با انواع روش های تبلیغات در اینترنت و تبلیغات در گوگل آشنا شوید

با انواع روش های تبلیغات در اینترنت و تبلیغات در گوگل آشنا شوید
کدخبر : 13351

راه و روش‌های مختلف و گوناگونی برای معرفی محصولات و کسب کار خود با کمک تبلیغات در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی وجود دارد. با کمک گرفتن از این راه و روش‌ها به سادگی می‌توانید کسب و کار خود را رونق ببخشید و فروش خود را افزایش دهید. ما در این مطلب بهترین راه‌های تبلیغات در گوگل و تبلیغات در اینترنت را برای شما منتشر کرده‌ایم تا بتوانید با کمک آنها کسب و کار خود را متحول کنید.

 

تبلیغات چیست

تبلیغات یا تبلیغ را یک نوع تکنیک بسیار کارآمد و ویژه برای معرفی محصول و خدمات به مشتریان می‌باشد. این یک روش غیر مستقیم و غیر شخصی برای معرفی کسب و کار به مشتریان بالقوه می‌باشد که با این تکنیک می‌توانید میزان فروش محصول خود را بالا ببرید. یکی از مکمل‌های فروش محصولات و خدمات تبلیغ می باشد که با کمک اطلاعات واقعی و چاشنی هیجان به مشتریان معرفی می‌شود و بسیار بازخورد خوبی خواهد داشت.

 

5y

 

استفاده از تبلیغات رایگان

اگر سرمایه زیادی برای تبلیغات محصولتان ندارید و قصد دارید از راه‌های رایگان استفاده کنید پس این مطلب را دنبال کنید. تبلیغات رایگان را می‌توانید انجام دهید اما نباید از آنها انتظار معجزه داشته باشید و منتظر بازخورد عالی آن باشید زیرا به سرمایه گزاری می‌توان به نتیجه عالی نیز رسید. سایت‌های مختلفی وجود دارد تا بدون هیچ هزینه‌ای کسب و کار و محصولات شما را برای دیگران به اشتراک بگذارند. روش استفاده از این سایت‌ها بسیار ساده است به این صورت که با ارسال درخواست و تکمیل شرایط آنها آگهی شما در وب سایت آگهی کننده منتشر می‌شود و محصول شما بدون هیچ هزینه‌ای تبلیغ می‌شود.

 

آیا باید از تبلیغات گوگل ادوردز استفاده کنیم

 

با کمک این سرویس که بسیار نیز پرطرفدار است می توانید محصول و کسب کارتان را در بالاترین رده در جست و جوی گوگل قرار بدهید و بازدید بالایی را برای وب سایت خود دریافت کنید. این کار مزایای بسیار زیادی را برای شما در بر خواهد داشت که یکی از بهترین مزایای آن بالا بردن تعداد بازدید وب سایت شما است که فروش بالا را نیز در بر خواهد داشت.

 

lo

 

از آنجایی که کمپانی گوگل 30 درصد از تبلیغات گوگل زا از آن خود کرده است پس باید دقت کنید که این تبلیغات به چه میزان می‌تواند در فروش شما تأثیر داشته باشد. یکی از ویژگی‌های این سرویس که برای تبلیغات در گوگل و تبلیغات در اینترنت مهیا شده است می‌توان به نمایشی بودن آن اشاره کرد. به این صورت که گوگل این نوع تبلیغ را می‌تواند هم به صورت عکس و هم به صورت ویدیو منتشر کند و احتمال جذب کاربر را افزایش دهد.

مزیت عالی این نوع تبلیغ این است که هنگامی که کاربر کلمه‌ای را سرچ می‌کند که مربوط به کار شما باشد گوگل با کمک گوگل ادوردز شما را در بالاترین جایگاه صفحه جست و جو قرار می‌دهد.

 

سادگی و جذابیت با تبلیغات بنری

و اما یکی از اولین نوع تبلیغات اینترنتی که در دنیای اینترنت وجود دارد تبلیغات بنری محسوب می‌شود که در عین سادگی بسیار جذاب و تأثیر گزار است. به‌کارگیری آن بسیار آسان است و با طراحی یک بنر به اندازه دلخواه و با توجه به موقعیت و جایگاه وب سایت که می‌خواهد قرار بگیرد آن را طراحی و منتشر می‌کنید.

 

اگر این طراحی‌ها جذاب باشد توانایی این را دارد تا کاربر را به سمت وب سایت شما بکشد و محصولات خود را به این کاربرها معرفی کنید و با نحوه کسب و کار شما آشنا شوند. با استفاده از این تبلیغات بنری بسیار آسان و راحت محصولات و کسب و کار خود را به نمایش بگذارید.

 

تبلیغات کلیکی گوگل

تبلیغی که به ازای هر کلیک کاربر بر روی تبلیغات شما هزینه پرداخت کنید تبلیغات کلیکی می گویند. این نوع تبلیغات می‌توانند از نوع نوشته یا عکس باشند که در یکی از صفحات وب سایت قرار می‌گیرند و با یک استفاده از یک طرح جالب می‌توانید کاربران و مشتریان را ترغیب کنید که بر روی تبلیغ کلیک کنند.

 

اهمیت تبلیغات در تلگرام

یکی از رایج‌ترین روش‌های تبلیغاتی را می‌توان تبلیغات از طریق ممبر تلگرام دانست. وقتی وارد کانال‌های تلگرام می‌شوید اولین چیزی که نظر شما را جلب می‌کند تعداد ممبرهای آن کانال است که نشانه محبوبیت محسوب می‌شود. با وجود محدودیت‌هایی در تلگرام اما هنوز هم محبوبیت خوبی را در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی دارد و به همین دلیل شما باید از این برنامه برای تبلیغات و پیشرفت خود استفاده کنید.

به دلیل اینکه تلگرام بعد از اینستاگرام یکی از برنامه‌های محبوب ایرانی‌ها می‌باشد. از این رو کاربران زیادی به طور شبانه روزی در حال جابه‌جا شدن در بین کانال‌های این برنامه برای رفع نیازهای خود هستند. شما با تبلیغ در تلگرام می‌توانید این مخاطبان را به سمت کسب و کار خود سوق دهید و آنها را با روش کاری و محصول خود آشنا کنید.

 

تعرفه تبلیغات در گوگل

با کمک تبلیغات در گوگل به سادگی می‌توانید با خریداری این نوع تبلیغات پس از ۱۵ دقیقه تمام تبلیغات خود را مشاهده کنید و به ازای هر کاربری که وارد سایت شما می‌شود هزینه را پرداخت کنید. تبلیغات در گوگل بسیار زود بازده و مطمئن می‌باشد پس حتماً از تبلیغات در گوگل استفاده کنید.

 

gr

 

چرا باید از اینستاگرام برای تبلیغات کمک بگیریم

بدون شک هیچ‌کس در دنیای تبلیغات اینترنتی از معجزه تبلیغات اینستاگرام این شبکه پرطرفدار کاربران ایرانی غافل نمی‌شود و نخواهد شد. کمتر کسی در ایران پیدا می‌شود که اینستاگرام را در تلفن همراه خود نصب نکرده باشد و چند دقیقه ای زمان خود را در این اپلیکیشن جذاب نگذارد. شما باید تبلیغات خود را به طور گسترده و هر روز در اینستاگرام انجام دهید تا شاهد بازخورد بی نظیر آن شوید.

تمام رقبای شما برای معرفی محصول خود از فالوور اینستاگرام استفاده میکنند پس شما نیز دست به کار شوید و با کمک این تبلیغات اینستاگرامی کسب و کار خود را متحول کنید.

 

تبلیغ در صفحات افراد مشهور

 

و اما تبلیغات در صفحات افراد مشهور که با پرداخت هزینه‌ای نسبتاً زیاد می‌توان آن را انجام دهید. امروزه این نوع تبلیغ بسیار رونق گرفته و اگر صفحات افراد مشهور را مشاهده کنید متوجه می‌شوید که در پست‌ها و استوری های خود تبلیغات محصولات دیگران را انجام می‌دهند و درآمد خوبی را از این راه کسب می‌کنند.

و اما چرا مردم و مخاطبان این افراد به آنها اعتماد می‌کنند؟ آنها به واسطه اعتماد سازی هایی که طی چندین سال انجام داده‌اند و به خاطره محبوبتی که در بین کاربران دارند تبلیغات خود را انجام می‌دهند و بسیاری از دنبال کنندگانشان به واسطه اطمینان خاطر و اعتماد از این محصولات خریداری می‌کنند.

 

تبلیغات موبایلی در اپلیکیشن

تمام تبلیغات از طریق موبایل و تبلت و تمام دستگاه‌های بی سیم شامل تبلیغات موبایلی می‌شود. یکی از ویژگی‌های تبلیغات موبایلی که باعث محبوبیت آن نیز شده شخصی بودن آن است یعنی مختص فرد می‌باشد. این بدین معنی است که این کانال ارتباطی بسیار خوبی برای هدف قرار دادن مخاطب‌های خاص است. تبلیغات موبایل از طریق برنامه‌های موبایل و وب سایت‌ها انجام می‌شوند که شامل متن و بنر و صدا و ویدیو هستند.

این نوع تبلیغات به دلیل تحولی شگرف در دنیای تبلیغات با سرعت بالایی در حال رشد است که امروزه قسمتی مهم از تبلیغات برندها و شرکت‌ها محسوب می‌شود.

مزایای تبلیغات از طریق موبایل

  • قابلیت ارتقا اثر بخشی تبلیغ
  • هدف گزاری دقیق
  • هدف گزاری جغرافیایی
  • هدف گزار بر اساس سیستم عامل تلفن همراه
  • استفاده از برنامه های محبوب برای تبلیغات
  • تبلیغات از طریق گوگل ادوردز

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه