رقص جنجالی امین حیایی با رپ منشوری احسان علیخانی در عصرجدید + فیلم

رقص جنجالی امین حیایی با رپ منشوری احسان علیخانی در عصرجدید + فیلم
کدخبر : 9554

رقص و حرکات موزون امین حیایی در عصر جدید را در این صفحه ببینید.

امین حیایی از داوران عصر جدید است . امین حیایی دوبار ازدواج کرده است . امین حیایی از ازدواج اولش یک فرزند به نام دارا دارد . حرکات جالب و موزون امین حیایی در برنامه امشب عصر جدید را در ادامه می بینید : 

 

 

 

نگاهی به "عصر جدید"| از تکراری شدن داوران تا دور شدن از اهداف استعدادیابی

 

"عصر جدید" در آستانه چالش جدی کرونا در چند قسمت همراه با نقاط ضعف ویژه در حوزه داوران در ایام نوروز روی آنتن رفت.

 

 برخی از کارشناسان اعتقاد دارند "عصرجدید" برنامه‌ای است که نخبه نمی‌سازد بلکه نخبه‌های عام را نشان می‌دهد یعنی بیشتر بازنمایی است. شاید کمتر فضایی در تلویزیون فراهم شده که برخی از روستاهای دور افتاده بیایند و فرصت داشته باشند خودی نشان دهند. این اتفاق در برنامه "عصر جدید" افتاده و نسبت به فصل اولش کمی از توجه به استعدادیابی فاصله گرفته است و بیشتر به سمت مهارت‌یابی رفته و مهارت‌ها را به نمایش درمی‌‌آورد.

 

 

خبرداغ » بوسیدن اقای بازیگر توسط شبنم مقدمی جنجالی شد + فیلم

 

شاید نقطه ضعف دیگر که در دوران پخش فصل دوم "عصر جدید" به چشم خورد حضور داوران تکراری بود؛ داورانی که به جز امین حیایی کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. حتماً به جای بشیر حسینی به عنوان استاد دانشگاه و کارشناس رسانه، آریا عظیمی‌نژاد موسیقی‌دان و رویا نونهالی و امین حیایی؛ افراد و کارشناسان برجسته‌تری می‌توانند روی صندلی قضاوت و داوری "عصر جدید" بنشینند اما این اتفاق برای فصل دوم نیفتاد.

جالب است که احسان علیخانی در گفت‌وگوی تصویری‌اش با مخاطبان ضمن اشاره به تصمیم‌گیری برای ادامه ضبط "عصر جدید" که برایشان سلامتی شرکت‌کنندگان، تماشاگران و عوامل بسیار مهم است و اگر شرایط مهیا شود ضبط را ادامه خواهیم داد؛ درباره تغییر داوران گفته است: "اگر قرار باشد فصل سوم "عصرجدید" ساخته شود، به احتمال زیاد داوران را تغییر می‌دهیم.

با نگاهی به این چند قسمت پخش شده از فصل دوم "عصر جدید" و تغییر و تحولی که علیخانی در دکور و نوع آیتم‌ها داده چقدر به تغییر داوران نیاز داشته است. داورانی که احساسی رفتار می‌کنند و به شرکت‌کنندگان امتیاز می‌دهند. جایی مثل برخی از خوانندگان در ثانیه تصمیم به رأی سفید می‌گیرند و جایی هم به نقاشی دیواری "بهروز رحیمیان" که ماجرای پیاده‌روی اربعین امام حسین(ع)  را به تصویر کشید و  به اعتقاد برخی از کارشناسان، خروجی نهایی‌اش زیبا بود و طرحش را با دقت عجیبی به تصویر درآورده است. 

البته از امین حیایی یک رأی مثبت گرفت و دو ضربدر قرمز از آریا عظیمی نژاد و بشیر حسینی و رویا نونهالی رای نداد؛ بنابراین از دور مسابقه حذف شد. اما شرکت‌کنندگانی هم بر روی جایگاه "عصر جدید" حاضر شدند و بیشتر از استعداد، مهارت نشان دادند و رأی هم گرفتند. چرا که داوران خیلی مثل فصل اول، اتفاقات برایشان غیرمنتظره نیست و براساس چارت‌بندی‌هایی رأی می‌دهند. در این میان، برای حذف‌شده‌ها هم امکانی را گذاشته‌اند تا در صورت انتخاب با رأی مردمی دوباره بتوانند در مسابقه باشند. 

حضور بیش از حد خوانندگان، شعبه‌بازها و حرکت‌های سیرکی در برنامه "عصر جدید" انتقادهایی را به دنبال داشته است؛ برخی اعتقاد دارند تعدادی از این مهارت‌ها را با مقداری تمرین می‌توان بدست آورد. و انتقاد دیگر، دو پارته شدن یک قسمت "عصر جدید" بود که مخاطب می‌خواست همه برنامه را ببیند و در جریان تمام رقابت‌ها باشد و باید منتظر می‌ماند تا شب دیگر به نتیجه فینال‌رفته‌های آن قسمت برسد. البته با این نوع پخش می‌توان به این نکته دست پیدا کرد بدلیل شیوع کرونا و سختی‌های ضبط برنامه، مجبورند به گونه‌ای قسمت‌ها را با ساعت کمتری روی آنتن داشته باشند و یک قسمت را در دو قسمت پخش کنند. انتقاد دیگر به پخش "هشتگ عصرجدید" در زمانی بود که سریال "پایتخت" ساعت 22 روی آنتن شبکه 1 سیما می‌رفت که گاهی برای مخاطب چالش ایجاد می‌کرد. 

به نظر می‌رسد اگر داوران را با توجه به راستی‌آزمایی براساس تخصص‌هایشان انتخاب کنند که برای اجراهای اصلی تصمیم‌گیری بهتر است؛ مثلاً هر داور بنابر اجرایی که می‌بیند و در آن تخصص دارد قضاوت کند. اینجا شاید آن احساسی تصمیم‌گرفتن به چشم آید؛ گاهی به ضرر شرکت‌کننده و گاهی هم از این موضوع سود می‌برد. 

برخی از کارشناسان اعتقاد دارند که "عصر جدید" در دوره دوم خودش هم توانسته همان شاخصه بومی خودش را بروز دهد.  از گروه های مختلفی که به روی صحنه آمده‌اند. اما عبارت‌ها و رقابت‌ها تا اینجا، همانند "عصر جدید" دوره نخست است‌.  با همه این تفاسیر قرار بوده صحنه "عصر جدید" صحنه بروز استعدادها باشد نه نمایش مهارت‌ها!

چندی پیش محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما توئیتی منتشر کرد که در آن از نظرسنجی جدیدی درباره پربیننده‌ترین برنامه نوروزی تلویزیون خبر داد. محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در توئیتر خود نوشت که "عصر جدید" پربیننده‌ترین برنامه نوروز 1399 سیما است. او تأکید کرده که  طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما در خصوص دو برنامه دورهمی و عصرجدید در ایام نوروز، "عصرجدید" با 67 درصد و "دورهمی" با 57 درصد در صدر برنامه‌های پربیننده قرار گرفتند.

حالا برای حفظ برند "عصر جدید" و به تکرار نیفتادن، دور نشدن از رسالت استعدادیابی، تصمیمات و قضاوت‌های جدی‌تر و تخصصی‌تر، این برنامه با تأمل بیشتری تولید شود و حتماً به تعبیر کارگردان و مجری‌اش که گفت اگر قرار باشد "عصر جدید" فصل سومی داشته باشد داوران تغییر می‌کنند، خیلی جدی‌تر به فکر تغییرات و تحولات باشند و علاوه بر تغییر داوران، استعدادیاب بمانند. / تسنیم 

ساعت و زمان پخش عصرجدید بعد از کرونا | شنبه 3 خرداد + ساعت تکرار

ساعت و زمان پخش عصرجدید بعد از کرونا | شنبه 3 خرداد + ساعت تکرار

 
 

دو قسمت «عصر جدید» امشب همزمان با شب عید فطر و فردا یکشنبه چهارم خردادماه بدون تماشاگر روی آنتن می‌رود.

 
 

عصر جدید از برنامه های پرطرفدار سیما است .  عصر جدید  در مدت کوتاهی در بین برنامه های پربیننده جا باز کرد . احسان علیخانی ساخت عصر جدید را بر عهده دارد .  بعد از دوران کرونا پخش عصر جدیدهم از امشب از سر گرفته می شود . 

در دوران سختِ کرونایی، "عصر جدید" جزو برنامه‌هایی بود که چند قسمتی را بدون تماشاگر ایام نوروز روی آنتن رفت و بعد از آن مدتی ترجیح داد روی آنتن نباشد تا شرایط بهتر شود و جان شرکت‌کننده و یا عوامل برنامه به خطر نیفتد. از این رو مدتی "عصر جدید" در تعطیلی به سر برد تا اینکه احسان علیخانی در لایو اینستاگرام و جریان گپ و گفت با علیرضا وهاب‌زاده مشاور وزیر بهداشت و گفت‌وگوی غیرمنتظره با وزیر بهداشت از شرایط جدید ضبط ادامه فصل دوم برنامه "عصر جدید" گفت که مرحله مقدماتی آن در نوروز 1399 روی آنتن رفت.

 

او در این گفت‌وگوی مجازی از شروع ضبط دوباره برنامه بدون حضور تماشاگر از امروز خبر داد و اعلام کرد که هر روز قرار است یک قسمت ضبط کنند. لوکیشن برنامه با همکاری شهرداری، سازمان آتش‌نشانی و مرکز بهداشت صداوسیما ضدعفونی شده و قرار است از عید فطر هم پخش برنامه شروع شود.

این برنامه براساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، امشب و فردا شب روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت؛ البته بدون تماشاگر. در واقع دو قسمت "عصر جدید" امشب همزمان با شب عید فطر و فردا یکشنبه چهارم خردادماه بدون تماشاگر روی آنتن می‌رود. قرار است در هفته‌های آینده، برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با تماشاچی محدود، ضبط شود.

 

فصل دوم مسابقه "عصر جدید" با اجرای احسان علیخانی، داوری امین حیایی، آریا عظیمی‌نژاد، سید بشیر حسینی و رویا نونهالی حوالی ساعت 22:30 روی آنتن شبکه سه می‌رود. / منبع : رکنا 

 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه