تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار رصداقتصادی به نقل از باشگاه خبرنگاران ، بدون شک سریال پایتخت را باید یکی از موفق‌ترین سریال‌های تلویزیون کشورمان دانست. این سریال که اکنون فصل ششم آن از شبکه ۱ سیما در حال پخش است محبوبیتی بسیار زیاد در بین بینندگان بدست آورده است. محسن تنابنده، که خود یکی از نقش‌های اصلی این سریال و همچنین طراحی بازی در آن را برعهده دارد در کنار ارسطو و بازیگران زن نقش فهیمه و هما  از دلایل مهم موفقیت این سریال بوده اند. . سریالی که تمجید و ستایش بسیاری را برانگیخته است.

 

احسان علیخانی، مجری برنامه ماه عسل و عصر جدید با انتشار مطلبی در اینستاگرام خود از عوامل سریال پایتخت تشکر کرد. علیخانی در این پست نوشت: «خدا قوت به تمام گروه ِ سریال پایتخت برای ترسیم آدم‌هایی به شدت زنده و قابل درک، که واژه واژه‌هایشان برای ما دلنشین و قابل باور است. اگر گلایه میکنند، بد و بیراه میگویند و یا حماقت میکنند. من عاشق این مردمان معمولی‌ام که در همه این سال‌ها از آنان بسیار آموخته‌ام.

 

 خبرداغ و جنجالی : تهران کاملا قرنطینه شد + جزئیات

 

 

 

محسن تنابنده یکی از مهمترین چهره‌های یه دهه اخیر تلویزیونه. با نبوغ فوق العادش در شناخت و درک زندگی مردمان عادی و معمولی. سیروس مقدم عزیز که ٢٠ ساله میشناسمشون و دوسش دارم با کلی سریال جذاب خانم غفوری عزیز. روحش شاد خشایار الوند نازنین، رفیقِ آدم حسابیم. آریا عظیمی نژاد که دیگه عزیزِ دلِ.»

 

تشکر احسان علیخانی از عوامل سریال پایتخت

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه