بهترین مارک دوربین مدار بسته و معرفی نمایندگی های داهوا، هایک ویژن و ویوتک

بهترین مارک دوربین مدار بسته و معرفی نمایندگی های داهوا، هایک ویژن و ویوتک
کدخبر : 12530

در این مطلب قصد داریم شمارا با برترین برندهای دوربین مداربسته جهان آشنا کنیم و نمایندگی فروش هر یک در ایران را معرفی کنیم.

 در بین تولید کنندگان سیستم های نظارت تصویری دنیا، هایک ویژن در صدر پرفروش ترین ها قرار گرفته است. این برند چینی با تولید محصولات متنوع توانسته گوی رقابت را از سایر تولیدکنندگان جهان برباید. Hikvision گستره وسیعی از دوربین ها و سیستم های ضبط تصاویر HD و هم چنین دوربین ها و دستگاه های تحت شبکه را با کیفیت بالا تولید می کند.

در همین حال چند سالی است که در فهرست برترین سیستم های دوربین مدار بسته دنیا، نام برند داهوا Dahua می درخشد.

داهوا هم یک برند چینی است اما توانسته از برند های اروپایی و آمریکایی موفقتر عمل کند. یکی از رموز موفقیت داهوا، تولید محصولات متنوع با قیمت مناسب است. دوربین ها و دستگاه های داهوا هم از نظر کیفیت و هم از نظر قابلیت جزو برترین های دنیا هستند.

طبیعتاً وقتی صحبت از محصولاتی در بازار مصرف می شود ، همه می خواهند برای نیازهای خود و همچنین کالایی که در بودجه خود قرار می گیرند بهترین را انتخاب کنند. هرچقدر گزینه های بیشتری وجود داشته باشد ، هرکسی می خواهد بداند کدام یک بهترین است. این سوال در مورد دوربین های امنیتی و تجهیزات سیستم نظارتی هم صدق می کند. در بین شرکت های تولید کننده بهترین مؤلفه های موجود در بازار ، امروز سه نام برتر برای مقایسه وجود دارد: Dahua و Hikvision  و  VIVOTEK

برند ویوتک یک برند تایوانی است که به طور تخصصی در زمینه تولید دوربین های مدار بسته و دستگاه های تحت شبکه کار می کند. ویووتک توانسته در عرصه سیستم های تحت شبکه بسیار قوی کار کند.

اگر شما هم نیاز به دوربین های تحت شبکه دارید فراموش نکنید ویوتک یکی از گزینه های خوب در کنار داهوا و هایکویژن است.

مقایسه قیمت

به طور کلی دوربین های داهوا مقرون بصرفه تر از دوربین های هایک ویژن هستند. یعنی شما می توانید یک دوربین با مشخصات یکسان را از برند داهوا با قیمت پایین تری تهیه کنید.

در همین حال برند ویوتک که فقط دوربین های تحت شبکه را تولید می کند جزو دوربین های گران قیمت محسوب می شود.

مقایسه تفاوت کیفیت

وضوح دوربین های تولید شده توسط VIVOTEK، Hikvision و Dahua تقریبا یکسان است . یعنی در یک نگاه شاید تفاوت محسوسی را بین کیفیت محصولات با قابلیت مشابه متوجه نشوید. به همین دلیل باید معیارهای دیگری را برای انتخاب بین این سه برند مقایسه کنید. مثلا هر یک از این برند ها روی یکسری از قابلیت ها متمرکز هستند. مثلا ویوتک روی دوربین های تحت شبکه و داهوا روی دوربین های دارای میکروفون داخلی متمرکز هستند. هایک ویژن هم طیف وسیعی از قابلیت ها را در بر می گیرد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه هر برند می توانید با نمایندگی های آنها تماس بگیرید

نمایندگی داهوا در ایران : شرکت نیتاران پارس

نمایندگی ویوتک در ایران : شرکت ویوتک پارس

نمایندگی هایک ویژن : شرکت هایک ویژن پار

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه