عکس های دیده نشده از بهاره رهنما

کدخبر : 7027

ماجرای عجیب و جنجالی و حاشیه ساز کشف حجاب بهاره رهنما با انتشار یک ویدیوی قدیمی و واکنش شدید بهاره رهنما را در این صفحه بخوانید .

ویدیوی جنجالی و حاشیه ساز بهاره رهنما را در زیر مشاهده می کنید : 

 

 

واکنش بهاره رهنما به تهمت کشف حجاب و انتشار فیلم آن/ عکس

بهاره رهنما انتشار یک فیلم که در آن به او تهمت کشف حجاب زده می‌شود را اقدامی ساماندهی شده دانست، تاکید کرد که توطئه بزرگی علیه او در جریان است که کاملا سازماندهی شده است.

 

 بهاره رهنما در واکنش به انتشار یک فیلم، در اینستاگرام نوشت: «اینکه فیلمی از من که مربوط به چهار سال پیش و نمایش‌خوانی آقای بنی اردلان است الان پخش میشه واقعا چه مقصودی پشتشه؟

 

لطفا این استوری های منو دقت کنین، و شاهد باشین که چه توطئه بزرگی علیه من در جریانه کاملا سازماندهی شده، به اکانت های هزار نفره قلابی زیر پست هام دقت کنید. این ها مردم نیستند.»// خبرانلاین 

 

واکنش بهاره رهنما به انتشار ویدئویی بی حجاب از او

 

تهمت کشف حجاب به بهاره رهنما!!!

بهاره رهنما با ابراز شگفتی از اینکه عکس شخصی‌اش زیر عنوان خاصی در یک سایت خبری منتشر شده است‌، از این موضوع اظهار گله کرد و از پلیس اینترنت خواست نظارت دقیق‌تری بر این موضوعات داشته باشد. این بازیگر تئاتر‌، سینما و تلویزیون گفت: متاسفم که به راحتی نمی‌توان جلو کارهای این‌چنینی را گرفت. عکس من را با کلاه که در اغلب‌های نمایش‌هایم روی سرم بوده منتشر کرده‌اند با عنوان کشف حجاب بهاره رهنما!

 

خبرداغ و فوری : کرونا | داروی درمان قطعی کرونا توسط یک دانشمند ایرانی ساخته شد + جزئیات

 

وی اضافه کرد: تازه خود سایت مربوطه زیرعکس نوشته معلوم نیست موی ایشان است یا کلاه چون کیفیت عکس پایین است. رهنما با تاکید بر اینکه همیشه شعائر زندگی و و کار را در کشورم رعایت کرده‌ام، از پلیس اینترنت امنیت خواست که برای حفظ حرمت و امنیت افراد مشهور نظارت بیشتری بر اینگونه مسائل داشته باشد. این بازیگر تصویری از خودش را در صفحه شخصی در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده بود که همین تصویر با عنوان کشف حجاب بهاره رهنما منتشرشده است.

 

تصویر خاص و جدید از بهاره رهنما بازیگر ایرانی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان

 

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون ۱۰ آذر ماه سال ۱۳۵۲ در اراک متولد شده است. وی برای اولین بار با پیمان قاسم خانی نویسنده مشهور ایران ازدواج کرد و پس از مدتی از هم جدا شدند. او در سال ۹۶ مجددا با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. بهاره رهنما به تازگی برای همدردی با مردم سیل زده سیستان و بلوچستان به این منطقه رفته است و تصویری از خود در کنار یکی از کودکان سیستان بلوچستانی را منتشر کرده است.

 

عکس خاص بهاره رهنما

بهاره رهنما برای همدردی با مردم سیستان و بلوچستان به منطقه سیل‌زده رفته و این تصویر با انتقاد کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است.

 

عکس خاص بهاره رهنما

تصویر خاص بهاره رهنما

عکس خاص بهاره رهنما

واکنش کاربران به عکس بهاره رهنما

عکس خاص بهاره رهنما

انتقاد کاربران از تصویر بهاره رهنما در منطقه سیل زده

عکس خاص بهاره رهنما

واکنش کاربران به تصویر خانم بازیگر

عکس خاص بهاره رهنما

انتقاد کاربران از عکس بهاره رهنما

 

فعالیت های هنری بهاره رهنما

در سال ۱۳۷۰ وقتی ۱۷ ساله بود با تست وارد جمع بازیگر فیلم افعی شد سپس به دانشگاه رفت و بعد از گرفتن لیسانس ادبیات نمایشی به دانشگاه حقوق رفت

در کنار تحصیل نمایش نامه می نوشت و کارگردانی تئاتر را نیز تجربه کرد.

دومین تجربه اش با فیلم سینمایی غزال در سال ۱۳۷۴ شکل گرفت و با سریال بازگشت به خانه در سال ۱۳۷۹ وقتی ۲۷ ساله بود وارد قاب تلویزیون شد.

در سال ۱۳۸۰ با فیلم نان و عشق و موتور ۱۰۰۰ چهره اش دیده شد او سپس با فیلم گاو خونی در سال ۸۱ و در نهایت با فیلم چارچنگولی سال ۱۳۸۷ و رفته رفته با سریال زیر زمین سال ۸۵ به شهرت رسید

خانوم رهنما در عرصه موسیقی نیز فعالیت دارد او تهیه کنندگی آلبوم علی شوکت خواننده جوان موسیقی راک را برعهده داشت، چند قطعه آلبوم از ترانه های کتاب زن باران نوشته بهاره رهنما اجرا شده است.

خانوم رهنما نویسنده ۵ جلد کتاب نیز می باشد.

پای به جاده زدن، نشر نگاه ۱۳۹۶ زن باران، نشر نگاه، ۱۳۹۴ مالیخولیای محبوب من، نشر نگاه،[۱۳] ۱۳۹۲[۱۴] ماه هفت شب، نشر نگاه، ۱۳۸۹ چهار چهارشنبه و یک کلاه گیس، نشر چشمه، ۱۳۸۸

تابناک

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه