از این بخر، موتور رونق کسب و کارهای اینترنتی

از این بخر، موتور رونق کسب و کارهای اینترنتی
کدخبر : 12929

با رشد روزافزون فروشگاه های اینترنتی در کشور، مردم بیش از پیش به خرید از این فروشگاه ها اشتیاق نشان داده اند و بسیاری از نیازهای خود را از طریق فروشگاه های اینترنتی برطرف می کنند.

افزایش تعداد فروشگاه های اینترنتی منجر به پوشش تمامی نیازهای کاربران در بستر اینترنت شده است، اما تعداد زیاد این فروشگاه ها چالش هایی را برای آن ها به وجود آورده است. رقابت بسیار زیاد در بازار و وجود رقبای بزرگ، باعث شده است برخی از فروشگاه ها نتوانند در این فضا کاربران را به سمت خود هدایت کنند و کالاهای خود را به فروش برسانند. اما وب سایت از این بخر راهکاری جهت رشد فروشگاه های اینترنتی به ویژه فروشگاه های کوچک می باشد.

 

موتور جستجوی قیمت کالا

از این بخر موتور جستجوی قیمت کالا از تمامی فروشگاه های اینترنتی می باشد. ظاهر وب سایت از این بخر مشابه یک فروشگاه اینترنتی است تا کاربر با فضای غریبی رو به رو نشود. کاربران در این وب سایت می توانند کالای مورد نظر خود را جستجو کنند و لیستی از فروشگاه های ارائه دهنده آن کالا به همراه قیمت های آن در پیش رویشان قرار می گیرد. برای مثال جهت خرید ماشین ظرفشویی می توان با جستجو در وب سایت، با لیستی از فروشندگان آن مواجه شد. فروشگاه های اینترنتی با ثبت نام و عضویت در این وب سایت، می توانند کالاها خود را در معرض دید هزاران کاربر قرار دهند و از این طریق آن ها را به فروشگاه خود هدایت نمایند.  از این بخر از یک دسته بندی کامل کالاها بهره می برد تا بتواند تمامی کالاهای موجود در سطح اینترنت را پوشش دهد، بنابراین هر آنچه که نیاز کاربران باشد در این وب سایت یافت می شود. همچنین تمامی فروشگاه های اینترنتی در هر حوزه ای می توانند کالاهای خود را در این وب سایت قرار دهند.

 

ppppp

 

معرفی فروشگاه های اینترنتی

با ثبت نام فروشگاه ها در وب سایت از این بخر، امکان معرفی آن ها در بسیاری از صفحات این وب سایت ایجاد می گردد. هر کالایی که فروشگاه مربوطه ارائه دهنده آن می باشد، اسم آن فروشگاه نیز در لیست قیمتی کالا قرار می گیرد. به عنوان مثال می توانید جهت خرید جاروبرقی لیستی از فروشندگان این محصول دریافت کنید. بنابراین کاربران با کلیک بر روی هر فروشگاه، مستقیما به وب سایت آن فروشگاه منتقل خواهند شد و بدین ترتیب با بسیاری از فروشگاه های مختلف آشنایی پیدا خواهند کرد. همچنین با توجه به وجود فروشگاه های بزرگ در بازار، رقابت با این فروشگاه ها در حالت عادی بسیار سخت است، ولی در از این بخر، فضایی مهیا شده است تا تمامی فروشگاه اینترنتی بتوانند صرفا براساس قیمت و خدماتی که ارائه می کنند با یکدیگر به رقابت پرداخته و دیده شوند. افزایش تعداد بازدید کاربران از فروشگاه های اینترنتی، می تواند به ساخت برند فروشگاه و همچنین رشد پایدار فروشگاه ها از طریق بهبود سئو سایت کمک شایانی کند. علاوه بر این امکانات متعددی جهت معرفی و تبلیغ فروشگاه ها در وبلاگ از این بخر، فضای مجازی و بنرهای تبلیغاتی سایت در نظر گرفته شده است تا فروشگاه ها حداکثر بازدهی را دریافت نمایند. تمامی این مزایا در نهایت منجر به رشد بیشتر فروشگاه های اینترنتی کوچک و افزایش فروش کالاهای آن ها خواهد شد و می توانیم شاهد رقابتی سالم در فضای فروشگاه های اینترنتی باشیم.

 

ارزان ترین قیمت کالاها
در شرایط کنونی کشور عزیزمان ایران، با توجه به رشد روز افزون قیمت کالاها در بازار، مردم به دنبال ارزان ترین قیمت کالاها می باشند. از این بخر با ارائه قیمت کالاهای تمامی فروشگاه های اینترنتی، امکانی را فراهم کرده است تا کاربران خریدی آگاهانه تر داشته باشند و مبلغی اضافه تر از قیمت کالا پرداخت نکنند. بسیاری از فروشگاه ها کالاها را با قیمت هایی بسیار بیشتر از قیمت واقعی آن به فروش می رسانند،

 

pp;

 

اما با ایجاد یک فضای رقابتی در از این بخر، فروشگاه هایی که کالاها را ارزان تر عرضه می کنند، بیشتر دیده خواهند شد. این بدین معنی است که در طول زمان، فروشگاه ها برای از دست ندادن مشتریانشان، مجبور به ارائه کالاها به قیمت واقعی می شوند. در اینجا صرفا رقابت بر سر قیمت است. قیمت ارزان تر به معنای بیشتر دیده شدن و فروش بیشتر است. هم اکنون با مراجعه به دسته بندی های مختلف می توانید از ارزان ترین قیمت لپ تاپ، تبلت و سایر کالاها مطلع شوید. همچنین فروشگاه های اینترنتی کوچک تخفیف های شگفت انگیزی را ارئه می کنند که به دلیل عدم آشنایی کاربران با این فروشگاه ها، این فرصت ها به راحتی از دست می روند. در از این بخر، تخفیف هایی که هر فروشگاه بر روی کالا ارائه می دهد به کاربر نمایش داده می شود تا در نهایت هم کاربران از خرید کالاهای با تخفیف خرسند شوند و هم فروشگاه های اینترنتی به فروش بالایی دست پیدا کنند.

 

 

ارائه گزارشات مورد نیاز فروشگاه ها
با عضویت در از این بخر، می توانید گزارشات مرتبط با فروشگاه اینترنتی خود را دریافت کنید. تعداد کلیک های روزانه بر روی کالاها و مراجعه کاربران به فروشگاهتان از جمله مهم ترین گزارشات برای فروشگاه های اینترنتی می باشد. با استفاده از این اطلاعات می توانید کالاهایی که بیشتر مورد نظر کاربران است را شناسایی کرده و با ارائه قیمت های رقابتی تر، کاربران بیشتری را به سمت فروشگاه خود هدایت نمایید. هر روزه گزارشات جدیدی به این بخش اضافه می گردد تا فروشگاه ها بتوانند به طور دقیق روند فعالیت و رشد کسب و کار خود را رصد کرده و با استفاده از این اطلاعات بتوانند مدیریت موثرتری بر فروشگاه اینترنتی خود داشته باشند.

 

l9l

 

از این بخر همواره تلاش می نماید تا با ایجاد فضای مناسب جهت معرفی فروشگاه های اینترنتی، زمینه رشد کسب و کارهای مبتنی بر اینترنت را فراهم سازد. همچنین با ایجاد فضای رقابتی در ارائه قیمت ها، سعی بر این دارد تا با افزایش آگاهی کاربران، از رشد بی رویه قیمت ها جلوگیری شود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه