سام درخشانی از سحرقریشی عذرخواهی کرد + عکس

سام درخشانی از سحرقریشی عذرخواهی کرد + عکس
کدخبر : 8316

سام درخشانی که پیش از این از برخورد سحر قریشی با پاکبان شهرداری به شدت انتقاد کرده بود، در یک پست اینستاگرامی تازه، از او دلجویی کرده است. او با کوبنده خواندن متن قبلی خود، بابت برخی کلمات به کار رفته در آن، از سحر قریشی عذرخواهی کرده است.

به گزارش خبرنگار رصداقتصادی :  ماجرای فیلم اینستاگرامی سحر قریشی از برخوردش با یک پاکبان شهرداری، پس از سه روز، همچنان حاشیه‌ساز است.

 

سام درخشانی که از نخستین هنرمندانی بود که به این اتفاق، واکنشی انتقادی نشان داد، اینک در یک پست اینستاگرامی دیگر، درباره موضع‌گیری گذشته خود توضیح داده و بابت برخی از کلمات به‌کار رفته در آن، از سحر قریشی عذرخواهی کرده است.

 

درخشانی، در متن تازه خود، ابراز امیدواری کرده است، سحر قریشی در آینده از تذکرها و نصیحت‌های افراد دلسوز و صادق بیشتر استفاده کند تا کم‌تر دچار اشتباه و حاشیه شود. او همچنین بابت استفاده از ترکیب کلمات «نسبتا محترم» در پست اینستاگرامی قبلی خود، عذرخواهی کرده است.

 

متن کامل پست اینستاگرامی این بازیگر سینما و تلویزیون به شرح زیر است:

«لحظاتی که با سرمستی و شادی داریم اوج می‌گیریم، باید سعی کنیم حواسمون به دور و برمون باشه، میتونیم بادکنکی باشیم که هر کس خواست ما رو الکی فوت کنه و بالا ببره و هر کس هروقت دلش خواست با یه سوزن مارو تو اوج ناپدید کنه.

 

یکی از جنبه های فضای مجازی این روزها همینه، وقتی که ما کلماتی رو تایپ میکنیم و به سمت افراد میفرستیم، میتونه تو حکم شلیک یه گلوله و تخریب باشه یا میتونه طناب پوسیده اعتماد به نفس کاذبی باشه که به دست افراد میدیم تا برن و خودشون رو توی چاه بندازن و ما تماشاشون کنیم... این وسط، افرادی هم هستن که از سر دلسوزی نه قبل از خطای طرف مقابل شلیک میکنن، نه طناب پوسیده به دست کسی میدن، بلکه سعی میکنن واقعیت رو به افراد بگن، واقعیت عریانی که هرچند شنیدنش تلخه، ولی جلوی اتفاقات بد بعدی و سقوط ناگهانی رو میگیره...

 

من پست قبلی رو پاک نمیکنم، چون معتقدم گاهی افراد احتیاج به شوک دارن، تلنگری که بهشون یادآوری کنه کجان، نماینده چه قشری هستن و افراد دور و برشون رو بشناسن، هرچند که اگه این تلنگر خیلی زود تر زده میشد شاید این اتفافات نمی‌افتاد.

 
 

سحر عزیز این فیلم رو خودت منتشر کردی و به همون طناب پوسیده جو زده اعتماد کردی، مثل همون روزایی که دید در شب پخش شد، تو همون شبا اگه کسی بود که از سر دلسوزی تذکر میداد، برای تو تلخ بود، ولی باعث میشد بیشتر مطالعه و تعمق کنی و از اینی که هستی محبوب‌تر شی.

 

کسانی که مارو محترمانه نقد میکنن، کسانی که به ما تذکر میدن، بهمون تلنگر میزنن، خیلی بهتر از افرادی هستن که سعی میکنن مارو تحت تاثیر جو قرار بدن و بفرستنمون ته چاه... ما چه بخوایم چه نخوایم نماینده قشری هستیم که اسمای بزرگی رو روی تابلوی درخشانش داره! پس باید شان این قشر رو حفظ کنیم، من هم اگر چیزی نوشتم هم میخواستم تلنگر بزنم، هم میخواستم از این قشر دفاع کنم و هم دلی که شکسته شده بود رو ترمیم کنم.

 

حالا میخوام بگم امیدوارم تو ادامه راهت افراد دلسوزی، که اتفاقا هدف حمله قرار میگیرن ولی بهت تذکر میدن و باهات صادق هستن رو بشناسی و موفق تر از قبل باشی.

 

همه ما از توهین بیزاریم، برای اصلاح یک اشتباه در مورد هر کسی، به یه تلنگر اکتفا کنید و دیگه ادامه ندید و منتظر بمونید تا اشتباه رو اصلاح کنه... همه ما روزی اشتباه داشتیم و شاید خواهیم داشت!

 

متن قبلیم کوبنده بود ولی بی احترامی توش نبود، فقط بابت استفاده از کلمه «نسبتا محترم» عذرخواهی میکنم.»

 

41e434a5-b896-420f-941d-16b06c444f93

 

روز گذشته سام درخشانی پس از انتشار ویدیویی توهین امیز از سحرقریشی در پارک با انتشار پستی در اینستاگرام حسابی از خجالت سحرقریشی در امد .

 

سام درخشانی   در پی توهین سحرقریشی به یک پاکبان در پارک عصبی شده و با انتشار پستی کنایه امیز و تند و تیز از خجالت سحرقریشی در امد پیش از او نیز پرویز پرستویی حسابی از کار سحرقریشی شاکی شده بود و او را مورد انتقاد شدید قرار داد . 

 

41e434a5-b896-420f-941d-16b06c444f93

5e7a0a9d84358_2020-03-24_17-56

 

توضیح عجیب سحر قریشی درباره رفتارش با پاکبان

سحر قریشی در واکنش به انتقادات از برخوردش با یک پاکبان نوشت: «با افتخار اعلام می کنم در خانواده ای به دنیا اومدم که از همین قشر بودیم و هیچ وقت گذشته ی خودمو فراموش نمی کنم.

من چند وقتیه به کلمه «برو» حساس شدم! به همین سادگی اونم بخاطر اینکه خیلی وقته دوستام و اطرافیانم دارن بهم توصیه می کنن که از ایران برو. وقتی اون پاکبان شریف هم به من گفت «برو»، انگار پیامی بود از طبیعت که اونم داشت بهم می گفت «برو».

 
 

اون پاکبان عزیز اصلا من رو نشناخت و قسم می خورم هرگز قصد اهانت به ایشون رو نداشتم و این اتفاقات چیزی جز‌ یک سوتفاهم کوچیک نیست. در آخر اینکه چه چیزی از این جالب تر که من هم یک روز لباس شریف پاکبانی رو به تن کنم و کنار این قشر با غیرت، یک حس هیجان انگیز رو تجربه کنم اتفاقا پوشیدن لباس پاکبانی اسمش تنبیه یا حکم دادگاه نیست، به نظر من هم یه افتخار بزرگه، هم نماد نجابت و غیرته.

 

85lbV5T7fWlY

 

واکنش شهرداری به طعنه سحرقریشی به یک پاکبان

233351_357

 

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران به فیلم رفتار تمسخرآمیز یک بازیگر با یک پاکبان واکنش نشان داد.

 

غلامحسین محمدی در حساب توییتری خود با اشاره به انتشار فیلم رفتار نامناسب یک بازیگر زن با یک پاکبان نوشت: کاش به جای تبرج خودمان در برابر لنز دوربین‌های اغواگر، آدم‌ها را فارغ از شغل و لباس می‌دیدیم و لحظه‌ای تصور می‌کردیم اگر یک روز نباشند چه اتفاقی می‌افتد؟!

 

وی همچنین نوشت: شاید از نزدیک می‌دیدیم که در این روزهای کرونایی زیبایی شهرمان را مدیون ⁧‫پاکبانان⁩ سبزپوش هستیم.

 

بیوگرافی و عکسهای سام درخشانی بازیگر

  • نام :سام
  • نام خانوادگی :درخشانی 
  • تاریخ تولد :1353/4/31
  • محل تولد :تهران
  • تحصیلات :  مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر  
  • همسر :عسل امیرپور
 

بیوگرافی سام درخشانی

بیوگرافی کامل سام درخشانی بازیگر سینما و تلویزیون

 

-----------------------------

زندگی شخصی سام درخشانی

سام درخشانی متولد 31 تیر 1353بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. او در خیابان ولیعصر تهران به دنیا آمد و همانجا بزرگ شد. سام دارای مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است.

 

کودکی سام درخشانی

        کودکی سام درخشانی

 

 سام یک برادر بزرگتر به نام شهریار دارد و مادرش فهیمه کولاتج خانه دار است.

 

مادر سام درخشانی

سام درخشانی و مادرش

 

سام با کامبیز دیرباز، پژمان بازغی، پژمان جمشیدی و حامد بهداد رفاقت دیرینه دارد.

 

 سام درخشانی 

سام درخشانی و پژمان جمشیدی و سیاوش خیرابی و کامران تفتی

 

ماجرای آشنایی و ازدواج سام درخشانی و عسل امیرپور

سام درخشانی مهر ماه سال 1394 با عسل امیرپور ازدواج کرد.

 

سام درخشانی و عسل

سام درخشانی و همسرش عسل امیرپور

 

سام درخشان و همسرش یک دوست مشترک خانوادگی داشتند که هر دو را به یک میهمانی دعوت کرده بود در آن مهمانی سام درخشان با همسرش عسل آشنا می شود و این آشنایی ادامه پیدا می کند و پس از مدتی منجر به رفت و آمد خانوادگی شده و باعث می شود سام و عسل شناخت بیشتری نسبت به اخلاق و روحیات همدیگر پیدا کنند که در نهایت به ازدواج و وصال ختم می شود.

 

سام درخشانی و همسرش

عکس نامزدی سام درخشانی و همسرش عسل

 

همسر سام درخشان اصلا فکرش را هم نمیکرد که این آشنایی اش با سام درخشانی به مرحله ازدواج برسد اما رفته رفته این حس در وجودشان ایجاد شده بود که می توانند زندگی خوب و مشترکی در کنار هم داشته باشند.

 

عکسهای سام درخشانی

سام درخشانی در حال اسب سواری

سام درخشانی و اسبش

عکسهای سام درخشانی و همسرش

 سام درخشانی و همسرش

سام درخشانی

سام درخشانی در رستورانش

سام درخشانی

بیوگرافی کامل سام درخشانی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه