لایو نامتعارف حسن اقامیری با حسین تهی لب استخر بعد از جنجال تتلو + فیلم

لایو نامتعارف حسن اقامیری با حسین تهی لب استخر بعد از جنجال تتلو + فیلم
کدخبر : 7994

لایو جنجالی بدون سانسور سید حسن اقا میری با خواننده لس انجلسی را در این صفحه ببینید .

این روز ها اینستاگرام پر است از لایو های جنجالی افراد مشهور و سلبریتی ها . حسن اقا میری هم از این قافله بی نصیب نمانده است و حسابی سر و صدا به پا کرده است . لایو جنجالی حسن اقا میری چند روز گذشته با خواننده زن حسابی منشوری و جنجالی بود و اما لایو اخر اقا میری با حسن تهی از رپر های ایرانی ساکن امریکا را در ادامه می بینید : 

 

 

بیوگرافی حسن آقامیری

روحانی معروف سید حسن آقامیری متولد 17 اسفند 1358 در تهران متولد شد . میزان تحصیلات وی:  فارغ التحصیل دروس حوزه تا پایان دوره لمعتین می‌باشد، او با سخنرانی های‌ متفاوت و انتقادی به شهرت رسید . در اینستاگرام بالای 1 میلیون نفر دنبال کننده دارد. به گفته خود سید حسن آقامیری او حالا بخاطر برخی دیدگاه های‌ متفاوت خلع لباس شد.

 

ازدواج و همسر آقامیری

من آدم اسانی هستم مثلاً با فرزندانم هانی و حلما به پارک بازی، سینما، کنسرت، جنگل و دریا می‌روم و لباس شخصی هم می‌پوشم، توی خیابون امکان داره شلوار جین هم پام کنم…

 

خبرداغ : تجاوز گروهی وحشتناک به مریم 17 ساله در خانه مجردی + عکس

 

عاشق شهدا

آقامیری عاشق شهدا و رزمندگان است و در هر مناسبتی از ایثار و بزرگ مردی آنها یاد میکند.

 

بیوگرافی سید حسن آقامیری روحانی مشهور در اینستاگرام + زندگی شخصی آقامیری

 

روحانی سال

مجله همشهری جوان درسال 1395 وی را بعنوان روحانی سال انتخاب کرد.

 

علاقه به خواننده مشهور یاس

آقامیری روحانی متفاوتی است و از خوانندگانی که آهنگ های نتقادی مناسب و اخلاقی می خوانند حمایت میکند و حتی آهنگ هایی از رپر مشهور یاس هم در پیج اینستاگرام آقامیری منتشر شده است. همین رفتار متفاوت ایشان باعث شده جوانان بسیاری علاقه مند به شخصیت ایشان شوند.

 

بیوگرافی سید حسن آقامیری روحانی مشهور در اینستاگرام + زندگی شخصی آقامیری

پدر سید حسن آقامیری از روحانیون هستند

 

شغل اصلی سید حسن آقامیری

سید حسن آقامیری : من از حوزه نه شهریه دریافت می‌کنم و نه بیمه هستم، خودم رفتم حذف کردم مال الانم نیست، کاسبی و درآمد خودرا دارم ودر یک شرکت مشاور هستم و وابستگی به درآمد روحانیت ندارم.

 

علاقه شدید به دروس حوزه

سید حسن آقامیری علاقه اش به حوزه از دوران کودکی با حضور در هیئت شروع شد و از آنجایی که به منبر و هئیت علاقمند بود در همان سال های‌ اول تحصیل سال 1375 بعنوان مبلغ به روستاها می رفت ، او سپس وارد یکی از هئیت های‌ مذهبی قم و سخنران ان شد.

 

بیوگرافی سید حسن آقامیری روحانی مشهور در اینستاگرام + زندگی شخصی آقامیری

 

نیازی به تلویزیون رفتن ندارم

هم اکنون پادکست هامون طبق معمول بالای یک میلیون بازدید میخورد، بسه دیگر، کدام برنامه مذهبی تلویزیونی یک میلیون نفر می‌روند میبینند؟ هم اکنون مردم از اینترنت دانلود میکنند و گوش میکنند ، من حاضر نیستم بخاطر تلویزیون خود سانسوری کنم…

 

بیوگرافی سید حسن آقامیری روحانی مشهور در اینستاگرام + زندگی شخصی آقامیری

پدر سید حسن آقامیری

 

پدر ایشان به کشاورزی مشغول است و سید حسن آقامیری احترام بسیاری خاصی برای پدر قاعل است. و همیشه در هر فرصتی از زحمات پدر و مادرش تشکر کرده است.

 

سخنرانی های مردمی

او از سال 1380 سخنرانی های‌ جدی خودرا آغاز کرد؛ بعد از ورود رسانه های‌ مجازی فعالیت خودرا در اینستاگرام شروع کرد و پادکست های‌ صوتی منتشر داد، حالا او یکی از سلبریتی های‌ مجازی با 1.3 میلیون فالوور می باشد.

 

بیوگرافی سید حسن آقامیری روحانی مشهور در اینستاگرام + زندگی شخصی آقامیری

از نمونه انتقاد های سید حسن آقامیری

 

برخی با برداشت های‌ غیر منطقی و غیر انسانی از اسلام همه ی رابه هم زدند ، اهل بیت آمدند آینه خدا باشند، امام حسین «ع» حر رو تو کسری از ثانیه بخشیده، بعد خدای حسین «ع» میاد هزاران سال تو جهنم آدم ها رو شکنجه بده … !؟

 

علت خلع لباس حسن آقامیری

سید حسن آقامیری در شبکه اجتماعی خود نوشت :

بعد از 10 تا 15 سال بردن و آورن و بازداشت کردن و ریختن تو محل کار و … با شکایت دادستان ویژه تهران به ریاست آقای منتظری بالاخره آقایون حکمشون رو صادر کردند، 2 سال زندان که البته لطف کردند 5 سال تعلیقش کردند و خلع لباس دام شدم.

 

بیوگرافی تهی 

نام: سید حسین موسوی

نام مستعار: حسین تهی

متولد: 6 بهمن 1364

رشته تحصیلی: مهندسی کامپیوتر

غذای مورد علاقه: قرمه سبزی

رنگ مورد علاقه: مشکی و سبز

 

آغاز به کار و فعالیت حرفه‌ای حسین تهی

حسین تهی تا کنون بیش از ۵۰ ترانه خوانده است. اشعار حسین تهی، شامل مفاهیم عاشقانه، اجتماعی، دنس و پارتی، خدا و حتی مذهبی می‌شود. حسین تهی کارهای زیادی را با همراهی امیر تتلو از خود به جای گذاشته و این دو گروهی به نام "T&T" را تشکیل دادند که پس از آن ترانه‌های گسترده‌ای را در قالب آلبوم "T&T" منتشر و در اختیار طرفداران موزیک در ایران قرار دادند.

 

بیوگرافی حسین تهی

حسین تهی در دوره ای با تتلو در قالب گروه T&T همکاری کرد

 

حسین تهی با ترانه «رقص اندام» و با ترانه «کلید» به محبوبیت و معروفیت دست یافت. حسین تهی به همراه گروه ۰۲۱ (امیر تتلو -پیشرو) و روزبه قائم ویدئو کلیپی را برای آهنگ «برو از پیش من» ساختند که این کار محصول سال ۸۴ است. یکی از آثار مهم حسین تهی سروده «بغض» می‌باشد، ترانه‌ای که برای کودکان بی سرپرست است.

 

حسین تهی در سابقهٔ چند ساله هنری خود همکاری‌های زیادی را با خوانندگانی همچون افشین، و کامیار داشته است که این فعالیت‌ها به سبک موسیقی « پاپ» بوده؛ وی در سال ۱۳۸۸، راهی کشور امارات و شهر دوبی شد تا آثارش را با آزادی بیشتر و امکانات وسیع‌تر ضبط و تنظیم نماید. حسین تهی به مدت ۲ سال در آنجا سکونت داشت و کنسرت‌های متعددی را نیز در این شهر برگزار کرد اما پس از مدتی راهی کشور انگلستان و شهر لندن شد و در این کشور سکنا گزید.

 

بیوگرافی حسین تهی,حسین تهی,عکس جدید حسین تهی

  عکس حسین تهی ،خواننده رپ فارسی

بیوگرافی حسین تهی از زبان خودش

 

خودت را معرفی کن:

من حسین هستم متولد 1364 با لقب تهی شروع کردم وبا همین هم تموش میکنم.

 

تو زاده و بزرگ شده کدام محله تهران هستی؟

حسین تهی: من متولد و بزرگ شده تهرانپارس هستم. همه دوران کودکی و نوجوانی ام در آن محل گذشت. البته سال های آخری که در ایران بودم در خیابان پاسداران ساکن بودم.

 

بیوگرافی حسین تهی

عکس کودکی حسین تهی

بیوگرافی حسین تهی,عکس حسین تهی,حسین تهی

 عکس های جدید حسین تهی

 

از کی به رپ علاقمند شدی؟

حسین تهی: من ازسال 79 به رپ علاقه شدیدی پیداکردم چون از سبک و طرز بیان جملات توی آهنگایی که سبک رپ دارند خیلی خوشم میومد و دوست داشتم بیشتر با این سبک آشنابشم.

 

ازکی شروع کردی به رپ خوندن؟

حسین تهی: اواخر سال81 بود که من شروع کردم به رپ کردن اما کارهامو تو خونه و فقط برای خودم میخوندم واصلا قصدبیرون دادن و حتی گذاشتن آهنگا روی سایتو نداشتم مثلا ازآهنگای ریکورد شده تو خونه تا اونجایی یادمه میتونم: ادعای باحالی _ دیس فتال و...... میتونم اسم ببرم که فقط برای خودم بود و هیچکدومشون هیچ جا پخش نشد.

 

بیوگرافی حسین تهی,عکس های جدید حسین تهی,تصاویر حسین تهی

 حسین تهی با ترانه «کلید» به اوج محبوبیت و معروفیت رسید

عکس حسین تهی,بیوگرافی حسین تهی,حسین تهی

 عکس های جدید حسین تهی

 

چه کسایی رو تو رپ فارسی قبول داری؟

شایان _بکس زدبازی _ رضاپیشرو_ابلیس_هیچکس و امزیپرو حمید دیو

 

خارجی ها کی؟

puff dady,b.i.g,2pac,snoop dogg, ۵۰cent,eminem,fat joe

 

خیلی هامیگن توبی تربیت هستی ناراحت نمیشی؟

نه چون هستم(می خنده) خوب بی تربیتی واقعیته و جزیی از رپ منم پسر پیغمبر نیستم عزیزم.

 

بیوگرافی حسین تهی

 تصاویر حسین تهی

قصدت ازخوندن آهنگ فساد چی بود؟

حسین تهی: داستانش طولانی ولی مختصر توضیح میدم. من اول قرار بود آهنگ << رسم بازی زندگی >> رو با  حسین ابلیس  بخونم اما به دلایلی نشد و حسین اونو با کیلر خوند بعد از اون کار من به حسین پیشنهاد دادم آهنگ فساد رو باهم بخونیم واونم قبول کرد هدفمون هم این بود که آقاجامعه رو فسادبرداشته یه تکونی بخورین. با اینکه روش وقت کمی گذاشتیم اما خیلی خدا شد.

عکس حسین تهی,بیوگرافی حسین تهی,حسین تهی

 جدیدترین عکس های حسین تهی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه