شباهت جنجالی اختلاف سنی رومینا و بهمن به ریحانه پارسا و همسرش + سند

شباهت جنجالی اختلاف سنی رومینا و بهمن به ریحانه پارسا و همسرش + سند
کدخبر : 9650

مهدی کوشکی بازیگر و کارگردان ایرانی نسبت به قتل فجیع "رومینا اشرفی" واکنش نشان داد.

رومینا این روزها خبر اول رسانه ها است . رومینا دختری است که در خواب توسط پدرش به قتل رسید . اختلاف سنی رومینا و کسی که دوستش داشت شباهت جالبی به ریحانه پارسا و مهدی کوشکی دارد . مهدی کوشکی  بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر کشورمان در خصوص  قتل  " رومینا اشرفی " دختر 13ساله ای که به جرم عاشقی توسط پدرش سربریده شده است، واکنش نشان داد و در صفحه  اینستاگرام  خود نوشت:

 

"من  رومینا یی را می شناختم که در ‎دهه ی هفتاد کُشته شد، بدستِ پدرش. همانجا قلبم شکسته شد و شکسته ماند تا حالا که آخرِ دهه نود است.

 

‎تکرار می شود؛ ‎این اضمحلالِ سردِ غلیظِ  قتل  و حذف به بهانه ی تفاوت...

‎این قتل غلطِ دهشتناکی است آری، غلطی که به اختیارِ فرهنگِ من نمایشنامه نویس ِ نویسندهِ خوبی هستم، تغییر نمی کند و حتی به روشنفکر ِ خوبی هستم مربوط نمی شود، شاید مربوط است به فرهنگِ ‎هنگ های نظر ده، فرهنگِ سنگ سارِ درونی شده، فرهنگِ زخمِ زبان. ‎دردی مزمن است و‎هیچ فعلِ بعیدی نیست، نگاه سنگینِ همسایه ای  رومینا  را کشته باشد، یا فحشِ زیر لبِ خاله و عمه ای یا حتی پچ پچِ فامیل دوری در مه رقیقِ صبحگاهی.... ‎

 

از این رنج قلبم در دستم مچاله است

‎چه که ... ‎

هزار و چهارصد شد و بعید که ما تفاوت کنیم، همانیم در هزار دستانِ خون آلود. یا خوابیم یا در زندگیِ هم سرک می کشیم.

 

و هر روز  رومینا هایی را بی دفاع آماده ی قربانی شدن می کنیم. ‎

باید می توانستم همین متنِ نمک بر زخم را نمی نوشتم، ولی چه کنم من هم از همه هستم، همه یِ من آدم خوبی هستم ها،همه یِ تو آدم خوبی نیستی ها.

 
 
 
در همه اخباری از رومینا اشرفی و پسر همراه او بهمن خاوری منتشر شده، سن پسر 35 سال آمده. یکی از نکات تامل‌برانگیز و حاشیه‌ساز این ماجرا هم اختلاف سنی بالای پسر و دختر بوده.

 

برترین‌ها: در همه اخباری از رومینا اشرفی و پسر همراه او بهمن خاوری منتشر شده، سن پسر 35 سال آمده. یکی از نکات تامل‌برانگیز و حاشیه‌ساز این ماجرا هم اختلاف سنی بالای پسر و دختر بوده.

یعنی در حالی که رومینای مقتول 14 سال سن داشته خواستگار او ظاهرا با 35 سال سن، مردی بسیار بزرگتر محسوب می‌شود.

اما با انتشار تصویری که می‌بینید و در اینستاگرامی منتسب به بهمن خاوری منتشر شده، به نظر می‌رسد او متولد سال 1370 و نهایتا 29 ساله باشد. سندی که اگر واقعیت داشته باشد، می‌تواند روی قضاوت‌ها تاثیر متفاوت بگذارد.

 

بهمن خواستگار رومینا، ۳۵ساله است یا ۲۹ساله؟

 

اختلاف سنی عجیب «ریحانه پارسا» و همسرش

اختلاف سنی عجیب «ریحانه پارسا» و همسرش

 
 
تصویری از مهدی کوشکی در کنار فرزندش آرسام ثمره ازدواج قبلیش را در این خبر مشاهده می‌کنید.

 مهدی کوشکی و ریحانه پارسا زوج بازیگر تازه سینما و تئاتر ایران هستند. این بازیگر که چند ماه گذشته تئاتر اولئانا به کارگردانی مهدی کوشکی با یکدیگر همکاری داشتند.

روزگذشته با انتشار پستی در اینستاگرام خبر ازدواجشان را به طور رسمی اعلام کردند. اما نکته جالب در مورد ازدواج مهدی کوشکی با ریحانه پارسا اختلاف سنی عجیب این دو بازیگر است ریحانه پارسا متولد سال ۷۷ است و مهدی کوشکی متولد سال ۶۰ و مهدی کوشکی ۱۷ سال از ریحانه پارسا بزرگتر است.

 
 
 

مهدی کوشکی سال ها پیش با خانم صحرا فتحی (بازیگر) ازدواج کرد که ثمره این زندگی تنها یک پسر بنام آرسام می باشد. در ادامه تصویری از مهدی کوشکی را در کنار فرزندش آرسام مشاهده می کنید:

 

تصویر

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه