عاشقانه های نامتعارف ریحانه پارسا و همسرش به سبک سحرقریشی و طارمی + عکس

عاشقانه های نامتعارف ریحانه پارسا و همسرش به سبک سحرقریشی و طارمی + عکس
کدخبر : 7157

ریحانه پارسا با مهدی کوشکی تصاویری را منتشر کرده اند که کاربران فضای مجازی نسبت به آن ها عکس العمل های جالبی نشان داده اند

این تصویر منتشر شده زیر از ریحانه پارسا و مهدی کوشکی بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی را یاد سحر قریشی می اندازد که این تصویر نیز در پائین آورده شده اند.
.

 

ریحانه پارسا

 

خانواده ریحانه پارسا :

ریحانه پارسا در حال حاضر همراه پدر و مادر خود در تهران زندگی می کند. پدرش شغل آزاد دارد و مادرش خانه دار است. وی فرزند اول خانواده است و دو خواهر کوچکتر از خود دارد.

همسر ریحانه پارسا :

ریحانه پارسا در حال حاضر مجرد بوده و ازدواج نکرده است.

 

ریحانه پارسا

 

سابقه فعالیت ریحانه پارسا :

ریحانه پارسا به هنر عکاسی علاقه ی زیادی دارد و به طور جدی در این حرفه تخصص دارد. وی علاوه بر تئاتر و بازیگری به رشته روانشناسی ، طراحی صحنه و مدلینگ نیز علاقه دارد. این بازیگر برای اولین بار در سال ۹۷ با حضور در سریال پدر ساخته بهرنگ توفیقی از قاب تلویزیون دیده شد و با اولین کار حرفه ای خود توانست در بین مردم و کارگردانان شناخته شود.

خبری که در دنیای مجازی از ریحانه پارسا بسیار سر و صدا کرد این است که وی در ابتدا مجموعه عکس هایی از سریال پدر و پشت صحنه ی آن در صفحه ی اینستاگرامی خود منتشر کرد اما پس از اتمام سریال، تمام عکس های مربوط به سریال را حذف کرده و عکس های مدلینگ خود را در صفحه ی خود پست نمود . عکس های منتشر شده اسپانسر داشته و بیشتر یک نوع شیوه ی تبلیغاتی داشته است.

عکس دیده نشده ریحانه پارسا

در حال حاضر ریحانه پارسا تمام عکس های اسپانسردار که پوششی متفاوت با نقش لیلا داشت را مجدد حذف نموده و عکس‌هایی از سریال پدر و پشت صحنه آن را به صفحه اینستاگرامش باز گرداند.

عکس تهیه کننده سریال پدر

ریحانه پارسا با انتشار این عکس اینگونه نوشت : من دستِ شمارو میبوسم …. من تا ابد مدیون اعتماد این دو عزیزم…

من، ریحانه پارسا دختری که از الان تا همیشه اگر کسی میشناستش به واسطه ی سریال پدر هست( این رو هیچ وقت یادش نمیره)از همین پست میگم اگر این روزها عکسی دیده شده که فرقِ زیادی با تصویرِ این ماه های اخیر داره بی هیچ جبهه گیری خاصی و موضع داشتن بوده و هست.

 

عکس ریحانه پارسا در نقش لیلا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه