با ادوردز20 در گوگل تبلیغ کنید و شغل خود را رشد دهید

با ادوردز20 در گوگل تبلیغ کنید و شغل خود را رشد دهید
کدخبر : 11125

تبلیغات در گوگل یکی از بهترین تصمیماتی است که می توانید برای گسترش دسترسی ، یافتن مشتری جدید و رشد کسب و کار خود بگیرید. گوگل ادز (که قبلاً با عنوان Google AdWords شناخته می شد) بزرگترین و پرکاربردترین پلت فرم تبلیغاتی آنلاین در جهان است و با تبلیغ در گوگل ، تجارت شما می تواند به مخاطبان بالقوه میلیون ها نفر برسد.

تبلیغات در گوگل  یکی از بهترین تصمیماتی است که می توانید برای گسترش دسترسی ، یافتن مشتری جدید و رشد کسب و کار خود بگیرید. گوگل ادز  (که قبلاً با عنوان Google AdWords شناخته می شد) بزرگترین و پرکاربردترین پلت فرم تبلیغاتی آنلاین در جهان است و با تبلیغ در گوگل ، تجارت شما می تواند به مخاطبان بالقوه میلیون ها نفر برسد.

چگونه تبلیغات در گوگل کار می کند

گوگل ادز بعنوان یک حراج عمل می کند ، اما برخلاف یک حراج معمولی ، فقط پیشنهاد شما مهم نیست – حراج ، کیفیت و اهمیت تبلیغات کسب و کار تبلیغاتی شما را در نظر می گیرد.

 

حراج گوگل ادز محور مفهوم کلمات کلیدی است. تبلیغ کنندگان کلمات کلیدی مربوط به مشاغل خود را شناسایی می کنند - و جستجوگرها احتمالاً هنگام تلاش برای یافتن چیزی از آنها استفاده می کنند و برای آنها پیشنهاداتی ارائه می دهند و می گویند هر بار که کاربر گوگل روی تبلیغ خود کلیک می کند مبلغی را برای پرداخت آن می پردازند. این جایی است که اصطلاح "تبلیغات پرداخت در عوض هر کلیک" از آنجا به وجود می آید.

 

حراج آگهی هر زمان که یک جستجوگر یک کلمه کلیدی را به گوگل  وارد کند ، انجام می شود ، بدین معنی که هر جستجوی کلمات کلیدی که در آن مناقصه می کنید فرصتی برای نمایش تبلیغات شما به مشتریان جدید آینده است. و از آنجا که این چشم اندازها به طور فعال به دنبال آنچه می فروشید ، در لحظه مناسب نمایش خواهید داد. این همان چیزی است که باعث می شود تبلیغات در صفحه اول گوگل  بسیار قدرتمند شوید و یکی از بهترین راه های رشد کسب و کار شما باشد.

 

نحوه تبلیغ در گوگل

تبلیغ در گوگل به یک حساب گوگل ادز نیاز دارد که ایجاد آن رایگان است. وقتی حساب خود را باز کردید ، وقت آن است که بفهمید چگونه می توانید از گوگل ادز برای رشد و پیشرفت شغل خود استفاده کنید!

 

 

rr

موارد زیر یک فرآیند ده مرحله ای برای تبلیغات در گوگل است:

 

اهداف حساب خود را تعیین کنید

مخاطب خود را تعیین کنید

انجام تحقیق در مورد کلید واژه

بودجه و پیشنهادها را تعیین کنید

ساختار حساب بهینه خود را بسازید

تبلیغات با عملکرد بالا بنویسید

صفحات فرود موثر ایجاد کنید

پیگیری تبدیل را پیاده سازی کنید

لیست های بازاریابی خود را رشد دهید

بهینه سازی را یک عادت کنید

ما در مورد چگونگی بهینه سازی تبلیغات گوگل شما در زیر نکات بیشتری ارائه خواهیم داد.

 

we

 

ساختار بهینه تبلیغات گوگل

اولین قدم در نظر گرفتن ساختار حساب شما است. اگرچه روش های بسیاری برای ساختن یک حساب ادوردز وجود دارد ، از جمله آینه کاری ساختار وب سایت شما یا طبقه بندی محصولات ، اما موثرترین و موفق ترین حساب ها در مورد سلسله مراتب سازمانی ، دارای همان کیفیت هستند. شکل زیر ساختار حساب بهینه گوگل ادز را نشان می دهد:

حساب خود بالاترین سطح است. در هر حساب کارزارها هستند. برخی از تبلیغ کنندگان فقط در هر زمان مشخص یک کمپین واحد را اجرا می کنند ، در حالی که برخی دیگر همزمان چندین کارزار انجام می دهند. هر کمپین دارای گروه های تبلیغاتی مختلفی است که هر یک به نوبه خود شامل کلمات کلیدی منحصر به فرد ، متن تبلیغ و صفحات فرود همراه است.

 

ساختار حساب گوگل ادز شما ممکن است دقیقاً این سلسله مراتب را منعکس نکند ، اما ساماندهی حساب کاربری شما به این روش به شما امکان می دهد تا از ابتدا چیزهایی را مرتباً منظم و منظم نگه دارید ، عواملی که می توانند تأثیر بسزایی در معیارهای PPC مانند امتیاز کیفیت داشته باشند.

 

این راهنما را پر از بهترین روشها و نکات مربوط به شروع کار با گوگل ادز کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه