شاهرخ استخری | جنجال عکس بی حجاب همسر شاهرخ استخری در اینستاگرام + عکس

شاهرخ استخری | جنجال عکس بی حجاب همسر شاهرخ استخری در اینستاگرام + عکس
کدخبر : 7826

عکس جنجالی و جالب شاهرخ استخری و همسرش را در این صفحه می بینید .

شاهرخ استخری در سریال‌های متعددی ایفای نقش کرده است. شاهرخ استخری متأهل است. شاهرخ استخری دو دوختر دارد. شاهرخ استخری در سریال فاصله‌ها بازی کرده است. شاهرخ استخری دو دختر به نام های پناه و نبات دارد . عکس ها و بیوگرافی شاهرخ استخری را در این بسته خبری می بینید : 

 

K6YcvzbCimg6

 

شاهرخ استخری، زاده ۱۴ مهر ۱۳۶۰ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی درحال حاضر صاحب برند سنجاق است.

 

از جمله فعالیت‌های او می‌توان به مجموعه‌های تلویزیونی دلنوازان، فاصله‌ها، ساعت شلوغی، آمین، ماه و پلنگ، سوگند، پرواز در ارتفاع صفر و دلدادگان اشاره کرد. وی که به واسطۀ بازی در سریال‌های دلنوازان و فاصله‌ها شهرت پیدا کرده بود، برای مدت ۵ سال وارد عرصهٔ بازیگری در سینما شد و از تلویزیون فاصله گرفت؛ همین موضوع باعث گردید تا پس از بازگشت مجدد به تلویزیون و بازی در مجموعه‌هائی همچون آمین و… استقبال خوبی از کارهای وی صورت نگیرد.

 

خبرداغ  :پوریا پورسرخ با سحرقریشی ازدواج کرد !؟ + عکس دونفره

 

 

شاهرخ استخری در مصاحبه‌ای (برنامه دورهمی) اعلام داشت: علت منفی شناخته شدن شخصیت او و پیشنهاد بازی کردن در نقش‌های منفی از سوی تهیه‌کنندگان به وی؛ از تاثیر نقش‌هایش در دو سریال ابتدایی اش نشاًت گرفته است. او صاحب دو فرزند دختر به نام‌های پناه و نبات می‌باشد که هر دو متولد بلژیک هستند.

 

زندگی شخصی

شاهرخ استخری فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد، او پس از اتمام تحصیلات آکادمیک خود با حضور در تئاتر اسب ها به کارگردانی محمد رحمانیان در سال 82-1381 گام بر عرصه ی هنــر نهاد و سپس یک دوره ی بازیگری زیر نظر مهتاب نصیرپور و پیام دهکردی و هدایت هاشمی گذراند.

 

فعالیت حرفه‌ای

او با تله فیلم تلــخون ساخته علیرضا امینی به طور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شد و پله به پله از پریدخت گرفته تا مثل هیچ کس و سپس ماه عســل و نقطه ی عطف همه ی فعالیتهایش که سریال دل نوازان است و بعد از آن فاصله ها جایگاه خویش را در میان مخاطبانش یافت.

 

سریال دلنوازان

استخری در سریال دل نوازان ساخته پیشین حسین سهیلی زاده ایفاگر نقش بهزاد بود و این آشنایی سبب شد تا در سریال فاصله ها ، نقش سعید را بازی کند. او می گوید:مسیر هنری ام با بازی در سریال “دل نوازان” تغییر کرد. البته ورودم به دنیای بازیگری را مدیون علیرضا امینی هستم.

شروع فعالیت سینمایی شاهرخ استخری در سال 1390 با بازی در فیلم ساعت شلوغی بود. ساعت شلوغی فیلمی به کارگردانی آرش معیریان و نویسندگی جابر قاسمعلی ساختهٔ سال 1391 است.

او در سال 1391 در فیلم سینمایی پس کوچه های شمرون خوش درخشید. پس کوچه های شمرون عنوان فیلمی است رمانتیک از کامران قدکچیان که درسال 1391 ساخته شد. اکبر عبدی و محمدرضا شریفی نیا در این فیلم بازی کرده اند.

 

خبرداغ : تجاوز جنسی وحشیانه به دختر 19 ساله در استادیوم + عکس

 

 

 

سینمایی‌های شاهرخ استخری

1394 آن آواز غمناک

1393 دوربین

1393 تعطیلات

1392 تقدیر نهایی

1391 کبریت سوخته

1391 سوگند

1390 پس کوچه های شمرون

1390 برگشت ناپذیر

1390 ساعت شلوغی

1390 یک دو سه

1390 چک

1386 تلخون

1387 شریک

1384 یک شب همین طوری کنارم باش

 

مجموعه های تلویزیونی شاهرخ استخری

1386 پریدخت سامان مقدم

1387 مثل هیچ کس عبدالحسن برزیده

1387 ماه عسل شاهد احمدلو

1388 دلنوازان حسین سهیلی زاده

1389 فاصله ها حسین سهیلی زاده

1389 پرانتز باز کیومرث پور احمد

1393 آمین بهرنگ توفیقی و منوچهر هادی

1395 ماه و پلنگ احمد امینی

1396 پرواز در ارتفاع صفر عبدالحسین برزیده

1397 دلدادگان منوچهر هادی

 

 

تبریک ویژه همسر شاهرخ استخری برای تولدش

 

شاهرخ استخری

تولد شاهرخ استخری بازیگر دلدادگان

 

همسر شاهرخ استخری با انتشار این عکس در اینستاگرام دخترش پناه نوشت :چند بار نوشتم و پاک کردم ... نمیدونم باید از کجا شروع کنم و کجا تموم کنم... جمله هام سر و تهشون و گم کردن ... همیشه وقتی شروع میکنم به نوشتن همینطوری کلمه ها خودشون پشت سر هم ردیف میشن برای تعریف کردن...

 

اما تو ... داستانه تو ... ماجرای تو ... قصه ی بودنه با تو ... اخه خیلی فرق داره ... مگه میتونم بنویسمش ...؟؟؟ مگه تعریف کردنیه ...؟؟؟ اصلا میشه ... ؟؟؟ اصلا نمیتونم این احساس و بنویسم...

 

اصلا نمیتونم از تو قلبم بکشمشون بیرون و شکل یه روایت شیرین تعریفشون کنم ... باید همون توی قلبم ... توی نگاهم ... باقی بمونن ... اره بذار همونطوری بمونه ... خیلی بهتره ... مگه نه ...؟؟ اخه تو که عزیز تر از جونی ... تو که ارومه جونی ... تو همشو خودت میدونی ... تولدت مبارک مرد من ...

 

تولدت مبارک بابا شاهرخ ... امسال تبریکمون ٣ نفرست بهترین بابای دنیا ... باشه این همیشه یادگاری بمونه ... راستی ... مرسی که به دنیا اومدیا....

 

شاهرخ استخری

شاهرخ استخری و دخترش پناه

شاهرخ استخری بازیگری که با بازی در سریال دلنوازان و فاصله ها در تلویزیون شناخته شد یکی از چهره هایی است که بدون حاشیه به زندگی خانوادگی اش ادامه میدهد و تابحال عکسی از همسرش را منتشر نکرده و این را خواست شخصی همسرش دانسته است.

دختر شاهرخ استخری

عکسی از پناه دختر شاهرخ استخری

پناه دختر شاهرخ استخری 17 مرداد 1392 متولد شد و همسرش سپیده بزمی پور پیجی برای دخترش به راه انداخته و اداره پیج اینستاگرامش دخترش پناه را برعهده دارد و تقریبا هر روز با انتشار عکس و پستی جدید با هوادارانشان به گفتگو مینشیند.

دختر شاهرخ استخری

پدر شدن شاهرخ استخری برای بار دوم

چند ماه قبل بود که خانم بزمی پور با انتشار این عکس در پیج اینستاگرامی دخترش پناه خبر از تولد دختر دومشان تا چندماه آینده دارد.

دختر شاهرخ استخری

پناه دختر شاهرخ استخری

شاهرخ استخری این روزها با سریال دلدادگان در شبکه سه سیما به کارگردانی منوچهر هادی مهمان خانه های مخاطبان تلویزیون است و در این سریال با بازیگرانی چون پانته آ بهرام ، مسعود رایگان ، مهرانه مهین ترابی و شاهرخ استخری ، سیامک صفاریان ، ملیکا شریفی نیا ، مسعود دلخواه ، رویا میرعلمی ، پویا امینی ، سانیا سالاری ، آزاده ریاضی، بهشاد شریفیان ، سامان صفاری و افسانه چهره آزاد همبازی است.
 
شاهرخ استخری

شاهرخ استخری و منوچهر هادی کارگردان دلدادگان

عکس های شاهرخ استخری و همسرش + بیوگرافی شاهرخ استخری و دخترانش

شاهرخ استخری ، عکس های شاهرخ استخری و همسرش ، بیوگرافی شاهرخ استخری ، ahivo hsjovd

نمکستان : شاهرخ استخری متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ بازیگر معروف سینمای ایران در بسیاری از فیلم های سینمایی و سریال های شبکه خانگی نقش آفرینی کرده است. او متاهل است و دو دختر دارد. شاهرخ استخری فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع بوده و فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۸۴ آغاز کرد. وی اکنون یکی از چهره های شناخته شده تلویزیون و سینما می باشد.

 

زندگینامه شاهرخ استخری

 

ازدواج و زندگی شخصی شاهرخ استخری :

شاهرخ استخری متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. او متاهل بوده و نام همسرش سپیده بزمى پور است.  وی در سال ۱۳۹۰ با سپیده بزمی پور ازدواج کرد و دو سال بعد صاحب فرزند شد. اولین دخترشان پناه ۵ سال دارد و دومین دخترشان نبات، آبان ۹۷ به دنیا آمد.

وی درباره زندگی اش گفت : در زندگی ام مشکلات زیادی داشته ام اما خداروشکر که توکلم به خداست .بعد از بچه دار شدند به فکر کار با ثبات افتادم زندگی منو همسرم با پستی بلندی ها میگذرد اما وقتی پای فرزند پیش می آید همه چیز فرق میکند و سپس فکر کاری با درامد خوب و ثبات خوب افتادم.

نمی‌خواهم عکس همسرم منتشر شود!

شاهرخ استخری علاقه ای به پخش تصاویر وی با همسرش ندارد. خبر ازدواج شاهرخ استخری توسط علی ضیا در یک برنامه رادیویی ( اینجا شب نیست رادیو جوان ) اطلاع رسانی شد و علی ضیا در این برنامه به شاهرخ استخری تبریک گفت. سرانجام شاهرخ استخری برای اولین بار عکس همسر خود را به مناسبت تولدش منتشر کرد.

عکس همسر شاهرخ استخری

 

ناراحتی از علی ضیا :

او در مصاحبه ای در پاسخ به سوال آیا بخاطر منتشر شدن خبر ازدواجت توسط علی ضیا از او ناراحتی ؟ استخری پاسخ داد : من علی ضیاء را از زمانی که «گزینه جوان» را اجرا می کرد دوست داشتم. وقتی این ماجرا اتفاق افتاد و مطلع شدم علی در برنامه اعلام کرده، ناراحتی ام از این نبود که چرا علی تبریک گفته، از این ناراحت بودم که وقتی من راجع به مسئله ای که در زندگی شخصی ام اتفاق افتاده صحبت نکرده ام شاید به این معناست که نمی خواهم آن را رسانه ای کنم و یا حداقل ترجیح می دادم این موضوع در جای درست خودش و از طریق خودم اطلاع رسانی شود. ناراحتی من فقط همین بود و مشکل و کدورتی بین ما نبوده و نیست و آن مسئله هم خیلی زود حل شد.

 

خانواده شاهرخ استخری :

شاهرخ استخری یک خانواده ی ۵ نفره با دو خواهر کوچکتر از خود را داراست. مادرش خانه دار بوده و پدرش کارمند پتروشیمی است. آنها در تهران زندگی می کنند اما اصالتشان به شهر باستانی استخر استان فارس بر می گردد. آقای استخری هیج علاقه ای به بازگو کردن مسائل شخصی زندگی اش ندارد و هرگز هیچگونه عکسی از همسرش در فضای مجازی منتشر نکرد. این بازیگر در مصاحبه ای در مورد همسرش گفت که او از ۱۶ سالگی کارگری کرده و همیشه روی پای خودش ایستاده است.

عکس جدید شاهرخ استخری و پدرش

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه