بهترین رشته ها برای مهاجرت چیست؟

بهترین رشته ها برای مهاجرت چیست؟
کدخبر : 13320

به جرات می توان گفت هدف نهایی تمام افرادی که به دنبال اهذ اقامت اروپا هستند، تحصیل در رشته ای است که در ادامه امکان کار و زندگی را هم در کشور مقصد برایشان فراهم کند.

 بدین ترتیب برای انتخاب رشته و دانشگاه و حتی شهر مورد انتخاب در مسیر اقامت اروپا باید اطلاعات کاملی در اختیار داشته باشیم و بعد از آن برای ویزای تحصیلی اقدام کنیم. در همین راستا در این نوشتار تلاش می کنیم تا بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت را به شما معرفی کنیم. در ادامه با موسسه حقوقی سایرس به عنوان معتبرترین موسسه حقوقی در زمینه اخذ اقامت اروپا همراه باشید.

 

بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت کاری به اروپا

در دنیای امروز تقریبا آگاهی اجتماعی به حدی رسیده است که بیشتر مردم دنیا اهمیت تحصیل را درک کرده و برای کسب مدارج بالاتر نیز اقدام می کنند. به واسطه افزایش دانش عمومی و تاثیر تخصص در دنیای امروز، ادامه تحصیل خصوصا در دیگر کشورهای دنیا تبدیل به یک هدف ایده آل برای بسیاری از مردم دنیا شده است. ما نیز در موسسه حقوقی سایرس تلاش می کنیم اطلاعات کاملی را در همین راستا در اختیار شما بگذاریم.

 

 

خلبانی بهترین رشته برای مهاجرت به اروپا است

یکی از بهترین رشته های تحصیلی دنیا برای مهاجرت به اروپا، رشته خلبانی است. با تحصیل در این رشته که در بسیاری از دانشگاه های معتبردنیا نیز آموزش داده می شود، امکان مهاجرت به اروپا و کسب درآمد نیز به سادگی در اختیار شما قرار می گیرد.

 

در حقیقت با تحصیل در رشته خلبانی یکی از بهترین روش های ممکن برای اخذ اقامت اروپا از طریق کار را انتخاب کرده اید. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که تحصیل در این رشته آنچنان ساده هم نیست. در این رشته سختگیری های بسیاری زیادی انجام می شود چرا که از جمله حساس ترین مشاغل دنیاست و مسئولیت بسیار بالایی به همراه دارد.

 

ازجمله بهترین دانشگاه های دنیا نیز برای تحصیل در رشته خلبانی نیز باید کشور استرالیا و ایالت کوئینزلند را معرفی کنیم. خالی از لطف نیست اگر به این نکته نیز اشاره داشته باشیم که حداقل سن برای ورود به رشته خلبانی 18 سال است. فرد متقاضی نیز در دوره ای نه ماهه 154 ساعت پرواز را در کنار کلاس های تئوریک پشت سر گذاشته و آموزش های لازم را دریافت می کند.

 

با رشته های مهندسی امکان مهاجرت به بسیاری کشور های دنیا را در اختیار دارید

مشابه با کشور خودمان در بسیاری دیگر از کشورهای دنیا نیز رشته های مهندسی از جمله رشته های پردرآمد و ایده آل به حساب می آید و در سراسر دنیا نیز طرفداران خود را دارد. رشته های مهندسی به خصوص در سال های اخیر در کشور کانادا بسیار محبوب شده و افراد بسیاری را به خود جذب می کند.

وجود کارخانجات و صنایع فراوان در کشور کانادا باعث شده تا کانادا تبدیل به کشوری برای مهندسان شده و فضای ایده ال برای کار و زندگی از طریق مهاجرت تحصیلی باشد. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که اگر کشور آلمان را برای مهاجرت کاری انتخاب کنید، امکان دریافت یکی از معتبرترین اقامت های اروپا برای شما فراهم می شود.

 

بلوکارت آلمان یکی از بهترین و معتبرترین انواع اقامت کاری در اروپا است و کشور آلمان نیز بهترین کشور اروپا برای دریافت چنین نوع اقامتی است. با این توضیحات در ادامه شرح می کنیم که در بین رشته های مهندسی نیز کدام رشته ها بهتر هستند؟ رشته های مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، مهندسی الکترونیک، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع و ماشین‌آلات و مدیریت مهندسی نیز از جمله بهترین رشته هایی هستند که می توانید برای تحصیل در راستای مهاجرت انتخاب کنید.

 

r

 

رشته فناوری اطلاعات یا IT معبری مطمئن برای مهارجت تحصیلی است

رشته فناوری اطلاعات از جمله دانش هایی است که از سال پیش شناخته شده و در بین مردم محبوبیت بالایی دارد. یکی از بارزترین کشور های دنیا در این زمینه نیز کشور کانادا است و بر اساس آخرین اطلاعات موجود در کشور کانادا 48700 متخصص IT وجود دارد.

 

تمامی فارغ التحصیلان این رشته علاوه بر آنکه درآمدی بطرو میانگین از 76 تا 82 هزار دلار دارند، می توانند برای دریافت ویزای جاب آفر نیز اقدام کنند. از دیگر مزایای این رشته باید به این موضوع اشاره کنیم که در دنیای امروز تمامی کسب و کارها به سمت آنلاین شدن و حرکت در مسیر اینترنت قراردارند و یک متخصص فناوری اطلاعات می تواند به خوبی علاوه بر کار به درآمدی مطلوب دست پیدا کند.

 

علوم زیستی، پزشکی و حوزه سلامت

تا زمانی که حیات بر روی زمین ادامه دارد رشته‌هایی چون پزشکی، علوم زیستی، بیوتکنولوژی و داروسازی نیز از اهمیت برخوردار خواهند بود. چنین رشته‌هایی نیاز به علاقه فراوان دارند. از آنجایی که با پیچیده‌ترین دستگاه دنیا یعنی بدن انسان ارتباط دارید باید از مهارت و دانش بسیار خوبی نیز برخوردار باشید.

به علاوه چنین رشته‌هایی در حیطه پژوهش نیز ارزشمند هستند که اگر به این حوزه علاقمند هستید می توانید در بهترین رشته‌ها برای اپلای نیز اقدام کنید. در زمان دریافت مدرک دکترای حرفه ای در رشته‌های یاد شده نیز، با تحقیق و پژوهش بیشتری در ارتباط خواهید بود. در این حیطه برای رشته‌های زیر تقاضاهای فراوانی در دنیا وجود دارد:

  • علوم بیولوژیکی
  • بیوتکنولوژی
  • داروسازی
  • پرستاری
  • پزشکی (متخصص) و دندانپزشکی

 

kj

 

رشته مدیریت و MBA

رشته مدیریت نیز مشابه با رشته فناوری اطلاعات علاوه بر اینکه در دنیا طرفداران بسیاری دارد، از جمله رشته های پرکاربرد در دنیا نیز هست. از جمله زیر دسته های رشته مدیریت نیز باید به رشته MBA اشاره کنیم که همان مدیریت ارشد کسب و کار است. البته تحصیل در رشته MBA در خارج از کشور با هزینه های نسبتا زیادی همراه است و دقیقا از جنس سرمایه گذاری است. چرا که با پرداخت هزینه های مربوط به تحصیل در این رشته می توانید برای پیدا کردن کار نیز به راحتی اقدام کنید.

 

ju

 

 

البته از دیگر زیر دسته های رشته مدیریت که هزنیه های کمتری برای تحصیل دارند می توانیم به بانکداری و مدیریت سرمایه گذاری نیز اشاره کنیم. با تحصیل در این رشته های نیاز به پرداخت هزینه های زیادی ندارید و در عین حال در رشته مدیریت نیز تحصیل کرده اید. برای تحصیل در این رشته ها دو کشور ایده آل نیز پیش روی شما وجود دارد که کانادا و استرالیا هستند.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سایرس در تماس باشید تا اطلاعات کامل در اختیار شما قرار بگیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه