مقصر ترور تتلو لو رفت + فیلم و عکس

مقصر ترور تتلو لو رفت + فیلم و عکس
کدخبر : 9111

بنیامین بهادری خواننده پاپ سرشناس کشور در لایو اینستاگرامی خود تتلو را ترور شخصیتی کردند.

 تتلو از اسم هایی است که این روزها سر زبان ها افتاده و به یک ترند تبدیل شده است . تتلو از خواننده های زیر زمینی پرحاشیه است .  تتلو  در اخرین پست های خودش در شبکه های اجتماعی حرف از خودکشی زد . تتلو بعد از پسته شدن پیجش در اینستاگرام دو پیج مختلف با نام های مستعار ایحاد کرد که رکورد فالوور را در 5 ساعت شکاند . اما ماجرای ترور تتلو را از زبان بنیامین ببینید : 

 
 
 
 
 
 

 بنیامین بهادری در لایو اینستاگرامی که با تی وی پلاس داشت در خصوص حاشیه های شکل گرفته برای تتلو دیگر خواننده از ایران رفته کشور گفت : اتفاقاتی که برای تتلو رخ داده است که نوع ترور شخصیتی است.

 

خبرداغ و جنجالی : تجاوز کرونایی مرد همسایه به زن متاهل رو تخت خوابش + عکس

 

ظاهرا روز گذشته امیر تتلو که این روزها به یوتیوب و تلگرام پناه برده، دوباره تلاش کرده که یک پیج اینستاگرامی داشته باشد، پیج را با همین عنوانی که در تصویر می‌بینید راه انداخته و در مدت کمی هم تتلیتی‌های گوشی به دست فالو کرده‌اند و اینستاگرام ساعاتی بعد پیج جدید تتلو را هم از دسترس خارج کرده.

 
 

تتلو

 
ظاهرا روز گذشته امیر تتلو که این روزها به یوتیوب و تلگرام پناه برده، دوباره تلاش کرده که یک پیج اینستاگرامی داشته باشد، پیج را با همین عنوانی که در تصویر می‌بینید راه انداخته و در مدت کمی هم تتلیتی‌های گوشی به دست فالو کرده‌اند و اینستاگرام ساعاتی بعد پیج جدید تتلو را هم از دسترس خارج کرده. بیشتر بخوانید: امیر تتلو؛ محصول اجتماع ایران یا هنجارشکن بی‌اخلاق/ چرا رفتارهای غیرعقلانی طرفدار دارد؟
 
 

تتلو

 
 
 

جنجال ها تیپ شخصیتی جوان پسند تتلو 

امیر تتلو یکی از خوانندگانی بود که در آغاز کار پیش‌بینی می‌شد آینده‌ای مناسب در پیش رو داشته باشد. اما ناگهان در سال‌های بعد او از یک خواننده پاپ تبدیل به فردی شد که هر روز رفتار و اعمالش متناقض‌تر و به لحاظ اجتماعی ناسازگارانه‌تر از قبل می‌شد. با اینحال رفتارهای غیرعقلانی او در میان نوجوانان و جوانان طرفداران زیادی یافت.

 
 

امیر تتلو

 
امیرحسین مقصودلو معروف به امیر تتلو از خوانندگانی است که بخشی از شهرت خود را مدیون به کار بردن الفاظ رکیک در کنسرت‌ها، لایو‌های اینستاگرامی و آهنگ‌های خود است. رفتار‌های غریبش به سرعت او را برای آحاد جامعه تبدیل به فردی شناخته شده کرده است.
 
 
او در تازه‌ترین اقدام خود از طرفدارانش خواسته بود برای او نیوفیس (چهره‌های جدید) از میان دختران ۱۵ تا ۱۷ ساله برای اعمال جنسی پیدا کنند تا آن‌ها را به حرمسرای خود که حرمسرای سلطان نامیده بود، وارد کند. با شناسایی رفتار‌های خطرناک تتلو چندین صفحه او توسط اینستاگرام بسته شد.
 
 
مساله حرمسرای سلطان آنهم به قصد ابزار قرار دادن دختران نوجوان زیر سن قانونی آنچنان سهمگین و ناهنجار بود که یکی از نمانیدگان زن در مجلس ترکیه (کشور محل اقامت تتلو) را نیز به واکنش واداشت و اعلام کرد که به دنبال اقدامات قانونی علیه تتلو است.
 
 
امیرحسین مقصودلو در یکی از ویدئوهایش خود را فردی دارای عقده‌های زیاد معرفی کرد و علت این موضوع را نیز رنج بردن از کار شرافتمندانه مادرش یعنی کارگری در خانه‌های مردم برای امرار معاش در دوران کودکی‌اش عنوان کرد. روز گذشته نیز پیامی با این مضمون منتشر کرده است: «با این همه نادیده‌گرفته شدن باید تا حالا خودکشی می‌کردم، اما جراتش را ندارم.»
 
 
به هر حال رفتار‌های این فرد طرفداران و منتقدان خود را دارد. با این حال، اما رفتار‌های عجیب و غیرعقلایی او و افرادی مانند او که به نظر می‌رسد نوعی سرپوش بر بی‌اعتماد به نفسی و اختلالات رفتاری‌شان باشد نیاز به بررسی این افراد را به عنوان پدیده‌هایی اجتماعی که خوب یا بد به شدت بر بخشی از جامعه به‌ویژه نوجوانان تاثیرگذار هستند ضروری می‌سازد. همچنین ریشه‌یابی رفتاری افرادی که شخصیت هایی با این ویژگی‌های اخلاقی را مورد پیروی قرار می‌دهند نیز موضوعی ضروری است. بیشتر بخوانید: حرمسرای تتلو و یک تجارت سیاه
دکتر محمد رضا ایمانی رفتارشناس و روان‌شناس درباره رفتار‌های این گروه از چهره‌های شناخته شده به رویداد۲۴ می‌گوید: رفتار‌های افراد تاثیر گرفته از محیط، خانواده و خود فرد است. فردی مانند تتلو محصول همین جامعه بوده و از خارج از جامعه ما وارد نشده است. این فرد محصول آموزش و پرورش خارج از کشور نبوده است.
 
 
او ادامه می‌دهد: اگر بخواهیم این موضوع که وی متعلق به قشر ضعیف اجتماع بوده و مادرش در خانه‌های مردم کار می‌کرده را به عنوان یکی از دلایل رفتار‌های وی عنوان کنیم جای تامل دارد، زیرا افرادی را داریم در کشورمان که بسیار موفق و از مفاخر کشورمان بودند در حالیکه والدین‌شان به لحاظ اقتصادی شرایط سختی را داشتند.
 
 
ایمانی می‌گوید: در رفتارشناسی معتقدیم زیرشاخه‌های ژنتیکی و تاثیر و برون‌داد آن در شخصیت و تبدیل آن به الگو‌های رفتاری به عنوان بخشی از خصیصه‌ها درون یک فرد می‌تواند وجود داشته باشد، اما بروز این خصیصه‌ها تحت تاثیر فرهنگ و تربیت است. در تربیت خانواده و جامعه هر دو نقش دارند.
 
 
وی توضیح می‌دهد: ما اگر نابسامانی‌ها و ناهنجاری‌ها را به لحاظ جامعه‌شناختی مورد بررسی قرار دهیم مشاهده می‌کنیم که نه تنها امثال تتلو و ساشا سبحانی و سایر افرادی با همین مشخصات که در اینستاگرام تبدیل به چهر‌ه شده‌اند که افراد دیگری نیز با همین اختلالات در جامعه زندگی می‌کنند که یا مخاطبینی نیافته‌اند یا فرصت بروز نداشته‌اند و موفق به چنین هنرنمایی‌های نشده‌اند یا اینکه در لایه‌های پایین‌تر و با ابعاد کمتر چنین رفتار‌هایی از خود بروز داده‌اند.
 
 
این رواشناس خاطرنشان می‌کند: محصول جامعه و رفتار‌های ما و سیاستگذاری‌ها در آموزش و پرورش و حوزه فرهنگ جامعه به گونه‌ای بوده که نتوانستیم ظرفیت‌های لازم و مناسبی را برای داشتن خروجی‌های خوب یا محصولات خوب در اجتماع ایجاد کنیم. اگر سیستم آموزش و پرورش، سیستم فرهنگی والگو‌های فرهنگی و رفتاری جامعه ما مناسب و به سامان حرکت می‌کردند و همه چیز به مسیر‌های اقتصادی سوق پیدا نمی‌کرد چنین اتفاقات و نتایجی را مشاهده نمی‌کردیم.
 
 
امیر تتلو
 
 

تیپ رفتاری امیر تتلو چیست؟

 
وی با بیان اینکه امیر تتلو به لحاظ رفتارشناسی فردی است که در لایه رفتاری با خصوصیت اینفلوئنس (تاثیرگذار) جای می‌گیرد، توضیح می‌دهد: این افراد به شدت به داشتن روابط اجتماعی گسترده و مورد توجه قرار گرفتن علاقه دارند و دوست دارند که دیده شده و مورد تحسین قرار گرفته و شبکه دوستان گسترده‌ای داشته باشند. این افراد تا حدود زیادی به عرف و قوانین و رفتار‌های اجتماعی پایبند نبوده و سازگاری ندارند. آن‌ها از هر محدودیتی گریزان بوده و از ضوابط و قوانین هم پیروی نمی‌کنند.
 
 
ایمانی آموزش استفاده از هوش هیجانی و تربیت و پرورش سیستم‌های رفتاری مناسب را از راهکار‌های مقابله با شکل‌گیری چنین رفتار‌هایی در افراد دانسته و عنوان می‌کند: مدرسه، خانواده، دوستان و اجتماعات مختلف می‌تواند چنین شرایطی را برای افراد ایجاد کرده و در بعد بزرگ‌تر فضای فرهنگی جامعه؛ بنابراین امثال تتلو افرادی اینفلوئنس هستند که وارد فضای مجازی می‌شوند تا مخاطبین بیشتری داشته باشند.
 
 
او با بیان اینکه افرادی با این خصوصیت در جامعه ما فراوان هستند، خاطرنشان می‌کند: برخی افراد از هوش هیجانی خود استفاده کرده و از الگو‌های رفتاری سازمان‌یافته پیروی می‌کنند، الگو‌های تربیتی مناسب داشته و سیستم خودکنترلی دارند، لذا خصوصیت اینفلوئنس بودن خود را به مجاری مناسب برده و تبدیل به هنرمندانی بزرگ و افتخارآفرین در کشور شده‌اند.
 
 
این روانشناس توضیح می‌دهد: خصیصه اینفلوئنس بودن از ژنتیک و الگو‌های شخصیتی ناشی شده و در وجود این افراد هست. آنچه باعث می‌شود فردی در آن موفق بوده و رفتار‌های به سامان و اجتماعی مناسب داشته باشد به آموزش، تربیت و آگاهی آنها برمی‌گردد. وقتی خانواده بستری مناسب برای فرزند فراهم می‌کند فرزند از این لایه اینفلوئنس استفاده کرده و تبدیل به فردی تاثیرگذار در جامعه می‌شود. اما اگر فردی با این خصوصیت مورد مراقبت درست قرار نگیرد، سیستم به‌سامانی نداشته و با ناهنجاری‌های اجتماعی فراوان سروکار داشته باشد ممکن است رفتار‌های هنجارشکنانه برای جلب توجه دیگران بروز دهد؛ لذا باید بررسی کرد که در دوران کودکی افرادی مانند امیر تتلو چه اتفاقاتی رخ داده و در زندگی با کدام کمبود‌ها یا عقده‌ها مواجه بوده‌اند یا اینکه آیا مورد بی‌توجهی قرار گرفته‌اند یا خیر.
 
 
او تصریح می‌کند: اگر جامعه ما همین افراد را به لحاظ فکری و سیستماتیک مورد توجه قرار دهد، می‌تواند بسیاری از این افراد را جذب، پالایش و همراستا با الگو‌های فرهنگی کرده و مورد حمایت قرار دهد. ما خودمان افراد را به سمت بدافزاری پیش می‌بریم وقتی از جامعه این افراد را می‌رانیم آن‌ها تنها مانده و مورد تحقیر قرار می‌گیرند، لذا بستر‌های مختلفی را طی می‌کنند تا نشان دهند که هنر و توانایی داشته و دوست دارند که دیده شوند. برای این شهرت و دیده شدن هم دست به هر کاری می‌زنند؛ لذا اگر جامعه نتواند این افراد را جذب کند خود به خود به سمت بیراهه‌ها و کجروی‌های اجتماعی می‌روند که در نتیجه آن رفتار‌های متناقض فراوانی بروز می‌د‌هند.
 
 
ایمانی می‌گوید: اگر چنین فردی را جامعه جذب نکند ممکن است وارد هر سیاهچاله‌ای بشود آنچنانکه رفتار‌های این اواخر تتلو و صحبت‌هایی که درباره دختربچه‌های ۱۵ ساله داشت اوج رفتار ناهنجار اجتماعی بود که در عرف بین‌المللی هم مورد پذیرش نیست و رفتار پرخطر تشخیص داده می‌شود مساله‌ای که باعث بسته شدن صفحه اینستاگرام او شد.
 

چکیده ای از بیوگرافی امیر تتلو:

نام اصلی: امیرحسین مقصودلو

نام مستعار: امیر تتلو

متولد: ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ تهران

ملیت: ایران

سبک‌(ها): ریتم اند بلوز، موسیقی پاپ و رپ

حرفه: خواننده و آهنگساز 

ساز: گیتار و…

سال‌های فعالیت: ۱۳۸۲ تاکنون

 

بیوگرافی امیر تتلو:

امیر تتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در تهران با اصالتی آذری متولد شد. امیر تتلو در یک خانواده 5 نفره در محله مجیدیه تهران بدنیا آمد. مدتی به خاطر شغل پدرش در رشت زندگی کردند، امیر بعلت وضعیت مالی خانواده از نوجوانی کارگری کرده است و دوتا خواهر بزرگ تر از خود دارد. امیر تتلو مدتی در کارگاه نجاری و مدتی هم در یک سوپر مارکت شاگرد بود. تحصیلات امیر تتلو دیپلم ریاضی است.

به گفته خودش: رفیق باز، لجباز، یه دنده، مهربون، احساساتی، بد دهن، غیرتی و در مسائل مالی‌ بی‌خیال است.

قد او 175 سانتیمتر  و وزن او 75 کیلوگرم است.

 

بیوگرافی تتلو , تحصیلات امیر تتلو

 

بیوگرافی امیر تتلو

امیر تتلو  علت انتخاب این لقب می گوید یک اسم ساختگی است معنی خاصی ندارد و قصد او انتخاب لقب خاصی که تنها مختص خودش باشد بوده است.

امیر تتلو  موسیقی را با سبک رپ آغاز کرده است. تتلو در سال 1382 آغاز به کار کرد و در سال 2012 میلادی، امیر تتلو نخستین آلبومش را با نام «زیر همکف» منتشر کرد.

امیر تتلو در سال 1383 با  حسین تهی  گروه TNT را تشکیل دادند و بعد از چند کار مشترک از هم جدا شدند و به صورت مستقل فعالیت کردند. 

او همچنین آلبوم تتلیتی را در سال ۲۰۱۳ میلادی ارائه کرد که حاوی ۱۵ ترانه بود. 

بیوگرافی تتلو

 

حاشیه های امیر تتلو :

تتلو ترانه منم یکی از اون یازده تام را در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل خواند. این آهنگ تمی غمگین دارد و در آن از زمین خاکی، بدبختی و توپ پلاستیکی یاد شده است. امیر تتلو اعلام کرد که پس از آهنگ «مردمان بی عشق» از موسیقی خداحافظی می‌کند و می‌خواهد فوتبالیست شود.  امیر تتلو  در روز ۲۲ مهرماه ۱۳۹۳ به طور سرزده به تمرین تیم پرسپولیس وارد شد و اعلام کرد می‌خواهد جای علی کریمی را در این تیم بگیرد. طبق نوشته‌های مطبوعات در روزهای بعد اعلام شد امیر تتلو در همان روز توسط حمید درخشان سرمربی وقت پرسپولیس از تمرین این تیم اخراج شده است.

بیوگرافی تتلو , تحصیلات امیر تتلو

عکس های امیر تتلو 

خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس نیز بیان کرد که محترمانه از امیر تتلو خواسته است که برود. بعد از این حواشی امیر تتلو در صفحه فیس بوک خودش اعلام کرد نمی‌خواهد برای پرسپولیس حاشیه سازی کند و قصد دارد فوتبال را در تیم راه آهن شروع کند. اما چند روز پس از این سخنان امید گلمکانی معاون رسانه‌ای باشگاه راه آهن اعلام کرد: «با توجه به اینکه از ابتدای لیگ چهاردهم بنای باشگاه راه آهن بر مبنای آن قرار گرفته که تمرینات تیم به دور از هرگونه هیاهوی رسانه‌ای برگزار شود تا کادرفنی و بازیکنان تمام تمرکز خود را بر روی مسائل فنی قرار داده و مطرح شدن مسائل حاشیه‌ای بویژه خارج از فوتبال، تمرکز تیم را برهم نزند، ضمن ادای احترام به اظهارنظرهای مختلف در این زمینه، با عرض عذرخواهی، از حضور افراد متفرقه در جریان تمرینات تیم راه‌آهن، ممانعت خواهد شد.»

بیوگرافی تتلو , تحصیلات امیر تتلو

بیوگرافی امیر تتلو

تتلو در ۱۲ آذر ۱۳۹۲ توسط پلیس امنیت اخلاقی ایران بازداشت شد که پس از مدتی در ۱۴ آذر ۱۳۹۲ آزاد شد. او پس از آزادی با انتشار نامه‌ای از طرفدارانش عذرخواهی کرد. امیر تتلو پس از دستگیری و آزادشدن در صفحهٔ رسمی فیس‌بوک خود این اخبار را منتشر کرد. چند بار نسبت به اشتباهاتش اقرار کرد و در یک پروندهٔ صوتی خبر از پشیمان شدنش داد. چندی بعد، اخبار مبنی بر انتشار ندامت‌نامه‌ای از او و تلاشش برای کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

تتلو بارها به دروغ یا راست از گرفتن مجوز و برگزاری کنسرت حرف زد اما زمان مشخص کرد حرف های او کذب بود، در تیر ماه 97 ایران را به مقصد ترکیه ترک کرد.

بیوگرافی تتلو , تحصیلات امیر تتلو

زندگینامه تتلو

وضعیت تاهل امیر تتلو :

اخبار مختلفی از ازدواج امیر تتلو با ملیکا جواهریان معروف به گرگینه منتشر شده که صحت ندارد. تتلوی هنوز ازدواج رسمی نداشته و مجرد است.

آلبوم‌های امیر تتلو :

زیر همکف (۱۳۹۰)

تتلیتی (۱۳۹۲)

من (۱۳۹۳)

شماره ۶ (۱۳۹۴)

ممنوع (۱۳۹۴)

شماره ۷ (۱۳۹۵)

قهرمان (۱۳۹۶)

امیر (۱۳۹۶)

سایه (۱۳۹۷)

جهنم (۱۳۹۷)

برزخ (۱۳۹۸)

بیوگرافی تتلو , تحصیلات امیر تتلو

عکس نوجوانی امیر تتلو به همراه پدرش

بیوگرافی تتلو , تحصیلات امیر تتلو

امیر تتلو به همراه مادرش 

بیوگرافی تتلو , تحصیلات امیر تتلو

تصویر امیر تتلو به همراه مادر و خواهرانش

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه