بیوگرافی و ویدیوی جنجالی از محسن افشانی و همسرش + عکس

بیوگرافی و ویدیوی جنجالی از محسن افشانی و همسرش + عکس
کدخبر : 9360

ویدیوی جنجالی از محسن افشانی و همسرش را در این صفحه ببینید .

محسن افشانی از بازیگران پرحاشیه و کم کار تلوزیون است . محسن افشانی به تازگی از زندان ازاد شده است . محسن افشانی پیش از این بخاطر اسلحه کشی در زندان بود . محسن افشانی بازیگری که با انتشار عکس و فیلم های خصوصی خود و همسرش خشم کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخت. آیا هدف افشانی تنها لایک و کامنت گرفتن است ؟؟ یا هدف دیگری را دنبال می کند؟ هر چه که هست انتشار این تصاویر و کلیپ ها اصلا خوشایند نیست.

 

 

 

طی چند روز گذشته محسن افشانی بازیگر پرحاشیه‌ی این روزها، عکس‌ها و ویدئو‌های بسیاری از لحظه‌های مشترک با همسرش در فضای مجازی منتشر کرده است.

 

 

از آنجایی که این کلیپ به دست خود محسن افشانی ضبط شده چه انگیزه ای برای انتشار این ویدئو داشته ؟!

 

 

 

 

 

 

محسن افشانی | محسن افشانی از عشق دومش بچه دار شد + سند

 

محسن افشانی | محسن افشانی از عشق دومش بچه دار شد + سند

 
 
 محسن افشانی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود خبر از پدر شدنش را داد.
 

او نوشت:  از اون شبی که دستم زیر سرت خواب رفت آرامشم شروع شد...

اتفاقات جدیدی در راه است... به میمنت و مبارکی...

 

85lbV5T7fWlY

 

رابطه ی پنهانی محسن افشانی و لیلا اوتادی چه بود؟

در فضای مجازی شایعه شده است که محسن افشانی با بازیگر زن معروف رابطه داشته است   محسن افشانی بازیگریست که کم حاشیه نداشته این بار در فضای مجازی صحبت از دوستی پنهانی محسن افشانی و لیلا اوتادی می شود و  محسن افشانی  با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود نشان می دهد که گویا این رابطه از قبل وجود داشته است.

 

محسن افشانی ازدواج کرد

 

ازدواج محسن افشانی

 

افشانی با انتشار پستی در روز شنبه 18 آذر ماه خبر  ازدواج  خود را اعلام کرد و نوشت :

به کسى که از ته دل میخواستمش رسیدم…


خدا رو شاکرم
این اتفاق، من رو وارد مرحله جدیدى از زندگى کرد که از ته قلب خوشحالم.

 

بیشتر، از شعف خانواده م خوشحالم که آرزوى هر پدر و مادرى دیدن خوشبختى فرزندشه…
با خانواده اى وصلت کردم که پر از مهر و محبت و ادب و انسانیت هستند و هیچ چیز مهمتر از محبت از درون و بیرونشون نیافتم…
براى خوشبختى من و همسرم دعاى خیر کنید…
یا حق

 

عکس واضح همسر محسن افشانی

عکس همسر محسن افشانی

زن محسن افشانی

عکسهای محسن افشانی و همسرش

 

 

گفتگو با محسن افشانی

با تئاتر وارد این عرصه شدید؛ چرا از آن فاصله گرفتید؟

–    تئاتر خیلی قوی تر است و علاقه ی بیشتری به آن دارم؛ حتی اعتماد به نفس بیشتری به من داد تا  بتوانم دیالوگ هایم را حفظ کنم و اجرا داشته باشم. مشکل بزرگ تئاتر این است که مدت زیادی را باید تمرین کرد و در زمان مقرر باید متعهد شویم تا نمایشی را با تعدادی مخاطب و درآمدی کم اجرا کنیم.

 

محسن افشانی

 

در انتخاب فیلمنامه به چه چیزی توجه می کنید؟ به طور کلی ملاک شما برای فیلمنامه ی خوب و بد چیست؟

–    ترجیح می دهم فیلمنامه هایی که خودم می نویسم، کار کنم. دو فیلمی که ساختم، اولین فیلمنامه اش متعلق به آقای خراط زاده و دومین فیلم هم بازنویسی خودم بود. فیلمنامه ی «یگان ویژه» هم نوشته خودم است.

 

چرا نقش هایت در تلویزیون کم رنگ شده است؟ برنامه ی آینده ات چیست؟

–    من مدت هاست از بازیگری قطع امید کرده ام و دیگر حتی موازین و چهارچوب های صدا و سیما را رعایت نمی کنم. یک مدت به من و امثال من و حتی پیشکسوت ها، نقش های زیادی در سریال های مختلف پیشنهاد می دادند و روی ما سرمایه گذاری می کردند تا توانایی و استعدادهای مان را کشف کنند و حتی ممکن بود 50-60 میلیارد هزینه کنند؛ اما الان نمی دانم به خاطر نبود بودجه یا نداشتن تولیدات داخلی، ما را از یاد برده اند. متاسفانه امروزه یک سری آدم های سرمایه دار برای این که بازیگر شوند و جلوی دوربین  بروند، نقش می خرند. من اولین بار بیست سالم بود که با توجه به خدا، دعای خیر پدر و مادر و تلاش خودم تهیه کننده شدم.

 

در آن زمان کسی به من برای ساخت فیلمم کمک مالی نکرد. 117 میلیون تومان از جیب خودم هزینه کردم تا بتوانم فیلم بسازم و شوخی شوخی جوان ترین تهیه کننده و کارگردان ایران شدم اما هم اکنون از راه تجارت امرار معاش می کنم و دیگر مثل قبل علاقه ای به عکس روی جلد یا مصاحبه ندارم، چون دیگر صدا و سیما ما و امثال ما را درک نمی کند.

 

پس شما از صدا و سیما گله دارید و دل تان پر است؟

–    بله، متاسفانه به بازیگرانی نقش اول می دهند که استعداد و تجربه ای ندارند، آن گاه در تیزر فیلم می نویسند با حضور محسن افشانی و سیاوش خیرابی تا  فیلم مخاطب پیدا کند. مردم باید نود دقیقه آدم های نچسبی را تحمل کنند و در انتها چند پلن از کار ما را ببینند، این می شود که متاسفانه مردم هم از صدا و سیما ناراضی می شوند و سراغ فیلم های ماهواره می روند. دیگر سریال هایی مثل دل نوازان، ترانه مادری و نرگس نداریم و کار خوب مدت هاست ساخته نمی شود.

 

اهل مد هستید؟

–    بله خیلی زیاد؛ روی تنم تتو دارم و حتی عکسش را روی صفحه مجازی خودم به اشتراک گذاشتم. ساعت مارک دار استفاده می کنم و لباس های برند می پوشم ولی اعتقادات مذهبی خودم را هم دارم؛ حتی پیاده برای زیارت به کربلا رفته ام و در مراسم هایی برای بزرگداشت شهدا هم شرکت می کنم ولی اعتقاد دارم جوان امروزی هستم و باید با خط فکری جوانان پیش بروم.

 

نظرتان در مورد دنیای مجازی چیست؟

–    دل خوشی جوانان ما الان همین دنیای مجازی است. متاسفانه قدیم وقتی وارد مهمانی می شدند، اول می پرسیدند قبله کجاست ولی الان می پرسند wi-fi دارید!! به خاطر این که وابستگی به غیر زیاده شده است. البته همین که جوانان با این ها سرگرم می شوند و سراغ قهوه خانه و قلیان نمی روند، خوب است  اما باید آن را مدیریت کرد، چرا که حاشیه های خودش را دارد ولی برای من و امثال من یک وجه مشترک دارد که می توانیم بهتر با مردم ارتباط برقرار کنیم.

 

ازدواج محسن افشانی ,محسن افشانی و دوست دخترش

اینستاگرام محسن افشانی : instagram / MohsenAfshani

 

به عنوان سوال پایانی اگر بازیگر نمی شدید، چه کار می کردید؟

–    قطعا به شغل پدرم روی می آورم. پدر من طراح دکوراسیون داخلی است و من به این حرفه علاقه ی  زیادی دارم، حتی در آن فعالیت حرفه ای داشتم. در یکی از کنسرت های مرحوم مرتضی پاشایی، طراحی دکور را بر عهده داشتم و بسیار هم مورد استقبال قرار گرفت، در حال حاضر هم بارها به تاسیس یک شرکت در حوزه ی طراحی دکوراسیون داخلی فکر کردم.

 

دوست داشتید فوتبالیست شوید؟

–    دلم می خواست؛ حتی شاید می توانستم به صورت حرفه ای فوتبال بازی کنم، از نظر مادی هم این رشته بسیار درآمدزاست؛ برای مثال یک فوتبالیست، دویست میلیون تومان در بدترین شکل درآمد دارد در حالی که در بازیگران این رقم شاید در بهترین شرایط حاصل شود.

 

محسن افشانی و همسرش

 

برنامه های تلویزیونی محسن افشانی

برنامه آستانه – شبکه یک ۱۳۸۶
برنامه زنده “ما دوتا ۱۱″ – شبکه یک ۱۳۸۶
برنامه زنده ” سلام بهار ” – شبکه یک ۱۳۸۷

برنامه زنده “بوم سفید” – شبکه جام جم ۱۳۸۷
برنامه زنده “ماه محبوب”- شبکه سه ۱۳۸۷
برنامه “ایستگاه نوآوران”- شبکه جام جم ۱۳۸۸
برنامه زندهٔ “پرواز۱۴۰۴ ” – شبکه تهران ۱۳۸۹
برنامه زندهٔ “دورخیز ” – شبکه دو ۱۳۸۹

 

سریال های محسن افشانی

سریال کارگاهان – بازیگر مهمان ۱۳۸۷
سریال ترانه مادری – ۱۳۸۷
سریال کلانتر – اپیزود دوستان –1388

سریال “شاید برای شما هم اتفاق بیفتد” اپیزود بازگشت – ۱۳۸۸
سریال “از یاد رفته” – ۱۳۸۸
سریال “دفتر خانه شماره۱۳” – اپیزود رویا ۱۳۸۹

سریال “ساختمان ۸۵” – ۱۳۸۹
سریال “شوق پرواز” – ۱۳۸۹
سریال “شاید برای شما هم اتفاق بیفتد” – اپیزود حرف مردم -۱۳۸۹

سریال “شاید برای شما هم اتفاق بیفتد” – اپیزود با من باش – ۱۳۸۹
سریال “سایه روشن” – ۱۳۹۰
سریال “ستاره‌های سربی” – ۱۳۹۰
سریال “شاید برای شما هم اتفاق بیفتد” –اپیزود مسیر مجازی – ۱۳۹۰

سریال “پنجره” – ۱۳۹۰
سریال “تقاطع” – اپیزود رویا – ۱۳۹۰
سریال “شاید برای شما هم اتفاق بیفتد” – اپیزود زندگی با وجدان آسوده – ۱۳۹۱

سریال بال های خیس – ۱۳۹۲
سریال “هفت سین” – ۱۳۹۲
سریال خط – ۱۳۹۲

سریال کیفر – ۱۳۹۳
سریال جاده چالوس – ۱۳۹۳
سریال روبیک – ۱۳۹۳

 

عکسهای ازدواج محسن افشانی وهمسرش

بازیگر جنجالی ایرانی عکسهای مراسم عقد خود رامنتشر کرد .به گزارش ایران ناز ،محسن افشانی بازیگر معروف که سابق بر این با استوریهای اینستاگرامش  جنجال ساز شده بود ازدواج کرد .

آذر ماه امسال بود که محسن افشانی با انتشار پستی در اینستاگرامش خبر ازدواجش رابه صورت رسمی اعلام کرد. بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون کشورمان مدتی است  که به حاشیه سازی روی آورده و نامش حسابی در فضای مجازی بر سرزبان ها افتاده است.

 

عکسهای ازدواج محسن افشانی وهمسرش

 

بازیگری که با سریال ترانه مادری در بین مخاطبان شناخته شد اینروزها بیشتر از دنیای هنر در فضای مجازی شناخته شده است و گویا این علاقه شخصی این بازیگر است که حاشیه ساز باشد.

 

عکسهای ازدواج محسن افشانی وهمسرش

 

بالاخره بعد از مدتها تصاویر نصفه و نیمه از همسر محسن افشانی ، عکس کامل سویل خانم همسر آقای بازیگر رونمایی شد. این عکس تصویری از محسن افشانی و همسرش در مراسم عقدشان است.

 

محسن افشانی و همسرش در روز عشق مهمان یک برنامه اینترنتی شدند و برای نخستین بار گفت و گویی با این شبکه اینرتنتی انجام دادند. آقای بازیگر دراین مصاحبه به ادامه حاشیه سازی هایش اشاره کرد و نوید حاشیه سازی های بیشتر به همراه همسرش را داد.

 

عکسهای ازدواج محسن افشانی وهمسرش

عکسهای ازدواج محسن افشانی وهمسرش

 

ماجرا از استوری جنجالی آقای بازیگر آغاز شد و بعد ازآن کلیپی که با خانمی بدون حجاب دریک میهمانی منتشر شد حسابی حاشیه ساز شد. البته این حاشیه سازی های محسن افشانی ماجرایی ادامه دار است.

 

محسن افشانی پیش از ماجرای پست های اینستاگرامش با حضور در برنامه  تلویزیون و اشک ریختن روی آنتن برنامه زنده برای عشق از دست رفته اش سوژه کاربران شده بودو هزار اما و اگر درباره ماجرای عشقی محسن افشانی شکل گرفت. اما ماجرا بهمین جا ختم نشد . حالا با ازدواج کردنش گفته است که منتظر حاشیه های بیشتر از من و سویل باشید.

 

عکسهای ازدواج محسن افشانی وهمسرش

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه