مهندس صدری اعلام کرد:

راه اندازی سرویس تلفن یار از اول آذر ماه

راه اندازی سرویس تلفن یار از اول آذر ماه
کدخبر : 14809

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه از اول آذرماه سرویس تلفن یار به صورت ارایه خدمات مخابراتی در محل مشتری، در مخابرات منطقه 2 تهران به صورت پایلوت راه اندازی می شود افزود: این سرویس با هدف ارایه تمام خدمات مخابراتی مورد نیاز در محل کار یا سکونت مشتریان اجرایی می شود.

به گزارش  رصد اقتصادی و  به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران؛ مهندس سیدمجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق بیان کرد: در طرح فوق مشتریان این منطقه با  تماس با سامانه های 2020 یا 20117 از تمام خدمات مورد نیاز در حوزه های تلفن ثابت و دیتا با اعزام کارشناس در محل بهره مند می شوند. بر اساس این طرح رفع خرابی تلفن ثابت ، اصلاح سیم کشی ساختمان، تنظیم مودم و سایر خدمات مخابراتی به درخواست مشتری صورت می پذیرد.

وی افزود: این سرویس از اول آذرماه به صورت آزمایشی در  مخابرات منطقه 2 تهران و پس از اجرای موفق در سایر مناطق مخابراتی تهران و استانها به مرور اجرا خواهد شد.

مهندس صدری با بیان اینکه این سرویس با هدف افزایش رضایت و بهبود تجربه مشتری ارائه می شود ، افزود: تعرفه خدمات نیز بر اساس مصوبات سازمان تنظیم مقررات  در صورتحساب مشترک لحاظ می شود.

وی با تشریح اهمیت توجه حداکثری به مشتریان و ارایه بهترین خدمات  به ایشان در شرایط حال حاضر گفت: با راه اندازی این سرویس جدید گام دیگری در تحقق و پیمودن مسیر مشتری مداری و ارایه خدمات به مشتریان ، انجام می شود.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه