تخریب اساسی اشکان خطیبی در لایو ریحانه پارسا + فیلم

تخریب اساسی اشکان خطیبی در لایو ریحانه پارسا + فیلم
کدخبر : 7793

لایو جنجالی و عجیب و غریب ریحانه پارسا را در این صفحه ببینید .

ریحانه پارسا این روز ها با لایو های جنجالی حسابی خبر ساز شده است . ریحانه پارسا در شب های گذشته به انتقاد از مهران مدیری در لایو اینستاگرامش پرداخت و حالا نوبت تخریب اشکان خطیبی و بهنام بانی بود تا ریحانه پارسا در لایو حسابی از خجالتشان در بیاید .  لایو اینستاگرامی ریحانه پارسا را در زیر مشاهده می کنید : 

 

 

 

همسر اشکان خطیبی چه کسی است

اشکان خطیبی بازیگر جوان و محبوب کشورمان که به عنوان بازیگر و مجری در اولین قسمت از مجموعه برنامه گپ حضور داشت، در پاسخ سوال رامبد جوان، دیگر مجری این برنامه که از او درباره نحوه آشنایی اش با همسرش سؤال کرد؛ با خنده گفت:کم کم به هم علاقه مند شدیم آخرش هم دل من رو دزدید و ازدواج کردیم.

 
 

ازدواج اشکان خطیبی با آناهیتا درگاهی

همسر اشکان خطیبی هنرمند معروف نقاشی آناهیتا درگاهی است . آناهیتا درگاهی با عروس علی پروین شدن حسابی معروف شد . چندی پیش خبر ازدواج آناهیتا درگاهی با محمد پروین پسر علی پروین منتشر شد . اما چندی نگذشت که این ازدواج همراه با طلاق پایان یافت . البته طلاق این دو زوج به همین راحتی نبود همراه با کلی جنجال بر سر مهریه و حق طلاق محمد پروین به پایان رسید.

 

همسر اشکان خطیبی

آناهیتا درگاهی همسر اشکان خطیبی در کنار علی پروین

 

 

آناهیتا درگاهی برای نقد کردن مهریه اش خانه 300 میلیونی محمد پروین را فروخت . این خبر باعث شد که محمد پروین اعلام کند من همسرم را دوست دارم و هیچ وقت طلاقش نمی دهم . ماجرای آنها همانطور در حال پیچ و خم بود تا اینکه خبر طلاق رسمیشان رسانه ای شد .

 

آناهیتا درگاهی از هنرمندان مطرح ایرانی به حساب می آید. حرفه اصلی خانم درگاهی نقاشی می باشد تا به الان سه نمایشگاه در بهترین مکان تهران یعنی کاخ نیاوران برگزار کرده است.

 

 
همسر اشکان خطیبی

اشکان خطیبی و همسرش

 

خبر طلاق آناهیتا درگاهی هنوز از تب و تاب نیفتاده بود که خیلی سریع خبر ازدواجش با بازیگر مطرح ایرانی اشکان خطیبی منتشر شد.

 

همسر اشکان خطیبی

اشکان خطیبی و همسرش آناهیتا درگاهی

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه