خودکشی تتلو پس از بسته شدن دوباره پیجش در اینستاگرام + فیلم

خودکشی تتلو پس از بسته شدن دوباره پیجش در اینستاگرام + فیلم
کدخبر : 8658

امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو خواننده غیرمجاز ایرانی که این روزها دست به هر اقدامی می زند برایش تبدیل به یک حاشیه بزرگ می شود دست به خودکشی زد.

 امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو خواننده غیرمجاز ایرانی که این روزها دست به هر اقدامی می زند برایش تبدیل به یک حاشیه بزرگ می شود، شب گذشته یادداشتی را رسما منتشر کرد و در آن به دلیل مخالفت ها و تقابل هایی که همواره با او به عمل می آید، تهدید به خودکشی کرد و نوشت می دانید که این کار را انجام می دهم! متن کامل یادداشت جنجالی او را بخوانید:

 

 
 
یادداشت اول:

«راستش تا صبح بیدار بودمو فقط و فقط فکر!! به یه نتیجه ی خوب رسیدم !! من فهمیدم وقتى بقیه نمیخوان، نمیشه به زور و یه نفرِ جلو رفت!! از همه درها امتحان کردم ! نشد ! وقتى انقدر نمیشه یعنى خدا نمیخواد!! من فهمیدم کلاً منو نمیخوان، حالا من بیام روزى ٢٠ ساعت بدوئم !! آلبومَم که تموم شد ! حالا بیام ١٠ تا آلبومِ دیگه بسازم ! همه حرفامَم که زدم ! خدایا خودت میدونى که تو هر زمینه اى هر چى از دستم برومد کردم!!

 

خبرداغ : تجاوز فجیع ستاره قرمز پوشان به دختر 22 ساله لورفت + عکس

 

حالا که گل نکاشتم هیچى تازه شدم دردسر واسه تیمى که خدا میدونه از بچگى فقط آرزوم قهرمانیش بوده!! همون نباشم بهتره!!! معذرت میخوام از همه !! قول میدم دیگه هیچ جا تو هیچ زمین ورزشى دیده نشم و قول میدم کلاً گُم و گور شم!!!!! با آرزوى عشق و بهترین ها براى ایران و ایرانى اینجانب امیرحسین مقصودلو ملقب به تتلو کلا دیگه تو هیچ زمینه اى فعالیت نخواهم کرد!!! فقط یه ویدئو میمونه از آهنگِ ” تو تو دیدِ من نیستى ” و تو اون ویدئو هم آخرش میمیرم براى همیشه!!!!»

متن یادداشت دوم:

«خودم گفتم اونایى که اضافیَن خودشون میرن !! الآن بهم ثابت شد اضافیَم!! وقتى میرم والیبال آخرش اونجورى بیرونم میکنن!! وقتى دعوتم میکنن و بعدش دردسر و حاشیه ساز و ممنوع الورود به تمرین میشم!! وقتى حتى راه آهن تَهِ جدولى میگه ما نمیدونیم شاید یارو خودش میخواد تیم بسازه ! وقتى موزیکام رو میگن غیر مجاز و همه جا حتى زیر کامنتا پُرِ فحشِ !!! یعنى چى؟؟ یعنى بمیر!!! آره من حسى که دارم یه چیزى مثل اعدامِ !! قربانى خودم میشم که لااقل گوسفندا زنده بمونن !! فکر کنم گوسفندو دیگه بتونم نجات بدم !! زمین مالِ ما نیست ، آخرین وصیت و موزیک ویدئو تو تو دید من نیستى آخرین یادگارى و بعد یه پرواز از بلنداى آسمان !!! راستش کلاس شیرجَرو هم واسه این میرم که بتونم اون لحظه ی پرواز مسلط باشم و تا آخرین لحظه توبه کنم!!! خدایا ببخش پوووووووف!! میدونید که میکنم!!! دیگه حرفى نى قوربان شما خدافظ !!»/ تاپ ناز

 

 

ماجرای رابطه دنیا جهانبخت و امیر تتلو واکنش های زیادی را در شبکه های مجازی به دنبال داشت . رابطه عاشقانه دنیا جهانبخت و امیر تتلو به بحث داغ در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است که در ادامه جزئیاتی از ماجرای دنیا جهانبخت و امیرتتلو می خوانید .

 

رابطه عاشقانه دنیاجهانبخت و امیر تتلو

 

ماجرای دنیا جهانبخت و امیر تتلو 

دنیا جهانبخت عاشق امیر تتلو شد .

او در صفحه ی شخصی خود تنها امیرتتلو را دنبال می کند و به تازگی ویدیویی از امیر تتلو منتشر کرده است و نوشته :

 

میشه مرد واست ؟

انتشار این فیلم ها در اینستاگرام دنیا جهانبخت باعث شد تا به سرعت خبر رابطه امیر تتلو و دنیا جهانبخت در دنیای مجازی دست به دست شود .

رابطه عاشقانه دنیا جهانبخت و امیر تتلو

امیر تتلو خواننده پرحاشیه ایرانی است که هر چند وقت یک بار با فعالیت های مختلف در شبکه های مجازی جنجال به پا می کند .

دنیا جهانبخت نیز مدل معروف ایرانی است که با انتشار عکس های خود در اینستاگرامش طرفداران زیادی دارد .

چندی پیش دنیا جهانبخت حتی به مرز خفه کردن خود در اینستاگرام بخاطر عشقش به ساسی مانکن رسید.

البته دنیا جهانبخت بعد از مدتی با اینکار سعی می کند مجدد بر سر زبان ها بیفتد و فالوور بیشتری برای بیشتر شدن درآمدش کسب کند.

اینبار هم نوبت به امیر حسین مقصودلو معروف به امیر تتلو رسیده است تا از وی مایه بذارد.

باید دید واکنش امیر تتلو به این ماجرا چه خواهد بود.

 دنیا جهانبخت همان دختری است که سال‌ها قبل با انتشار ویدیوهای نمایشی از خفه کردن خودش در اینستاگرام، عشقش به ساسی مانکن را اعلام کرد. به نظر می‌رسد او حالا عاشق امیر تتلو شده است.

دنیا جهانبخش یکی از مهره‌های کلیدی در سناریوی بازاریابی سایت‌های شرط بندی فرشید مونتیگو، در سال‌های 1394 به بعد بود.

حالا به نظر می‌رسد او عاشق امیر تتلو شده است. دنیا جهانبخش در یکی از استوری‌هایش به صورت آشکار اعلام کرد که عاشق امیر تتلو شده است.

ویدیوی جنجالی دنیا جهانبخت و امیر تتلو که به تازگی منتشر شده را در زیر مشاهده می کنید :

 

امیر تتلو با دنیا جهانبخت ازدواج کرد + بیوگرافی و عکس مراسم ازدواج

امیر تتلو خواننده جنجالی رپ روز گذشته با انتشار ویدئویی وعده افشاگری داد. او در این ویدئو اعلام کرد که حقایقی دارد که گفتنش در ایران می‌توانست کار او را به زندان بکشاند. او تاکید کرده است که منتظر است شرایطی ایجاد شود که بتواند این حقایق را افشا کند.

WhatsApp Image 2019-09-11 at 10.13.36 AM

 

شوک‌های تتلو تمامی ندارد

سیر تحولات وچرخش‌های فکری امیر تتلو خواننده جنجالی موسیقی زیر زمینی وارد فاز تازه‌ای شده است. او اخیرا در اقدامی عجیب با انتشار مطالب توهین آمیز نسبت به ساحت امام حسین (ع) بازهم در کانون توجهات قرار گرفته است.

 

ماجرای امیر تتلو، شجریان و محسن چاوشی

او در بعضی از مواقع اظهار نظرهای عجیبی می کند که باعث رنجش بسیاری شده است. در سال 1396 او از محمدرضا شجریان انتقاد کرد و گفت که ربنای محمدرضا شجریان تکراری است و منت بر سر مردم می گذارد و منم هم می توانم بخوانم که با واکنش منفی کاربران اینترنت و رسانه های اصلاح طلب مواجه شد.

در اظهار نظر دیگری او مقداری از یکی از ترانه های محسن چاوشی را خواند و صدای او را به تمسخر گرفت و ادعا کرد که صدای محسن چاوشی دستگاهی است که پس از این اتفاق محسن چاوشی برای نخستین بار، یک کلیپ از اجرای زنده اش را منتشر کرد.

امیر تتلو

امیر تتلو در ناو جنگی

امیر تتلو در موزیک ویدیو با موضوع انرژی هستی بر روی یک ناو جنگی حضور پیدا کرد که بسیار سر و صدا به پا کرد. انتشار این ترانه باعث انتقاداتی از وی شد و همه او را با محمدرضا شجریان که در سال 1388 آهنگ تفنگت را زمین بگذار، مقایسه کردند. تتلو در پاسخ به این اظهارات از طرفدارانش خواست بغبو کنند!

امیر تتلو

جنجال های اینستاگرامی امیر تتلو و اظهار نظرهای غیر تخصصی

او به دلیل صحبتهایش در اینستاگرام همیشه جنجالب به پا می کرد. یک بار در مورد حجاب و دین صحبت می کرد و گاهی در مورد اخلاق و رفتار اظهار نظر می کرد و گاهی هم به دیگر چهره ها توهین می کرد.

امیر تتلو

رکورد شکنی در اینستاگرام

تتلو در سال 99 در لایو اینستاگرامی با ندا یاسی توانست رکورد جهانی به نام خودش ثبت کند تعداد بازیدکنندگان از لایو او و ندا یاسی به بیش از 600 هزار نفر رسید. در سال 1397 حساب کاربری امیر تتلو مسدود شد که دلیل مسدود شدن حسابش، تمسخر و پست های زن ستیزانه بود. در سال 1399 به دلیل استوری مستهجن، اینستاگرام برای همیشه حساب او را بلاک کرد.

امیر تتلو

برگزاری کنسرت

تتلو یک بار قصد برگزاری کنسرت در ترکیه را داشت که بنا به دلایلی هیچ استقبالی از کنسرت او صورت نگرفت و کنسرت را کنسل کرد. او بار دیگر در گرجستان کنسرت گذاشت که با استقبال زیادی روبرو شد. در این کنسرت او الفاظ ریکی زیادی به کار برد و جلوی تماشاگران مواد مخدر مصرف کرد.

روابط عاشقانه امیر تتلو

او در لایو اینستاگرام اعلام کرد که با یکی از بازیگران معروف ایرانی رابطه عاشقانه داشته است و حتی برای این بازیگر زن آهنگی هم خوانده است. او در صحبت هایی جنجالی گفت که مایل است با سحر قریشی هم رابطه داشته باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه