تولد دیبا زاهدی بازیگر آقازاده تا آزاده نامداری بانوی پاییزی با دخترش گندم

کدخبر : 7432

تولد دیبا زاهدی بازیگر آقازاده تا آزاده نامداری بانوی پاییزی با دخترش گندم

تولد دیبا زاهدی

دیبا زاهدی بازیگر زن جوان سینما و تلویزیون متولد ۸ آذر ۱۳۶۸ در تهران می باشد. گفتنی است دیبا زاهدی در سریال آقازاده در نقش سارا هنرنمایی می کند به تازگی از وی سریال بوم بانو از تلویزیون پخش شده است.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از هستی مهدوی فر , دانیال عبادی , بیژن بنفشه خواه , پندار اکبری , هلیا امامی , آتیلا پسیانی , سپیده خداوردی , فرشته حسینی , ساره بیات , ساناز بیان , مهناز افشار , منوچهر هادی , احسان کرمی , گلاره عباسی , علی دایی , مهتاب کرامتی , نوید محمدزاده , آزاده نامداری , ساره بیات و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

تولد دیبا زاهدی به وقت کودکی

دیبا زاهدی :وقتی هنوز به دنیا نیومدیم،در ماه های اخر دوران جنینی،ساختار مغز انقدر تکامل پیدا می کند که نوزاد می تواند درکی از محیط پیرامون خود را داشته باشد و در ناخوداگاهش هک کند.

همه ی ما قبل از تولد تصویری مبهم و زیبا از یکی رابطه ی بی نظیر و فرا زمینی در ناخوداگاهمون داریم و در رحم مادر اوج امنیت و اتصال را تجربه می کنیم. بهترین لحظه های زندگی ما که شاید هرگز به صورت خوداگاه به یادش نیاریم همین ارتباط بی نظیراست.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه