خواهر تتلو در پارتی دستگیر شد ، تهدید جنجالی تتلو + عکس

خواهر تتلو در پارتی دستگیر شد ، تهدید جنجالی تتلو + عکس
کدخبر : 9472

بهمن بابازاده ‌یک خبرنگار حوزه موسیقی از دستگیری "خواهر تتلو" در رشت به جرم خوانندگی خبر داده است.

 

خواهر تتلو مثل خود او در عرصه خوانندگی فعالیت داشت . خواهر تتلو در ایران است . خواهر تتلو در یک مهمانی دستگیر می شود . جرم خواهر تتلو خوانندگی در مهمانی خصوصی بوده است . 

 

 

خواهر تتلو بازداشت شد

 

نسیم مقصودلو "خواهر تتلو" چندی است به خوانندگی روی آورده و ویدئوهای خوانندگی او در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده. مادر آنها نیز مربی رقص است.

 

فحاشی تتلو به خواهر و مادرش چندباری حاشیه‌ساز شده است.

 

خواهر تتلو بازداشت شد

امیر تتلو نیز در کانال تلگرامش این بازداشت را تایید کرده است

 

بیوگرافی و عکس نسیم مقصودلو خواهر تتلو

امیرحسین مقصودلو، که با نام هنری خود “امیر تتلو” شناخته می‌شود، برادر نسیم مقصودلو بوده و امروز پنجشنبه ۱ خرداد ماه ۹۹، با اعلام این خبر در فضای مجازی، نسبت بازداشت او واکنش نشان داد.

 

بیوگرافی و عکس نسیم مقصودلو خواهر تتلو و همسرش + علت بازداشت

 

هرچند هویت خواهر امیرتتلو توسط وی اعلام نشده است با این حال نسیم مقصودلو، خواهر او به عنوان خواننده زن در شبکه های اجتماعی شناخته می‌شود.

 

خانم مقصودلو خواهر تتلو با نام واقعی امیر مقصودلو خواننده جنجالی چند سال اخیر است که در دو سال پیش وارد خوانندگی و عرصه موسیقی شده است. مادرش فریده واثقی و خواهرش نغمه مقصودلو می باشد. خواهرش نغمه ازدواج کرده و یک پسر به نام پارسا دارد که بسیار پسر موفق و با هوشی می باشد.

 

بیوگرافی و عکس نسیم مقصودلو خواهر تتلو و همسرش + علت بازداشت

 

امیر تتلو درباره خانواده اش گفت: هم خودم دوست داشتم و هم پدر و مادرم. چون مادرم عاشق خوانندگی بود و مدام تو خونه آواز می‌خوند. خواهرم هم همین طور. پدرم هم عاشق فوتبال بود. فوتبال نگاه می‌کرد و با صدای بلند داد می‌زد.

 

لازم ب هذکر است که امیرحسین مقصودلو یا امیر تتلو زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۶۲ در تهران متولد شد. با نام هنری امیر تتلو؛ خواننده و ترانه سرای ایرانی است که در سبک ریتم اند بلوز (R&B) فعالیت می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه