زن سابق محمدرضا شریفی نیا از همسر دومش رونمایی کرد + عکس دونفره

زن سابق محمدرضا شریفی نیا از همسر دومش رونمایی کرد + عکس دونفره
کدخبر : 9688

تصویری جدید و دیده نشده از آزیتا حاجیان درکنار همسرش محمد کریمی هراتی را در این صفحه ببینید .

محمدرضا شریفی نیا از بازیگران پرسابقه و باتجربه سینما است . محمدرضا شریفی نیا همسر سابق ازیتا حاجیان است . محمدرضا شریفی نیا دو دختر به نام های مهراوه و ملیکا دارد . بیوگرافی و تصاویر خانوادگی محمدرضا شریفی نیا را در ادامه می خوانید : 
 
 
 

آزیتا حاجیان بازیگر سینما ،تلویزیون و تئاتر ایرانی سال ۱۳۳۶ در ملایر متولد شده است. وی فعالیت در عرصه سینما را از سال ۱۳۶۸ آغاز کرده و تاکنون در فیلم دزد عروسک ها، کیمیا و خک و تاکسی نارنجی نقش آفرینی کرده است. آزیتا حاجیان دو بار ازدواج کرده که بار اول ازدواج او با محمدرضا شریفی نیا پس از چند سال زندگی مشترک به جدایی ختم شد و او مجدد با محمد کریمی هراتی ازدواج کرد. تصویری از آزیتا حاجیان و همسرش را در ستاره پارسی ببینید.

 

 

آزیتا حاجیان و همسرش

آزیتا حاجیان پس از جدایی از محمدرضا شریفی نیا، ۲ سال قبل با محمد کریمی هراتی ازدواج کرد. همسر وی در سال ۱۳۵۶ هم دانشگاهی او در دانشگده هنرهای دراماتیک بوده، ایشان طراح صحنه تئاتر هستند و در یکی از نمایش ها که حاجیان نقش ژاندارک را بر عهده داشت به عنوان طراح صحنه در کنار گروه حضور داشتند.

 

آزیتا حاجیان و همسر کنونی اش

 

ایشان با یکی از دوستان خوب آزیتا حاجیان که هم دانشگاهی بودند ازدواج کرد و به خارج از کشور مهاجرت کرد، اما متاسفانه همسر ایشان بر اثر بیماری از دنیا رفتند و ایشان دوباره چند سال پیش به ایران بازگشتند. آقای هراتی علاوه بر اینکه رشته طراحی داخلی را در کانادا خوانده اند، فارغ التحصیل رشته معماری نیز هستند و به طور حرفه ای نقاشی می کنند.

 

 

آزیتا حاجیان و همسرش

آزیتا حاجیان و دخترش

 

نمایش های آزیتا حاجیان

آغاز فعالیت هنری آزیتا حاجیان از ۱۳۵۴ با نمایش «خورشید خانم آفتاب کن» بود. از دیگر نمایش‌های او می‌توان به «بهرام چوبینه»، «ژاندارک»، «نسل آواره»، «نمایش بی کلام»، «دایره گچی قفقازی» و … اشاره کرد.

حاجیان فعالیت در سینما را از سال ۱۳۶۸ با فیلم دزد عروسک‌ها ساخته محمدرضا هنرمند آغاز کرد. وی در سال ۱۳۷۷ در هفدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای بازی در فیلم روبان قرمز به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در بخش بین‌الملل شد.

 

 

 

راز طلاق محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان لو رفت +عکس 

جدایی محمدرضا شریفی نیا از  آزیتا حاجیان  آن هم پس از سالیان زیادی زندگی مشترک و داشتن دو دختر باعث تعجب همگی شده بود. دو بازیگر مشهور پس از سال‌ها طلاق و جدایی به خاطر فرزندان شان یک دیگر را دیدار کردندو دراین دورهمی خانوادگی عکسهای صمیمی گرفتند.

ملیکا شریفی نیا با انتشار این عکسهای در اینستاگرامش نوشت :یک شب جذاب و به یاد ماندنی درکنار خانواده ی عزیزتراز جانم و دوستان عزیز و هنرمند بسیار …ملیکاشریفی نیا دختر دو هنرمند محبوب کشورمون دریک گفت و گو از راز طلاق پدر و مادرش محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان پرده برداشتو گفت پدر و مادرم از هم جدا شدند تا رفیق باقی بمانند.

آزیتا حاجیان همسر سابق محمدرضا شریفی نیا مدتی است با یکی از هم دانشگاهیان قدیمی اش به اسم محمد کریمی هراتی ازدواج کرده است. ایشان طراح صحنه تئاتر هستند ودر یکی از نمایشها که حاجیان نقش ژاندارک را بر عهده داشتبه عنوان طراح صحنه درکنار گروه حضور داشتند.

 

 

 

محمدرضا شریفی نیا در 25 خرداد سال 1334 در تهران متولد شد. او همسر سابق آزیتا حاجیان ؛بازیگر و پدر

مهراوه و ملیکا شریفی نیا است و مدرک کارشناسی تربیت بدنی دارد.

 

فراگیری تئاتر و بازی در نمایشها را از اواسط دهه 1350 شروع کرد.همینطور بازی در سینما را از سال ۱۳۷۰ با اوینار کاری از شهرام اسدی شروع کرد.شریفی نیا برای نخستین بار با بازی در نقش بسیار کوتاهی در فیلم پری « داریوش مهرجویی » درسال 73 معرفی شد.

 

 

محمدرضا شریفی نیا در مهمانی دخترانش

 

محمدرضا شریفی نیا و دخترش ملیکا

راز طلاق محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان لو رفت +عکس

 

 

بیوگرافی و زندگینامه محمدرضا شریفی نیا بازیگر توانمند سینما و تلویزیون

تعداد فرزند :2 دختر

همسر سابق :آزیتا حاجیان

تحصیلات :کارشناسی تربیت بدنی

محل تولد :روستای خاتون آباد از توابع اصفهان

تاریخ تولد :1334/3/25

نام خانوادگی :شریفی نیا

نام :محمدرضا

 

-----------------------------------------

محمدرضا شرفی نیا

محمد رضا شریفی نیا بازیگر سینما وتلویزیون

 

محمدرضا شریفی نیا در 25 خرداد سال 1334 در تهران متولد شد. او همسر سابق آزیتا حاجیان؛ بازیگر و پدر مهراوه و ملیکا شریفی نیا است و مدرک کارشناسی تربیت بدنی دارد.

 

محمدرضا شریفی نیا در کنار دخترانش مهراوه شریفی نیا و ملیکا شریفی نیا

فراگیری تئاتر و بازی در نمایش ها را از اواسط دهه 1350 شروع کرد. همچنین بازی در سینما را از سال 1370 با اوینار کاری از شهرام اسدی آغاز کرد.شریفی نیا برای اولین بار با بازی در نقش بسیار کوتاهی در فیلم پری (داریوش مهرجویی) در سال 1373معرفی شد.

 

 

شریفی نیا در دوران جوانی

اما قبل از آن و در سال های 1370 تا 1372 مشغول بازی در نقش ولید در مجموعه تلویزیونی امام علی (داود میرباقری) بود که با پخش این مجموعه در سال 1375 مطرح و شناخته شد.

 

محمدرضا شریفی نیا در سریال امام علی(ع)

محمدرضا شریفی نیا در نقش ولید در سریال امام علی (ع)

محمدرضا شریفی نیا در سال 1389 در اخراجی ها 3 آخرین قسمت از سه گانه اخراجی ها، به کارگردانی مسعود ده نمکی در نقش حاجی گیرینف رقیب اکبر دباغ در انتخابات ریاست جمهوری ایفای نقش کرد. این فیلم مانند اخراجی ها و اخراجی ها 2 از مضمون جنگ ایران و عراق و روایتی طنز برخوردار است و به نوعی نتیجه قصه این سه گانه در این فیلم بیشتر نمود پیدا می کند. این فیلم با فروش 5 میلیارد و 900 میلیون تومان در داخل ایران، پرفروش ترین و پرمخاطب ترین فیلم سال 1390 بود.

محمد رضا شریفی نیا علاوه بر بازی در فیلم های سینمایی و مجموعه های تلویزیونی، سمت های دستیار کارگردان، برنامه ریز، عکاس را هم برعهده داشته است. او علاوه بر اینها در بسیاری از فیلم ها انتخاب بازیگران را بر عهده دارد. 

محمدرضا شریفی نیا در سالاد فصل

نقش آفرینی شریفی نیا در سالاد فصل

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه