بازاریابی پیامکی چه مزیت‌هایی دارد؟

بازاریابی پیامکی چه مزیت‌هایی دارد؟
کدخبر : 15193

پیامک در ابتدا بیشتر برای مکالمات شخصی به کار می‌رفت، ولی با افزایش کاربرد تلفن‌های همراه در سراسر جهان، کم‌کم به یکی از روش‌های محبوب بازاریابی هم تبدیل شد.

بازاریابی پیامکی یکی از آسان‌ترین روش‌های ارتباط برقرار کردن با مشتری است. تحقیقات نشان می‌دهد ۸ درصد از جمعیت جهان بعد از دریافت پیامک تبلیغاتی به فروشگاه مربوطه می‌روند و خرید می‌کنند. علاوه‌بر‌این، نه نفر از هر ده نفر ترجیح می‌دهند که برای مطلع‌شدن از فعالیت‌های یک کسب‌وکار پیامک دریافت کنند.

 

بازاریابی پیامکی یک ابزار عالی برای همه کسب‌وکارها به حساب می‌آید که با استفاده از آن می‌توانید به مشتریان جدید دست پیدا کنید. خیالتان راحت باشد که تا زمانی که مشتریان از تلفن همراه استفاده می‌کنند، این روش بازاریابی هم جواب می‌دهد. در ادامه مزیت‌های استفاده از یک پنل پیامکی را بیشتر برایتان توضیح می‌دهم.

 

 

111

 

مزیت‌های بازاریابی پیامکی

دلایل مختلفی وجود دارد که کسب‌وکارها را ترغیب می‌کند تا از بازاریابی پیامکی استفاده کنند. مثلاً اینکه:

 

 

22222

 

 

پیامک مقرون‌به‌صرفه است

خدمات ارسال پیامک‌های تبلیغاتی بسیار ارزان است؛ در عین حال کسب‌وکارها می‌توانند به‌راحتی به هزاران هزار مشتری پیام بفرستند. این روش در مقایسه با تبلیغات تلویزیونی، بیلبوردها یا تبلیغات در مجله و روزنامه خیلی خیلی ارزان‌تر است.

مخصوصاً پیشنهاد می‌کنم کسب‌وکارهایی که به‌تازگی کارشان را شروع کرده‌اند، تبلیغات پیامکی را به‌عنوان اولویت در نظر بگیرند، چون مطمئناً در ابتدای کار بودجه زیادی را برای سرمایه‌گذاری در حیطه بازاریابی و تبلیغات ندارند.

پیامک با آمار بالایی خوانده می‌شود

یکی از افتخارات بازاریابی پیامکی این است که تقریباً ۹۸ درصد از پیامک‌ها بعد از ارسال توسط مشتری باز و خوانده می‌شوند. کدام روش تبلیغاتی را سراغ دارید که در این حد و اندازه در معرض دید مشتری باشد؟

اصلاً بیایید حالا که بحثش پیش آمد؛ بازاریابی پیامکی را با چندتا از روش‌های دیگر تبلیغاتی مقایسه کنیم. مثلاً ایمیل و تراکت‌های تبلیغاتی را در نظر بگیرید.

ایمیل‌های تبلیغاتی ممکن است وارد فولدر اسپم شوند، بروشورها هم که به‌راحتی دور انداخته می‌شوند؛ در مقابل، این پیامک است که به‌وسیله صدای نوتیفیکیشن گوشی، کنجکاوی مشتری را تحریک می‌کند و مخاطب را به سمت خودش می‌کشاند.

 

 

 

33333

 

پیامک بازار بزرگتری را هدف می‌گیرد

بازاریابی پیامکی در مقایسه با سایر استراتژی‌های بازاریابی که ممکن است فقط به بخشی از جمعیت دسترسی داشته باشند مخاطبان بسیار زیادی را پوشش می‌دهد.

در حال حاضر تمام افراد از کودکان دبستانی گرفته تا کسانی که دیگر پا به سن گذاشته‌اند، حداقل یک گوشی تلفن همراه دارند! همانطور که خودتان بهتر از من می‌دانید، ساده‌ترین گوشی موبایل‌ها هم قابلیت ارسال و دریافت اس‌ام‌اس را دارند؛ پس پیامک 

در مقایسه با بازاریابی شبکه‌های اجتماعی هم ارجحیت دارد. چراکه در تبلیغات شبکه‌های اجتماعی، مشتری برای اینکه بتواند پیام شما را دریافت کند، حتماً باید به اینترنت دسترسی داشته باشد.

پیامک در لحظه ارسال می‌شود

یک پنل پیامک مخابرات خوب امکان ارسال و دریافت تعداد زیادی پیامک را برای شما در لحظه فراهم می‌کند.

یعنی زمانی که بعد از تنظیم متن پیامک دکمه ارسال را می‌زنید، مشتریان بلافاصله اس‌ام‌اس شما را دریافت می‌کنند. توجه داشته باشید که برای آماده‌سازی تبلیغات پیامکی زمان بسیار کمی را نیاز دارید؛ حتی در بعضی از پنل‌های اس‌ام‌اس متن‌های حاضر و آماده‌ای هم موجود است که شما می‌توانید برای صرفه‌جویی بیشتر در وقت و زمان‌تان از آن استفاده کنید.

 

 

 

444444

 

پیامک مشتری‌های قدیمی را هم حفظ می‌کند

تصور نکنید که پیامک فقط برای جذب مشتری است! شما می‌توانید کاملاً هوشمندانه، آن هم با استفاده از روش‌هایی مثل خبرنامه پیامکی یا برگزاری نظرسنجی‌های دوره‌ای (مثل همان کاری که اسنپ‌فود انجام می‌دهد.) دائماً با مشتری در ارتباط باشید و حرف دلش را بشنوید.

درواقع بازاریابی پیامکی یک ابزار عالی برای ایجاد رابطه طولانی‌مدت با مشتری به حساب می‌آید. به‌وسیله پیامک می‌توانید این حس را به مشتری بدهید که دائماً و به‌راحتی در دسترسش هستید و به نظراتش اهمیت می‌دهید.

قابلیت گزارش‌گیری دارد

یک پلت‌فرم پیشرفته پیامکی به شما گزارش دقیقی را از پیامک‌های ارسالی و دریافتی ارائه می‌کند تا بتوانید نتایج کمپین‌های تبلیغاتی‌تان را به دقت بررسی کنید و اصلاحات لازم را در قدم‌های بعدی لحاظ کنید.

این اطلاعات به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا مخاطبان هدف خودشان را بهتر بشناسند، میزان موفقیت استراتژی بازاریابی‌شان را بررسی کنند و برای فعالیت‌هایشان برنامه مشخصی داشته باشند.

پیامک با محیط زیست سازگار است

پیامک هم مثل دیگر روش‌های بازاریابی آنلاین، سبزِ سبز است. 

این سبز بودن نه تنها به حفظ محیط‌زیست کمک می‌کند، بلکه در نهایت تأثیر زیادی هم روی سودآوری کسب‌وکار و کاهش هزینه‌های شما دارد.

 

 

بازاریابی پیامکی را با سامانه ملی پیامک تجربه کنید

 

55555

 

 

اگر همین الان کلمه تبلیغات پیامکی را سرچ کنید مطمئناً نام ملی‌پیامک را در بالای صفحه اول گوگل می‌بینید.

ملی‌پیامک با وجود مشتری‌های بزرگی که دارد، توانسته بخش عظیمی از بازار را در دست بگیرد و رضایت مدیران کسب‌وکارها را جذب کند.

اگر می‌خواهید که در بازاریابی پیامکی حرفی برای گفتن داشته باشید و به‌راحتی به مشتریان بالفعل و بالقوه خودتان پیامک‌ تبلیغاتی و خدماتی ارسال کنید، محصولاتتان را معرفی کنید، کد تخفیف بفرستید، تولد مشتری‌ها را تبریک بگویید و... مسلماً به یک پنل پیامکی قدرتمند مجهز به

پلاگین وردپرس پیامک نیاز دارید.

ملی پیامک به‌عنوان برندی معتبر در ارائه سرویس‌های ارسال اس ام اس در ایران شناخته شده است. شرکت ملی پیامک در زمینه فروش پنل‌های پیامکی و همچنین اعطای نمایندگی سامانه پیامکی به افرادی که به فکر بازاریابی مؤثر و درآمد بیشتر هستند، کمک می‌کند.

این سامانه با بیش از 60 امکان پیامکی متنوع نقش مؤثری را در رشد و برندینگ بیزینس شما خواهد داشت. پنل ملی پیامک علاوه‌بر سادگی، کیفیت و سرعت بالا و همچنین پشتیبانی 24 ساعته، قابلیت‌های زیادی را به شما ارائه می‌کند و در مقایسه با دیگر سامانه‌ها قیمت مناسبی هم دارد.

برای اطمینان از این موضوع می‌توانید همین الان به سایت ملی پیامک به آدرس  www.melipayamak.com  سر بزنید و از قیمت‌ها باخبر شوید. اگر سوالی هم در مورد هر کدام از امکانات داشتید با شماره 02163404 داخلی  1تماس بگیرید.

کارشناسان ملی پیامک از ساعت 8 صبح تا 10 شب پاسخگوی شما عزیزان هستند.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه