اختصاصی شمانیوز؛

سامسونگ معرفی 5 محصول را در رویداد آینده تایید کرد

سامسونگ معرفی 5 محصول را در رویداد آینده تایید کرد
کدخبر : 11538

جهان طی چند ماه گذشته شرایطی غیرعادی را تجربه نموده است؛ اما اکنون Tae-moon Roh؛ ریاست کسب‌وکار موبایلی سامسونگ چشم‌انداز خود پیرامون دوران پس از طبیعی شدن اوضاع که طی آن فناوری‌های موبایلی در کانون توجهات قرار می‌گیرند را بیان کرده است.

به گزارش شمانیوزبه نقل از جی اس ام آرنا، جهان طی چند ماه گذشته شرایطی غیرعادی را تجربه نموده است؛ اما اکنون Tae-moon Roh؛ ریاست کسب‌وکار موبایلی سامسونگ چشم‌انداز خود پیرامون دوران پس از طبیعی شدن اوضاع که طی آن فناوری‌های موبایلی در کانون توجهات قرار می‌گیرند را بیان کرده است. بر این اساس سامسونگ موبایل بر 3 اولویت کلیدی شامل نوآوری‌های معنادار، همکاری‌های آزاد و چابک‌سازی عملیاتی تمرکز خواهد کرد.

همچنین سامسونگ سرمایه‌گذاری‌های خود در زمینه تحقیق و توسعه را بیش از پیش مورد بازنگری قرار داده و کماکان تمرکز خود را روی مقوله دستگاه‌های 5G، کمک به کارگران خطوط تولید و ارائه پیشرفته‌ترین دستگاه‌های موبایلی حفظ خواهد کرد. بعلاوه غول کره‌ای به‌دنبال تقویت هرچه بیش‌تر همکاری‌های کلیدی خود است و به تلاش‌های خود برای بهینه‌سازی بهره‌وری عملیاتی و تسهیل تجربه کاربری دستگاه‌ها ادامه خواهد داد.

“ضمن برگزاری رویداد Galaxy Unpacked در تابستان امسال از 5 دستگاه الکترونیکی جدید رونمایی خواهیم کرد. این محصولات انعکاس‌دهنده نگرش ما نسبت به نوآوری در خلق تجارب موبایلی جدید هستند. بی‌تردید این گجت‌ها همواره یکی از همراهان همیشگی ما به‌شمار می‌روند و حین انجام کارها یا بازی کردن در داخل یا خارج از منزل قدرت و کارآیی بی‌نظیر را با یکدیگر ادغام می‌کنند. با بازگشت اوضاع به شرایط عادی شما در زندگی روزمره خود می‌توانید به بهترین شکل ممکن از این دستگاه‌ها استفاده کنید.”

بعلاوه پست وبلاگی اخیر موجودیت 5 دستگاه جدیدی که طی رویداد ماه آینده Galaxy Unpacked معرفی می‌شوند را موردتائید قرار داده است. در این پست مشخصا به یک اسمارت‌واچ و ایرفون اشاره شده است که احتمالا همان گلکسی بادز لایو و گلکسی واچ 3 هستند. سایر دستگاه‌های مورد انتظار شامل سری گلکسی نوت 20، گلکسی زد فولد 2 و گلکسی تب S7 خواهند بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه